Mistä kannattaa ottaa Pariisista hotelli?
Käydään ihan turisteina katsomassa ne tyypilliset eiffelit ja louvret. Kivojen mutta ei liian kalliiden ravintoloiden läheisyys tietysi plussaa. Mikä olisi hyvä sijainti?
Kommentit (6)
Helpottaisi tässä vaiheessa jos sanoisi jonkin kohteen siitä läheltä, jotta osaisin paikantaa sijainnin. Kadun nimet eivät sano vielä minulle oikein mitään. :)
Marais tai sitten tuo Latinalaiskortteli. Katsokaa, että hotellin tuntumassa on metroasema.
Helpottaisi tässä vaiheessa jos sanoisi jonkin kohteen siitä läheltä, jotta osaisin paikantaa sijainnin. Kadun nimet eivät sano vielä minulle oikein mitään. :)
Latinalaiskortteli on Luxembourgin puiston, Jardin des Plantesin ja Pantheonin välissä. Marais on Place des Vosges -aukion tuntumassa.
t: 6
Siitä oli kävelymatka Louvreen, Notre Dameen, kilsa Galleria Lafayettelle ja pieni pyöräilymatka Riemukaarelle.
nimi Google Mapsiin niin jo selviää.
oltiin viimeksi Rue de st. Honoren varrella. löytyi ravintoloita ihan läheltä joissa sai hyvää palvelua englanniksi.