Queen-fanit, mikä on Queenin paras biisi?
Mulla on monta lempparia, mutta ehkä kuitenkin Killer Queen on paras:)
Kommentit (54)
av-palstan henkeen sopiva Fat Bottomed Girls ;)
lopussa... upea alppijärvimaisema ja kappale jonka nimeä en nyt muista. Kylmät väreet menee vieläkin!!
lopussa... upea alppijärvimaisema ja kappale jonka nimeä en nyt muista. Kylmät väreet menee vieläkin!!
ollut Mother Love?
ap
biisejä ikinä. Ja tuli mieleen myös Tie your mother down :)
ai jai ne espanjalaiset kitarat siinä välisoitossa ja muutenkin - kylmät väreet menee jo alkutahdeista.
tällä hetkellä another one bites the dust.
vaikka monet muutkin on hienoja mut juuri nyt tuntuu tältä
"I don't want pity, just safe place to hide
Mama please, let me back inside"
ollut Mother Love?
ap
Tai no Bohemian Rhapsodyhän se paras on ehdottomasti. Muita lemppareitani ylitse muiden on mm. Love of my Life, Somebody to love, Killer Queen ja Don't stop me now.
siinä oli jotain sellaista uutta kun se ilmestyi ja on kestänyt ajan hammasta.
muut biisit vähän sellaista renkutusta. Bohemian Rapsody ehkä taiteellisin kumminnkin.
Ja sen jälkeen sekalaisessa järjestyksessä '39, It's a hard life, My melancholy blues ja You take my breath away.
Mutta mua kosketaa silti eniten Love of my life, ja akustisena versiona, joka on mm. Budapestin konserttitaltiossa. Menee kylmät väreet.
ai jai ne espanjalaiset kitarat siinä välisoitossa ja muutenkin - kylmät väreet menee jo alkutahdeista.
Joo Innuendo on loistava (joskin myös surumielinen). Brian May ei muuten soita tuota mainitsemaasi kohtaa, vaan Steve Howe (Yes).
mikä pitää mun mielestä myös mainita on Save Me. Se on mulla loistavana kakkosena tällä hetkellä. Aivan MIELETÖN biisi ja vaikea laulaa mut Freddie siihen pystyi.
ap
Ne on niin erilaisia, eri tavoilla hyviä.
mutta yllä jo mainittujen erinomaisten kappaleiden lisäksi voisin mainita Barcelonan ja Hammer to fall:in.
mutta ehkä kaikista paras on Bohemian Rhapsody