Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylään ilman sukkia

Vierailija
07.09.2012 |

Jos meette syyskuussa kaverille käymään/ kylään, niin pistättekö sukat jalkaan vai kehtaatteko mennä paljain varpain?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän syyskuussa sukkia käytetä :) meen.

Vierailija
2/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä kylässä sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin syyskuussa en varmasti kuljeskele enää sandaaleissa, eli sukat on takuulla jalassa.

Vierailija
4/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat varpaat, joten ei sukkia.

Vierailija
5/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sukat, ei meille tulla ilman sukkia.

ei tuommoista voi etukäteen arvata.

Vierailija
6/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen voisi laittaa eteiseensä korin josta jokainen voi ottaa sukat, tiedäthän: sellainen mikä on kenkakaupassakin niille jotka on ostoksilla paljainjaloin! ;)

Vierailija
7/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen voisi laittaa eteiseensä korin josta jokainen voi ottaa sukat, tiedäthän: sellainen mikä on kenkakaupassakin niille jotka on ostoksilla paljainjaloin! ;)

Mulle ei tulis mieleenkään että jonkun asunnossa olisi kiellettyä kävellä paljain jaloin!

Vierailija
8/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy kylässä ilman sukkia ja ikinä ei ole meillä käynyt vieraita ilman sukkia! Tuttavani valitti, että heillä kävi kerran vieras ilman sukkia. Vieras sotki likaisilla jaloillaan vastapestyt lattiat täyteen jalanjälkiä!

Mökillä voi olla ilman sukkia. Kaupungissa otetaan kylään mukaan ohuet sukat, vaikka olisikin ulkona sandaaleissa.

Vierailija
9/30 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei syyskuussa sukkia käytetä :)

Vierailija
10/30 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kesällä vieras jolla oli "muovikengät" ja kengät jätti tietty kuistille ja sitten hiki-lika jaloin kulki ympäri kämppää...aluksi kuului vaan sellainen litsläts ääni ja hikiset jalanjäljet näkyi meidän ihan tavallisessa laminaatissa.

Sitten kun ne jalat kuivui niin vieläkin oli ihan tahmeat...ei apua...arvaa pesinkö lattiat vieraan jälkeen!

Vierailija
11/30 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis ilman sukkia syyskuussa? Miksi, itse laitan jo sukkahousut, eivät ole liikaa tuonne kosteuteen ja koleuteen. Kesällä kyläillessä ohuet nilkkasukat.

Vierailija
12/30 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis ilman sukkia syyskuussa? Miksi, itse laitan jo sukkahousut, eivät ole liikaa tuonne kosteuteen ja koleuteen. Kesällä kyläillessä ohuet nilkkasukat.

Minähän en ole niitä makkarankuoria käyttänyt sitten lapsuusaikojen.

Tänä vuonna on ekan kerran ollut paljaat jalat nyt syyskuulle asti, aaah! En ole varma sopeudunko enää sukkiin... :P

Vierailija
13/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva palella varpaista :)

Vierailija
14/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en ole niitä makkarankuoria käyttänyt sitten lapsuusaikojen.

Tänä vuonna on ekan kerran ollut paljaat jalat nyt syyskuulle asti, aaah! En ole varma sopeudunko enää sukkiin... :P

Mä olen pari vuotta sitten luopunut sukkien käytöstä kokonaan. En kesän jälkeen sopeutunut sukkiin. Nyt on hyvä.

Vierailija
15/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä meille ketään jolla ei ole sukkia jalassa. Paljaat varpaat on rumat ja inhottavat.

Vierailija
16/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuin puulla päähän lyöty kun sisareni tuli meille ilman sukkia - jälkeenpäin kertoi järkytyksensä.

Pitäkää kengät jalassa vierailun ajan niin lienee parempi.

Siistit kengät käy mainiosti ihan kuten juhlissakin ollaan kengät jalassa.

Kengättömyyshysterian ymmärrän silloin kun ulkona on märkää ja loskaa jolloin kengissä tulee näkyvää likaa sisälle.

Vierailija
17/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vieraat ovat kyllä huomattavasti tärkeämmät kuin jotkut lattiat :D

Viiraako kenties päässä? Aika luonnosta vieraantuneelta kuulostaa, jos tarvitsee kytätä neuroottisesti jotain jalanjälkiä lattiassa. Miettikää nyt aikuisten oikeasti itsekin.

Vierailija
18/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että liikkuvat huoneesta toiseen lentämällä. Kakata eivät kyllä saa.

Vierailija
19/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat vois kieltää lailla, niin tääkin kiista loppuis :)

Vierailija
20/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin otan talvellakin sukat pois siinä missä kengätkin. Mä jotenkin ahdistun sukista.

Täällä tää sukka asia tulee tuon tuosta esille. JA Kerran kesällä anopin siskon luona piipahdin viemässä pyydettyjä tavaroita: "niin, kai sitä voi sisällä olla ilman sukkiakin".

Kannoin niitä roippeita sisään ja sellaiset tossukat jalassa, joten jätin aina eteiseen, kun keittiöön vein. Eipä tullut mieleenkään, että sukat pitäis tuolle viiden minuutin reissulle ottaa mukaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi