Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa ottaa Pariisista hotelli?

Vierailija
07.09.2012 |

Käydään ihan turisteina katsomassa ne tyypilliset eiffelit ja louvret. Kivojen mutta ei liian kalliiden ravintoloiden läheisyys tietysi plussaa. Mikä olisi hyvä sijainti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin viimeksi Rue de st. Honoren varrella. löytyi ravintoloita ihan läheltä joissa sai hyvää palvelua englanniksi.

Vierailija
2/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi tässä vaiheessa jos sanoisi jonkin kohteen siitä läheltä, jotta osaisin paikantaa sijainnin. Kadun nimet eivät sano vielä minulle oikein mitään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marais tai sitten tuo Latinalaiskortteli. Katsokaa, että hotellin tuntumassa on metroasema.

Vierailija
4/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi tässä vaiheessa jos sanoisi jonkin kohteen siitä läheltä, jotta osaisin paikantaa sijainnin. Kadun nimet eivät sano vielä minulle oikein mitään. :)

Latinalaiskortteli on Luxembourgin puiston, Jardin des Plantesin ja Pantheonin välissä. Marais on Place des Vosges -aukion tuntumassa.

t: 6

Vierailija
5/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli kävelymatka Louvreen, Notre Dameen, kilsa Galleria Lafayettelle ja pieni pyöräilymatka Riemukaarelle.

Vierailija
6/6 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi Google Mapsiin niin jo selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan