Mitä ihmettä tuo Ruotsin hallitsijapari Turussa ramppaa?
Eikö se ole jo nähty? Mikseivät he yleensä käy Helsingissä?
Kommentit (13)
Näin vain otsikon, että ovat taas Turussa. Syy ei kiinnosta, vaan se että aina on jokin syy mennä juuri Turkuun. Eikö heille ole kerrottu, että Suomen pääkaupunki on Helsinki ja että joskus voisi käydä vaikka Keravalla tai Sotkamossakin?
AP
miksi se herättää ap:ssä niin voimakkaita tunteita.
Eikö lehdissä kerrottu miksi he nyt kävivät Turussa? Jos matkasta tiedotetaan (ei siis ole yksitytinen), kerrotaan aina myös syy.
Ovat tosiaan usein Turussa eivätkä koskaan Helsingissä. Tosin niiden tuttuja on Turun suunnalla kuten esim Nalle Wahlroos jne, joten josko on aina jotain yhteistä illanistujaista jne. Onhan Turku kesällä paljon viihtyisämpi paikka kuin Helsinki ja jokainen ihminen matkustaa sinne minne haluaa, ei pelkästään pääkaupunkeihin.
Muakin kummastuttaa. Ovatko liian laiskoja matkustamaan sisämaahan???
Täällä Turussahan ne Victoria ja Danielkin taisivat käydä. Ne nyt vain viihtyy enemmän täällä, kun on vanhempi kaupunki kuin Helsinki, löytyy linnakin, joka on Ruotsin historian merkkipaikka. Ja presidentinkin voi aina tavata Kultarannassa, jonne se menee vastaan, jos tarvetta on.
Näin vain otsikon, että ovat taas Turussa. Syy ei kiinnosta, vaan se että aina on jokin syy mennä juuri Turkuun. Eikö heille ole kerrottu, että Suomen pääkaupunki on Helsinki ja että joskus voisi käydä vaikka Keravalla tai Sotkamossakin?
AP
Ettei muka kiinnosta... miksi sitten kysyt, että miksi ovat juuri Turussa? Hiton valopää.
Tämä ei siis ole mikään valtiovierailu tai muukaan. Olisivat kai Sotkamossa jos kyseinen partiotapahtuma järjestettäisiin siellä.
Turku on kiva kaupunki. Kun Helsingistä tuli pääkaupunki, osasyy oli juuri se, että Turku oli liian lähellä ja liian tiiviissä siteissä Tukholmaan.
Kuninkaalliset eivät matkusta vain sinne, minne haluavat,koska heidän pitää edustaa maataan virallisestikin.
Ovat tosiaan usein Turussa eivätkä koskaan Helsingissä. Tosin niiden tuttuja on Turun suunnalla kuten esim Nalle Wahlroos jne, joten josko on aina jotain yhteistä illanistujaista jne. Onhan Turku kesällä paljon viihtyisämpi paikka kuin Helsinki ja jokainen ihminen matkustaa sinne minne haluaa, ei pelkästään pääkaupunkeihin.
Kun Helsingistä tuli pääkaupunki, osasyy oli juuri se, että Turku oli liian lähellä ja liian tiiviissä siteissä Tukholmaan.
Ruotsi ottaa näin kantaa!
Aina on Ruotsin hallitsijat enemmän Turun suunnalla vierailleet kuin Helsingin.
Nykyinen hallitsijaperhe on myös paljon purjehtinut Turun saaristossa ihan ilman julkisuutta.
Olin reilu parikymppinen, kun kävin ensimmäisen kerran Helsingin keskustassa. Tukholmassa olen käynyt ihan pikkulikasta asti (ja edelleen käyn).
Ja tämähän helsinkiläisiä tuntuu jurppivan.
Muakin kummastuttaa. Ovatko liian laiskoja matkustamaan sisämaahan???
Niin ei minua kiinnostaisi matkustaa Suomen sisämaahan, ellei olsi mikän virallinen vierailu ja pakotettaisi, koska siellä en voisi kenenkään kanssa puhua ruotsia. Minulle vain ilkuttaisiin ja ihmiset huutaisivat että swedes, go home!
Helsinkiläiset shoppaa Tallinnassa, turkulaiset Tukholmassa.
Ja Tukholma turkulaisille läheisempi kuin Helsinki. Olin reilu parikymppinen, kun kävin ensimmäisen kerran Helsingin keskustassa. Tukholmassa olen käynyt ihan pikkulikasta asti (ja edelleen käyn).
Ja tämähän helsinkiläisiä tuntuu jurppivan.
miksi se herättää ap:ssä niin voimakkaita tunteita.
Eikö lehdissä kerrottu miksi he nyt kävivät Turussa? Jos matkasta tiedotetaan (ei siis ole yksitytinen), kerrotaan aina myös syy.