Mä menetin mun suuren rakkauteni yli-innokkuuden takia..
Olen niin kärsimätön.. surullista. Haluan kaiken aina heti, en jaksa odottaa. Kaduttaa, itkettää, surettaa. En halua enää ketään tämän tunteen jälkeen, en koskaan. En jaksa elää, en tehdä enää mitään. Olen niin tyhmätyhmätyhmä.
Kommentit (30)
Jos muutaman tapaamisen jälkeen olet suurinpiirtein hyppäämässä sillalta, niin ei toi ihan terveeltä kuulosta.
Mäkin on dissannu pari kundia ihan sen takia kun ovat alkaneet just toisilla treffeillä sanomaan, että ovat niiiiiin rakastuneita ja koska oltaisiin muuttamassa yhteen.
Nykyinen mies oli ihan eri asenteella liikkeellä ja yllättäen ollaanki edetty tosi nopeella tahdilla, muutettiin yhteen,tehtiin lapsia ja rakennettiin talo :D
Että älä ole niin pelottava.
tavattiin muutama kerta ja oli ihanaa. Mies vaikutti myös tosi ihastuneelta. Olen ollut aktiivisempi viestittelyssä, hän on kyllä aina vastaillut. Nyt sitten ehdotin tapaamista ja mies ei ole enää vastannut.. Olen varma, että olen ollut ihan liian innokas. En tietenkään voi olla varma, mitä olisi tullut, jos olisin ollut ottamatta yhteyttä. Mutta mies oli niin kiinnostuneen oloinen. En tiedä, voiko tässä vielä tapahtua jotain.. Mutta yhtään viestiä en enää aio laittaa. Hitto! ap
Ja sinä puhut jo rakkaudesta? Et ensinnäkään muutaman tapaamiskerran jälkeen tunne koko miestä. Et sinä häntä rakasta, vaan aivosi ovat kemikaalihuuruissa jonka rakastuminen on aiheuttanut.
Tuo menee ohi. Vaikka olisitte pysyneet yhdessä, se menisi silti ohi vuodessa, parissa.
Vasta ensihuuman jälkeen tietää onko rakkautta vai ei. Rakkaus saa pysymään yhdessä vielä sittenkin kun toisen näkee sellaisena kuin hän todella on.Miehen kohdalla kiinnostus laimeni nopeasti. Et ehkä vastannut hänen toiveitaan sängyssä tai ulkonäöllisesti. Alussa nämäkin asiat voivat johtaa eroon, ja nimenomaan juuri siksi että rakastumisen huuma ei ole sama kuin rakkaus.
Älä ap tuhlaa aikaasi suremiseen, mies ei todellakaan ollut "suuri rakkautesi".
Suuri rakkautesi on mies, jota et ole vielä tavannut. Se on mies, joka pitää sinua kädestä kun synnytät yhteistä lastanne. Se on mies joka keittää sinulle kaakaota kun olet flunssassa. Se on mies, joka näkee sinut lihoneena ja ilman meikkiä ja silti sanoo että olet kaunis.
Se on mies jonka kanssa naurat, itket ja riitelet.
Suuri rakkautesi on se mies jota pidät kädestä kun kuolet. Tai jonka luo haluat kuollessasi päästä.
Täytyy sanoa, et jos jollekin miehelle on kauhea ongelma että osoitan avoimesti kiinnostukseni ja viestitän jos on ikävä enkä rupea pelailemaan jotain "istun tässä kännykkä kädessä ihan pistoksissa sekunteja laskien kolme päivää mut enpä soita sitä ennen sille etten vaikuta epätoivoiselta ja sittenkin lähetän vaan jonkun mukaneutraalin viestin" -pelejä, niin ehkä se ei ois mulle sopiva mies muutenkaan.
Ja mä kyllä puhun elämäni rakkaudesta ihan sen mukaan, kuka siltä nyt tuntuu. En voi kuitenkaan tietää, kuka mua jossain haudan partaalla kädestä pitelee vai piteleekö kukaan, joku sairaanhoitaja ehkä todennäköisimmin. Elämän mies on se, joka nyt saa sukat pyörimään jalassa koviten. Joskus sit kun kukaan ei enää saa, se varmaan voi olla sitten se joka keittää mulle ne kahvit.
en ole pelottava. En ole vannonut rakkauttani hänelle. Itseasiassa kun tavattiin, oli mies paljon innokkaampi ja ihastuneemman oloinen. En mä ole hyökkäävä ollenkaan. Viestejä olen laittanut ja hän on niihin vastannut, paitsi nyt. Ja mitä muutamaan tapaamiseen tulee niin olen siis tuntenut miehen vajaat kaksi vuotta. Ihastuin häneen samantien, kun tavattiin ekan kerran. En ole tunteistani hänelle puhunut. Nyt sitten oli ensimäisen karran niin, että tavattiin kahden- miehen aloitteesta. Voitte vähätellä tunteitani ihan vapaasti. Mutta itse tiedän, etten ole koskaan ennen tuntenut miestä kohtaan näin. ap
[Suuri rakkautesi on mies, jota et ole vielä tavannut. Se on mies, joka pitää sinua kädestä kun synnytät yhteistä lastanne. Se on mies joka keittää sinulle kaakaota kun olet flunssassa. Se on mies, joka näkee sinut lihoneena ja ilman meikkiä ja silti sanoo että olet kaunis. Se on mies jonka kanssa naurat, itket ja riitelet. Suuri rakkautesi on se mies jota pidät kädestä kun kuolet. Tai jonka luo haluat kuollessasi päästä.
[/quote]
Tämä oli niin ihanasti kirjoitettu. Näin se menee. Ihanaa, että on olemassa muitakin, jotka tietävät mitä tosi rakkaus on... tuntuu, että maailmassa on liikaa onnettomia ihmisiä ja parisuhteita. Ihanaa, että minulla on vierellä se mies, jonka kanssa koen juuri näin. Ja parhaimmillaan se tunne syntyy jo ensi tapaamisella.
Tsemppiä ap:lle. Ei yli-innokkuuten mikään rakkaustarina tyssää, jotain muuta oli pielessä tai sitten vain olet hätäinen...
rakkauteen ensisilmäyksellä. Olen kokenut sen ja moni muukin on. Ehkä se on kohtaloa tai sielun vaellusta mitä lie... Mutta aika ylimielisiä vastauksia ap on saanut.
Ota kännykkä käteen ja soita ja ehdota tapaamista elokuvan, syömisen ym merkeissä. Voihan olla, että hän on saanut viestisi sellaisella hetkellä, että on ehtinyt vain lukea sen nopeasti ja unohtanut sitten. Soittamalla saat heti selville onko hän vielä kiinnostunut vai ei.
Nyt tää itkee täällä... Ensi huuma ja korvia myöten rakastuneena oleminen on ihanaa, mutta rakastaminen...
Vastaeronnut, joka tajuaa että oli hyvä syy erota, koska ikinä en sairastaessa muuta saanut kuin käskyn mennä muualle valtaamasta sohvaa että ukko saa katsoa telkkaria rauhassa.