Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muka oikeasti olemassa naisia jotka EI ole nielly spermaa

Vierailija
07.09.2012 |

ikinÄ? EN usko!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Porvoolaisen hutsun joka antaa perheellisille persettä ja vielä nieleekin. Ensi viikolla lienee vuorossa Fisting. Tuoko ne joka viikko uuden lääkärintodistuksen kun Tippuri ja Kupppakin ovat lisääntyneet niin paljon?

Nielemisen lisäks syväkurkku on sellanen kokemus josta miehet maksaa aivan käsittämättömiä summia. Ja mä oon sit kai luonnonlahjakkuus, kun ei tuu oksennusrefleksiä :) Naurettavaa vaan tienata näin helpolla näin paljon.

niin ja se lääkärintodistus pitää toimittaa vaan silloin kun haluaa paljaalla ja/tai että nielen. Kiltisti toimittavat :) Ja miehet tosiaan sitä tasoa joita panisin ihan ilmaseksikin, mut sitä en tietenkään niille kerro :D

ap

kerro nyt hinta, jos vaikka ryhtyisin itsekin alalle. Tarttisin vähän lisätienestejä.

Vierailija
22/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat miehet ei todellakaan maksa seksistä, ne iskee baarista naisia.

Huorissä käy hikiset läskimahat ja kokemattomat teinipojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet selkeästi fiksu liikenainen.

moni itsetunnoton raukka huoraa ilmaseks ja ne mua säälittää.

en näe toiminnassas mitään pahaa.

terkuin eräs, joka teki opiskeluaikoina samaa ja tienas sillä paitsi ajokortin myös ensiasunnon. Nykyään naimisissa elämäni miehen kans, 2 lasta ja hyvä työ, plus toimeentulo sitä luokkaa ettei tarvetta käyttää enää sitä visaa joka on jalkojen välissä ;)

Vierailija
24/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja yök! Kyllä se sperma on tarkotettu ihan jonnekin muualle kuin suuhun ja mahaan!

Vierailija
25/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat miehet ei todellakaan maksa seksistä, ne iskee baarista naisia. Huorissä käy hikiset läskimahat ja kokemattomat teinipojat.

Huomaa, ettet todellakaan tiedä asiasta mitään (hellyttävää sinänsä).

varakkaat, komeat miehet ne parhaiten maksaa. Heille ehkä jonkinlainen valtakysymys, mikä taas ei mua haittaa yhtään.

Itsellä ikä, ulkonäkö ja "taidot" sitä luokkaa, että aina on ollut varaa valikoida asiakkaat. yhtäkään läskimahaa tai teinipoikaa en muuten ole imenyt. Kokematon söpö 18v muuten vielä meniskin (mutta niillä tuskin on varaa maksaa sitä mitä pyydän), läskimahat taas ei innosta tippaakaan.

ap

Vierailija
26/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sitä jumalauta jo mitataan ihmisen tärkeys sillä, nieleekö sperman vai ei?? Herää kysymys onko ap:lla oikeaa elämää? Miten helvetissä sinä kuvittelet, että joku jättäisi vaimonsa VAIN sen takia, ettei se niele? Kuvitteletko todellakin, että elämässä kaikki pyörii sperman ympärillä? Eiköhän siinä suhteessa ole jokin muukin pielessä jos ukon täytyy tulla sinunlaisesi huoran luokse suihinottoa hakemaan? On sulla tosiaankin pokkaa! Ja oikein ylpeilet sillä, että saat ukkomiehet pettämään. Mutta niele sinä vaan, sehän onkin loistava meriitti sitten siihen sinun ansioluetteloon. Itse asiassa oksennusrefleksi iski just päälle - ei siksi, että olisin ajatellut sperman nielemistä vaan siksi, että ajattelin sinua :P

Vierailija
27/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ottanut spermaa suuhuni. Mulla on siihen turhan herkkä yökkäysrefleksi. Asia ei ole miehelleni ongelma.

Vierailija
28/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ammattilaisnaisista on ihan tehty tutkielmakin ja se elämä ei ole Pretty Woman elokuvasta. Olet yksinäinen kotiäiti jonka mies pettää ja haluat trollauksinesi levittää pahaa oloa.

Tasokkaat miehet ei todellakaan maksa seksistä, ne iskee baarista naisia. Huorissä käy hikiset läskimahat ja kokemattomat teinipojat.

Huomaa, ettet todellakaan tiedä asiasta mitään (hellyttävää sinänsä). varakkaat, komeat miehet ne parhaiten maksaa. Heille ehkä jonkinlainen valtakysymys, mikä taas ei mua haittaa yhtään. Itsellä ikä, ulkonäkö ja "taidot" sitä luokkaa, että aina on ollut varaa valikoida asiakkaat. yhtäkään läskimahaa tai teinipoikaa en muuten ole imenyt. Kokematon söpö 18v muuten vielä meniskin (mutta niillä tuskin on varaa maksaa sitä mitä pyydän), läskimahat taas ei innosta tippaakaan. ap

Vierailija
29/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sitä jumalauta jo mitataan ihmisen tärkeys sillä, nieleekö sperman vai ei?? Herää kysymys onko ap:lla oikeaa elämää? Miten helvetissä sinä kuvittelet, että joku jättäisi vaimonsa VAIN sen takia, ettei se niele? Kuvitteletko todellakin, että elämässä kaikki pyörii sperman ympärillä? Eiköhän siinä suhteessa ole jokin muukin pielessä jos ukon täytyy tulla sinunlaisesi huoran luokse suihinottoa hakemaan? On sulla tosiaankin pokkaa! Ja oikein ylpeilet sillä, että saat ukkomiehet pettämään. Mutta niele sinä vaan, sehän onkin loistava meriitti sitten siihen sinun ansioluetteloon. Itse asiassa oksennusrefleksi iski just päälle - ei siksi, että olisin ajatellut sperman nielemistä vaan siksi, että ajattelin sinua :P

Vierailija
30/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku petetty sai juuri kunnon kilarit, AV:n parhautta! =DD"

Tai sit tää on joku väsyny provo ja kommentin kirjoittaja on sama ku ap.. Who knows.. Mut en siis usko tähän juttuun ollenkaan.

Vierailija
31/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku petetty sai juuri kunnon kilarit, AV:n parhautta! =DD"

Tai sit tää on joku väsyny provo ja kommentin kirjoittaja on sama ku ap.. Who knows.. Mut en siis usko tähän juttuun ollenkaan.

Vierailija
32/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on ihmisen tärkeydestä saati vaimon jättämisestä mitään puhunut (siis paitsi sinä), kunhan kerroin tosiasiat ja todellakin kiinnosti tietää, onko totta että monet ei niele - eli siis nämä miehet ei puhu siinä asiassa paskaa.

Ihan sama mulle, mikä on kenenkin suhteessa pielessä, ei se mulle kuulu.

Mulla on ihania asiakkaita jotka maksaa yli sen mitä pyydän.

ja kiitos kysymästä, kyllä mulla on elämää oikein paljonkin :D Tämän sivutoimen ansiosta vieläpä taloudellisesti varsin turvattua elämää, toisin kuin monella muulla opiskelijalla.

ap

Vierailija
33/33 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskimahat taas ei innosta tippaakaan.

:D

Pitää kai todeta, että en niele mutta että onneksi miehellä alkaa olla jo vähän sitä mahaa :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi