Queen-fanit, mikä on Queenin paras biisi?
Mulla on monta lempparia, mutta ehkä kuitenkin Killer Queen on paras:)
Kommentit (54)
Don't stop me now on aina ollut mun lemppari.
You don't fool me. Tämä biisi oli niitä lopun aikojen levytyssessioita, jolloin Mercury oli jo kuolemansairas, mutta halusi silti saada tallennettua mahdollisimman paljon materiaalia uusia kappaleita varten. Tämä biisi on "tanssittavampi" kuin Queenin "normituotanto", mutta mielestäni hyvä esimerkki siitä miten halu ja kyky uusiutua säilyi loppuun asti.
Toinen ikisuosikkini on Who wants to live forever. Olen ajatellut, että se olisi hyvä soudtrack hautajaisiini sitten kun aikanaan kuolen :)
Ei paras mutta hyvä: It's a kind of magic
Pakko sanoa kans tuo "Who wants to live forever". On siinä vaan mahtava teos!
Don't stop me now ja Innuendo
Näin Queenin viime kesänä ja kyllä Adam Lambert on paikkansa ansainnut. Ei hän tietenkään Freddie ole, mutta Freddie kuoli 25v sitten. Eteenpäin on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa kans tuo "Who wants to live forever". On siinä vaan mahtava teos!
Se on hieno, mutta lemppari on Innuendo. Aloin melkein talvella itkeä kun ajoin töihin ja se tuli radiosta.
"The show must go on"
Ei kuka tahansa olisi voinut äänittää tuollaista vielä viimeisillä voimillaan!
Tähän voi laittaa lisää! Kyseessä on toki maailman paras bändi.
Who wabts to live for ever on haikea kaunis ja oli myös enteellinen
Yksi hienoimmista kitarasooloista on Brighton Rockissa. Son and daughter myöskin hieno. Death on two legs biisissä upein pianointro ikinä. Queen teki paljon musiikkia ja kokeili etenkin ensimmäisillä levyillään. Kaikki kokeilut eivät aina onnistuneet - joskus sorruttiin yltiöpäiseen mahtipontisuuteen, mutta paljon hyviäkin helmiä joukossa. Myöhäisemmässä tuotannossa bändi alkoi musiikillisesti hajota tai musiikin tekeminen oli laskelmoidumpaa. Moni biisi sellainen väsynyt keskivertorenkutus. Innuendo-albumissa jotain samaa alkuvoimaa kuin bändin varhaistuotannossa.