Kylään ilman sukkia
Jos meette syyskuussa kaverille käymään/ kylään, niin pistättekö sukat jalkaan vai kehtaatteko mennä paljain varpain?
Kommentit (30)
Tosin syyskuussa en varmasti kuljeskele enää sandaaleissa, eli sukat on takuulla jalassa.
Tottakai sukat, ei meille tulla ilman sukkia.
ei tuommoista voi etukäteen arvata.
Kolmonen voisi laittaa eteiseensä korin josta jokainen voi ottaa sukat, tiedäthän: sellainen mikä on kenkakaupassakin niille jotka on ostoksilla paljainjaloin! ;)
Kolmonen voisi laittaa eteiseensä korin josta jokainen voi ottaa sukat, tiedäthän: sellainen mikä on kenkakaupassakin niille jotka on ostoksilla paljainjaloin! ;)
Mulle ei tulis mieleenkään että jonkun asunnossa olisi kiellettyä kävellä paljain jaloin!
En ikinä käy kylässä ilman sukkia ja ikinä ei ole meillä käynyt vieraita ilman sukkia! Tuttavani valitti, että heillä kävi kerran vieras ilman sukkia. Vieras sotki likaisilla jaloillaan vastapestyt lattiat täyteen jalanjälkiä!
Mökillä voi olla ilman sukkia. Kaupungissa otetaan kylään mukaan ohuet sukat, vaikka olisikin ulkona sandaaleissa.
Tottakai. Ei syyskuussa sukkia käytetä :)
Meillä kävi kesällä vieras jolla oli "muovikengät" ja kengät jätti tietty kuistille ja sitten hiki-lika jaloin kulki ympäri kämppää...aluksi kuului vaan sellainen litsläts ääni ja hikiset jalanjäljet näkyi meidän ihan tavallisessa laminaatissa.
Sitten kun ne jalat kuivui niin vieläkin oli ihan tahmeat...ei apua...arvaa pesinkö lattiat vieraan jälkeen!
Oletteko siis ilman sukkia syyskuussa? Miksi, itse laitan jo sukkahousut, eivät ole liikaa tuonne kosteuteen ja koleuteen. Kesällä kyläillessä ohuet nilkkasukat.
Oletteko siis ilman sukkia syyskuussa? Miksi, itse laitan jo sukkahousut, eivät ole liikaa tuonne kosteuteen ja koleuteen. Kesällä kyläillessä ohuet nilkkasukat.
Minähän en ole niitä makkarankuoria käyttänyt sitten lapsuusaikojen.
Tänä vuonna on ekan kerran ollut paljaat jalat nyt syyskuulle asti, aaah! En ole varma sopeudunko enää sukkiin... :P
Minusta on kiva palella varpaista :)
Minähän en ole niitä makkarankuoria käyttänyt sitten lapsuusaikojen.Tänä vuonna on ekan kerran ollut paljaat jalat nyt syyskuulle asti, aaah! En ole varma sopeudunko enää sukkiin... :P
Mä olen pari vuotta sitten luopunut sukkien käytöstä kokonaan. En kesän jälkeen sopeutunut sukkiin. Nyt on hyvä.
En päästä meille ketään jolla ei ole sukkia jalassa. Paljaat varpaat on rumat ja inhottavat.
oli kuin puulla päähän lyöty kun sisareni tuli meille ilman sukkia - jälkeenpäin kertoi järkytyksensä.
Pitäkää kengät jalassa vierailun ajan niin lienee parempi.
Siistit kengät käy mainiosti ihan kuten juhlissakin ollaan kengät jalassa.
Kengättömyyshysterian ymmärrän silloin kun ulkona on märkää ja loskaa jolloin kengissä tulee näkyvää likaa sisälle.
Minusta vieraat ovat kyllä huomattavasti tärkeämmät kuin jotkut lattiat :D
Viiraako kenties päässä? Aika luonnosta vieraantuneelta kuulostaa, jos tarvitsee kytätä neuroottisesti jotain jalanjälkiä lattiassa. Miettikää nyt aikuisten oikeasti itsekin.
Pääasia, että liikkuvat huoneesta toiseen lentämällä. Kakata eivät kyllä saa.
Sukat vois kieltää lailla, niin tääkin kiista loppuis :)
Mä nimittäin otan talvellakin sukat pois siinä missä kengätkin. Mä jotenkin ahdistun sukista.
Täällä tää sukka asia tulee tuon tuosta esille. JA Kerran kesällä anopin siskon luona piipahdin viemässä pyydettyjä tavaroita: "niin, kai sitä voi sisällä olla ilman sukkiakin".
Kannoin niitä roippeita sisään ja sellaiset tossukat jalassa, joten jätin aina eteiseen, kun keittiöön vein. Eipä tullut mieleenkään, että sukat pitäis tuolle viiden minuutin reissulle ottaa mukaan. :D
Eihän syyskuussa sukkia käytetä :) meen.