Jos menet lääkäriin, valitsetko jotenkin erilaiset alusvaatteet kuin tavallisesti?
Vai voisitkö mennä esim. juuri niissä jotka sulla nyt on päällä?
Kommentit (8)
ole mitään "parempia" ja "huonompia" alusvaatteita, joten ihan näissä voisin mennä mitkä nyt on päällä. Heitän yleensä heti pois jos nuhjuuntuvat tai reikääntyvät.
kyllä mua hävetti kun karvatupsu törrötti häpykummun kohdalla olleesta reiästä.
Sen jälkeen olen heittänyt reikäiset aina suoraan roskiin.
Lääkärin vastaanotolle valitsen yhteensopivat ja suht neutraalit, ei todellakan mitään stringejä tms.
että pidä aina ehjät, siistit, puhtaat alusvaatteet, vaikkei ne näykään, sillä milloin vain saattaa joutua tapaturman tai kolarin takia sairaalaan ensiapuun
että pidä aina ehjät, siistit, puhtaat alusvaatteet, vaikkei ne näykään, sillä milloin vain saattaa joutua tapaturman tai kolarin takia sairaalaan ensiapuun
Mun äitikin opetti näin, kunnes kysyi tutulta ambulanssimieheltä että huomaako hän millasia alusvaatteita ihmisillä on. Ei ole kuulemma ikinä käynyt mielessäkään.
Minusta on ihan hupsu ajatus, että joku onnettomuuden keskellä alkais miettiä et no onpa kyllä nuhjuiset alushousut.
Minusta on ihan hupsu ajatus, että joku onnettomuuden keskellä alkais miettiä et no onpa kyllä nuhjuiset alushousut.
ei kai siinä vaiheessa vielä, jos on hengenhätä. kysypä tutulta sairaanhoitajalta, joka on potilaan kanssa kun vaara on ohi ja potilas toipuu.
itseänikin hävettänyt, kun yllättäen päädyin sairaalaan ja siellä tehtiin joku tutkimus, jossa joutui olemaan alusvaatteisillaan (jotka olivat eri paria ja reikäisiä juuri silloin, kun piti vain pikaisesti käydä kaupassa)
rikkinäisiä ja sellaisia joissa on "vauhtiraitoja" en laita.
yx iskä
Mustat alushousut ja mustat rintsikat.