Keskiviikkoiltana lenkkipolulla näkyi TOD kiihkeästi suuteleva pari.
Olen lukenut liikaa av:ta koska ajattelin heti että siinä on "Minun mies ei varmasti petä kun ei käy baarissa" -ukko lähtenyt lenkille ja tapaa siellä puskissa ihanan Toisen Naisen.
Sitten vasta ajattelin että voi kun onkin niin ihanasti rakastunut pariskunta että lenkkeilevätkin yhdessä ja välillä pysähtyvät imuttelemaan oikein huolella. Ihanaa!
Kommentit (12)
puoliso oli lenkillä keskiviikkona?
mutta todellakin olivat "salarakkaat" :(
useita kertoja viikossa ja tulee aina hikisenä kotiin. Epäili Toista Naista. Joku kyseli lähteekö se reissuilleen Jopolla vai kilpapyörällä ;D
Jos sais itsekin pientä vipinää syksyyn!
Kukaan ei ole ollut sitä mieltä että tietenkin olivat tulisesti rakastunut aviopari jolla 8. hääpäivä intoutti suutelemaan kesken lenkin.
Näitköhän meidät... Me ollaan kyllä ihan oikea pariskunta miehen kanssa. No mut sori jos häiritsi. ;) Jäitkö ihan pidemmäksikin aikaa ihmettelemään?
Näitköhän meidät... Me ollaan kyllä ihan oikea pariskunta miehen kanssa. No mut sori jos häiritsi. ;) Jäitkö ihan pidemmäksikin aikaa ihmettelemään?
vaan ajoin pyörällä ohi. Eikä se tapahtuma häirinnyt vaan oma ajatuskulku huvitti.
Tämä tapahtui Helsingin länsiosassa, jos oikeasti mietit näinkö teidät.
ap
jos mulla olis salarakas ja tapailisin sitä lenkin varjolla niin tuskin nyt oikeasti minnekään lenkkipolulle menisin, vaan jonnekin ihan muualle.
"Minun mies ei varmasti petä kun ei käy baarissa"
Jep, baarissa on paha pettää.
Harva astuu alttarille ilman salaisuuksia.
halailivat parkkipaikan viereisessä metsikössä ja tarkkailivat kaikkia tulijoita, sitten lähtivät omilla autoillaan pois.
jos mulla olis salarakas ja tapailisin sitä lenkin varjolla niin tuskin nyt oikeasti minnekään lenkkipolulle menisin, vaan jonnekin ihan muualle.
Mutta rehti se pitäisi olla salarakkaan pitäjänkin, eli jos sanot himassa että lähdet lenkille (tavataksesi salarakastasi) niin sitten kanssa lähdet lenkille. Muutenhan se menisi kyllä niin epärehelliseksi vehkeilyksi..
Eri kodeista nuo ovat lähtöisin. Pikaiset puskapanot ja sitten taas omiin koteihin suihkuun pesemään paikat puhtaiksi.