Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muka oikeasti olemassa naisia jotka EI ole nielly spermaa

Vierailija
07.09.2012 |

ikinÄ? EN usko!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen mies tyytyy sellaseen naiseen?

Vierailija
2/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa naisista.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki edes harrasta suuseksiä missään muodossa koskaan koska pitävät sitä syntinä.

Tuollaiset ihmiset eivät missään tapauksessa voisi niellä hupikepin eritteitä.

Vierailija
4/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi miettiä, kuinka seksikästä harjoitukista huolimatta on oksentaa oman rakkaan miehensä palleille.

Vierailija
5/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ottanut loppuun asti poskeen ja yrjö lensi. Ei sit tehnyt hirveesti mieli niellä. Minusta se vasta lähinnä sitä, et ryystäisin miehen nenästä räkää ja nielisin sen.

Vierailija
6/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä....

Ihan hyvin mies näyttää minua sietävän vaikken hänen eritteitään nielekään =)

Vierailija
7/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi miettiä, kuinka seksikästä harjoitukista huolimatta on oksentaa oman rakkaan miehensä palleille.

miksi pitäisi oksentaa?

Vierailija
8/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillekin se lämmin, limainen erite on niin ällöä että sitä ei vaan suuhunsa halua, eikä ainakaan nielllä?

Vierailija
9/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät pidä aurajuustosta, toiset eivät pidä sienistä, minä en pidä spermasta.

Vierailija
10/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en saa edes pahanmakuista yskänlääkettä otettua, niin miten sperman kanssa onnistuisi? Todellakin siis haluasin, mutta kun tulee oksennusrefleksi

Vierailija
11/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi oksentaa?

Rakastan ottaa suihin, rakastan, kun mieheni nauttii, mutta kun oleen oksentanut raskaupahoinvoinnissa n. 1000 kertaa(en liioittele, 2 raskautta), oksentanut junassa, laivassa, lentokoneessa, autossa ja bussissa ja esikoiseni on olemassa koska oksensin ehkäisypillerin. Niin että meneekö perille, että kaikki ei vaan VOI.

Vierailija
12/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä pieni otanta selvitti ainakin sen, miks mulla riittää ukkomiehiä asiakkaina ja ne tosiaan kai sitten ei valehtele, kun sanovat,ettei vaimo ikinä oo niellyt eikä niele. Toimittavat mulle jopa lääkärintodistuksen sukupuolitaudittomuudestaan ja maksavat aivan käsittämättömiä summia asiasta, joka itselleni ihan pikkujuttu ja sekunnissa tehty.

No, iso kiitos teille :), että mun lapset saa hittilelut, voivat harrastaa ja kulkea merkkivaatteissa, ja mulla varaa käydä kosmetologilla ja kampaajalla nytkin, kun en vielä ole valmistunut ja pitäis opintotuella muuten kituutella.

t. ap, yh-korkeakouluopiskelija ja muutamia kertoja kuussa maksullinen nainen lasten ollessa isällä.

Vierailija
13/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillekin se lämmin, limainen erite on niin ällöä että sitä ei vaan suuhunsa halua, eikä ainakaan nielllä?

kunhan nielaset saman tien, homma ohi tosiaan sekunnissa.

Ehkä joo olen sitten yksinkertainen. Yksinkertainen gradua vaille maisteri :) ap

Vierailija
14/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä takaa löydy vähän painavammat syyt. 0_o

Vierailija
15/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan nielaset saman tien, homma ohi tosiaan sekunnissa.

Ehkä joo olen sitten yksinkertainen. Yksinkertainen gradua vaille maisteri :) ap

Kyllä taas huomaa, ettei korkea koulutus takaa älykkyyttä.

Vierailija
16/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Porvoolaisen hutsun joka antaa perheellisille persettä ja vielä nieleekin. Ensi viikolla lienee vuorossa Fisting.

Tuoko ne joka viikko uuden lääkärintodistuksen kun Tippuri ja Kupppakin ovat lisääntyneet niin paljon?

Vierailija
17/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä pieni otanta selvitti ainakin sen, miks mulla riittää ukkomiehiä asiakkaina ja ne tosiaan kai sitten ei valehtele, kun sanovat,ettei vaimo ikinä oo niellyt eikä niele. Toimittavat mulle jopa lääkärintodistuksen sukupuolitaudittomuudestaan ja maksavat aivan käsittämättömiä summia asiasta, joka itselleni ihan pikkujuttu ja sekunnissa tehty.

No, iso kiitos teille :), että mun lapset saa hittilelut, voivat harrastaa ja kulkea merkkivaatteissa, ja mulla varaa käydä kosmetologilla ja kampaajalla nytkin, kun en vielä ole valmistunut ja pitäis opintotuella muuten kituutella.

t. ap, yh-korkeakouluopiskelija ja muutamia kertoja kuussa maksullinen nainen lasten ollessa isällä.

Ja sanoa olevasi huora. Sen sijaan kyseenalaistat ihmisten oksennusrefleksejä. Toivon, että opit arvostamaan itseäsi. Merkkivaatteet lapselle ja pettämisen tukeminen?

Vierailija
18/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Porvoolaisen hutsun joka antaa perheellisille persettä ja vielä nieleekin. Ensi viikolla lienee vuorossa Fisting. Tuoko ne joka viikko uuden lääkärintodistuksen kun Tippuri ja Kupppakin ovat lisääntyneet niin paljon?

Nielemisen lisäks syväkurkku on sellanen kokemus josta miehet maksaa aivan käsittämättömiä summia. Ja mä oon sit kai luonnonlahjakkuus, kun ei tuu oksennusrefleksiä :) Naurettavaa vaan tienata näin helpolla näin paljon.

niin ja se lääkärintodistus pitää toimittaa vaan silloin kun haluaa paljaalla ja/tai että nielen. Kiltisti toimittavat :) Ja miehet tosiaan sitä tasoa joita panisin ihan ilmaseksikin, mut sitä en tietenkään niille kerro :D

ap

Vierailija
19/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisessa avioliitossa:)

Vierailija
20/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi potentiaalinen uusi asiakas pk- seudulta:-)

M42, pitkä urheilullinen ja hyvin varusteltu ;-)

Naimisissa ja juuri kaltaisesi käsittelyä vailla.

Hinta ei ole ongelma.