minkä ikäisiä naisia kolmekymppinen mies kiinnostaa kumppanina
Kommentit (15)
Nelikymppisiä... Tää on aikas outoa, mutta oon huomannut, että 30v miehet ovat kiinnostuneet kypsemmistä naisista, ei mistään kikattelevista mukuloista
Olin 25v ja mieheni 32v, kun aloimme seurustella, en usko, että mieheni olisi silloin kiinnostunut nelikymppisistä naisista.
Nelikymppisiä... Tää on aikas outoa, mutta oon huomannut, että 30v miehet ovat kiinnostuneet kypsemmistä naisista, ei mistään kikattelevista mukuloista
En ole tavannut yhtään tämän henkistä 3kymppistä miestä... kyllä se sinne ALLE kolmikymppisiin menee
Kolmekymppiset miehet ovat kyllä niiden n. 20-26 -vuotiaiden naisten perään. Niin kuin itse asiassa aivan kaikki miehet. Nuoria naisia haluavat kaiken ikäiset miehet, niillehän koko seksuaalinen kysyntä oikeastaan keskittyy.
Tätä lukeville nuorille naisille sanoisin, että ottakaa oikeasti kaikki irti siitä, että olette näin kysyttyjä. Teillä on seksuaalisen vetovoiman suoma valta, joten vertailkaa, kilpailuttakaa, arvostelkaa sydämenne pohjasta ja valitkaa oikeasti paras kumppani.
Mikään ei ole kamalampaa, kuin ihanan nuorekkaan seksuaalisuutensa vanhaan äijään haaskaava parikymppinen nainen.
Kolmekymppinen mies kiinnostaa minua, joka olen 38-vuotias. Oma mieheni on 30, yhdeksän vuotta on oltu yhdessä.
Kinuamaan seksiä useimmiten 19-22 vuotiaat naisenalut. Täytän kuukauden päästä 30v
mut jos kriteerinä pelkkä ikä niin yleensä muutaman vuoden nuorempi nainen,sehän se tyypillisin ikäero on 2-5v. nuorempi nainen.
mut jos kriteerinä pelkkä ikä niin yleensä muutaman vuoden nuorempi nainen,sehän se tyypillisin ikäero on 2-5v. nuorempi nainen.
Kinuamaan seksiä useimmiten 19-22 vuotiaat naisenalut. Täytän kuukauden päästä 30v
25-40-v on varmasti kolmekymppisistä miehistä kiinnostuneita
Mä olin 24-vuotias, kun mun mies täytti 30. Edelleen kiinnostaa sama mies, viistoista vuotta myöhemmin.
Mua kiinnosti 22-vuotiaana. Nyt olemme olleet yhdessä 16 vuotta. Ja olen edelleen erittäin varma oikeasta ratkaisustani.
parikymppisiä ainakaan ja siitä alle. poikkeuksia kuitenkin on