Mä menetin mun suuren rakkauteni yli-innokkuuden takia..
Olen niin kärsimätön.. surullista. Haluan kaiken aina heti, en jaksa odottaa. Kaduttaa, itkettää, surettaa. En halua enää ketään tämän tunteen jälkeen, en koskaan. En jaksa elää, en tehdä enää mitään. Olen niin tyhmätyhmätyhmä.
Kommentit (30)
miten kärsimättömyyden takia voi menettää rakkauden
tavattiin muutama kerta ja oli ihanaa. Mies vaikutti myös tosi ihastuneelta. Olen ollut aktiivisempi viestittelyssä, hän on kyllä aina vastaillut. Nyt sitten ehdotin tapaamista ja mies ei ole enää vastannut.. Olen varma, että olen ollut ihan liian innokas. En tietenkään voi olla varma, mitä olisi tullut, jos olisin ollut ottamatta yhteyttä. Mutta mies oli niin kiinnostuneen oloinen. En tiedä, voiko tässä vielä tapahtua jotain.. Mutta yhtään viestiä en enää aio laittaa. Hitto! ap
toi on niin kamala tunne. Mutta tuskin kuitenkaan yli-innokkuuden takia menetit, vaikka itsestähän se aina tuntuu siltä. Noi on niin inhottavia tilanteita, kun on ite ihastunut eikä toinen vastaa samalla tavalla takaisin!!
Ehkä mies vaan miettii ja vastaa myöhemmin. Älä vielä menetä toivoa :)
Sulle tsemppistä ja parasta vastausta mieheltä toivoen!
niin ettei mies ole ollut yhteydessä? Sanoisin kyllä, että jos mies on oikeasti ollut yhtä ihastunut kuin sinä niin ei sen takia lopettaisi yhteydenpitoa että olet liian innokas. Ehkä ei vaan ole alun alkaenkaan ollut niin kiinnostunut kuin sinä? Ja parempihan se on että asia tuli esille jo muutaman tapaamisen jälkeen eikä myöhemmin. Tiedän että nyt tuntuu varmasti pahalta, mutta pääset siitä yli kyllä. Mulla oli itsellä samankaltainen tilanne kesällä ja suunnilleen ryvin itsesäälissä ja ajattelin että en enää koskaan ihastu keneenkään, byhyy jne. Tässä sitä kuitenkin porskutetaan ihan tyytyväisenä katse eteenpäin suunnattuna.
Oli ihastunut palavasti yhteen mieheen, mutta mies halusi edetä hitaasti.
Kaverini pommitti fb:ssä tätä viesteillä, linkkaili hänelle romanttisia biisejä, tykkäili jätkän joka ikisestä kuvasta ja lähetteli sydämiä. Tätä siis joka päivä.
Sanoin monesti, että hillitsee vähän. Miehet säikähtää kun nainen on yhtäkkiä ahdistelemassa yli-innokkuudellaan. Maltti on valttia.
Niinhän siinä kävi, että jätkä otti ja lähti. Enkä ihmettele yhtää.
En lukenut ap:n viestiä kovin tarkkaan enkä muiden mielipiteitä, mutta tuossa vaan yksi tosi tapahtuma
en ole mitään noin innokasta tehnyt ,että olisin lähettänyt sydämiä tai biisejä. Mutta olen ollut selvästi innokkaampi kuin mies tapaamisten jälkeen. Laitoin viestin miehelle päivällä. Mutta yleensä hän vastaa samantien, jos vastaa. Mulla on ollut olo, että jos en viestitä niin hän unohtaa.. Mutta nyt hävettää, että olen ollut niin tyrkky. En laita hänelle enää viestejä. Olen niin rikki:( ap
ja nyt jo puhut elämäsi suuresta rakkaudesta? Vaikuttaa siltä että käsitys elämästä on pikkusen epärealistinen. Usko vaan tällainsen nelkymppisen luuskan sana, että on melko sama kenen kanssa rupeat yhteen. Mitä suurempi rakkaustarina, sitä kovempi pudotus ja niin edelleen. Jäitä hattuun kaikilla rintamilla. Jos laitat liikaa painoa miessuhteelle, niin väistämättä siitä seuraa se että miestä rupeaa ahdistamaan.
en ole mitään noin innokasta tehnyt ,että olisin lähettänyt sydämiä tai biisejä. Mutta olen ollut selvästi innokkaampi kuin mies tapaamisten jälkeen. Laitoin viestin miehelle päivällä. Mutta yleensä hän vastaa samantien, jos vastaa. Mulla on ollut olo, että jos en viestitä niin hän unohtaa.. Mutta nyt hävettää, että olen ollut niin tyrkky. En laita hänelle enää viestejä. Olen niin rikki:( ap
hetkinen. Laitoit miehelle viestiä päivällä ja hän ei ole vielä siihen vastannut ja nyt olet sen vuoksi ihan murheen murtama? Nyt järki käteen, oletko aina noin ripustautuva?
usein tapaamisia tai siltä tuntui näin jälkikäteen. Lopetettiin koko homma ja nyt harmittaa.
ole mikään ripustautuva yleensä. Mutta nyt tuntuu, että olen ollut liian innokas. Ja olemme tavanneet muutaman kerran, mutta tunnen miehen ennestään. Ihastuin häneen jo kauan sitten. ap
Ja jos ei ota, niin parin viikon päästä laita sille viesti että sinusta ei ole kuulunut mitään, taisin innostua vähän liikaa koska olet niin mahtava tyyppi. Tavataanko vielä, otetaan rauhallisesti ja katsotaan olisiko tässä jotain. Tai jotain. Sitten jos se ei vastaa niin asia on sillä selvä.
Ei kai kukaan ole sulle vastausvelvollinen joka hetki muutaman tapaamisen jälkeen. Kuullostat keskenkasvuiselta ja läheisriippuvalta.
Ei kai kukaan ole sulle vastausvelvollinen joka hetki muutaman tapaamisen jälkeen. Kuullostat keskenkasvuiselta ja läheisriippuvalta.
Ja jos ei ota, niin parin viikon päästä laita sille viesti että sinusta ei ole kuulunut mitään, taisin innostua vähän liikaa koska olet niin mahtava tyyppi. Tavataanko vielä, otetaan rauhallisesti ja katsotaan olisiko tässä jotain. Tai jotain. Sitten jos se ei vastaa niin asia on sillä selvä.
Nyt vaan odotan, en viestittele enää. En mä ole mikään ihan nuori tai keskenkasvuinen, olen vaan epätoivoisen rakastunut. Ja olen ollut pitkässä suhteessa, ei kokemusta "miesten iskemisestä". En ole itseasiassa koskaan ennen edes ehdotellut treffejä miehille. Tämä vaan on jotain niin ihmeellistä tämä mies.. ap
että jos nyt todella mies ei ota enää yhteyttä, kyse ei tässä tapauksesas ole liiasta innokkuudestasi vaan siitä, että hänellä ei ole sinua kohtaan samanlaisia tunteita kuin sinulla on. Silloin homma olisi kyllä loppunut vaikka olisit vähemmän innokaskin.
Mutta kun tosiaan aikaa on kulunut noin vähän niin eipä vielä voi sanoa että homma olisi siinä ollut. Voi hyvinkin vielä ottaa yhteyttä. Ei kaikki ole yhtä innokkaita ja hätäisiä edes rakastuneena ;)
eikä ole sitoutumiskammoinen niin ei se innokkuus mitään haittaa. Kivaa se on vaan. Mutta jos mies ei ole oikeasti kauhean kiinnostunut niin sitten varmaan jättää vastailematta kun kerran tietää ettei kumminkaan nappaa.
kiva kuulla, etten ole ehkä kuitenkaan sitten omalla käytökselläni pilannut koko juttua. Ainakin hän nyt tietää, että olen ihastunut. Kai tässä vielä jotain toivoa on.. Voi kun olisi:) ap
tavattiin muutama kerta ja oli ihanaa. Mies vaikutti myös tosi ihastuneelta. Olen ollut aktiivisempi viestittelyssä, hän on kyllä aina vastaillut. Nyt sitten ehdotin tapaamista ja mies ei ole enää vastannut.. Olen varma, että olen ollut ihan liian innokas. En tietenkään voi olla varma, mitä olisi tullut, jos olisin ollut ottamatta yhteyttä. Mutta mies oli niin kiinnostuneen oloinen. En tiedä, voiko tässä vielä tapahtua jotain.. Mutta yhtään viestiä en enää aio laittaa. Hitto! ap
Ja sinä puhut jo rakkaudesta? Et ensinnäkään muutaman tapaamiskerran jälkeen tunne koko miestä. Et sinä häntä rakasta, vaan aivosi ovat kemikaalihuuruissa jonka rakastuminen on aiheuttanut.
Tuo menee ohi. Vaikka olisitte pysyneet yhdessä, se menisi silti ohi vuodessa, parissa.
Vasta ensihuuman jälkeen tietää onko rakkautta vai ei. Rakkaus saa pysymään yhdessä vielä sittenkin kun toisen näkee sellaisena kuin hän todella on.
Miehen kohdalla kiinnostus laimeni nopeasti. Et ehkä vastannut hänen toiveitaan sängyssä tai ulkonäöllisesti. Alussa nämäkin asiat voivat johtaa eroon, ja nimenomaan juuri siksi että rakastumisen huuma ei ole sama kuin rakkaus.
Älä ap tuhlaa aikaasi suremiseen, mies ei todellakaan ollut "suuri rakkautesi".
Suuri rakkautesi on mies, jota et ole vielä tavannut. Se on mies, joka pitää sinua kädestä kun synnytät yhteistä lastanne. Se on mies joka keittää sinulle kaakaota kun olet flunssassa. Se on mies, joka näkee sinut lihoneena ja ilman meikkiä ja silti sanoo että olet kaunis.
Se on mies jonka kanssa naurat, itket ja riitelet.
Suuri rakkautesi on se mies jota pidät kädestä kun kuolet. Tai jonka luo haluat kuollessasi päästä.
eikä ole sitoutumiskammoinen niin ei se innokkuus mitään haittaa. Kivaa se on vaan. Mutta jos mies ei ole oikeasti kauhean kiinnostunut niin sitten varmaan jättää vastailematta kun kerran tietää ettei kumminkaan nappaa.
Just näin. Ja jos mies ei oikeasti ole kauhean kiinnostunut, niin siinä tilanteessa on ihan sama, vaikka kykenisi olemaan miten coolisti itse. Ei se sen kiinnostusta lisää.
Ehkä enintään päädyt helpoksi panoksi tai paremmanpuutteessa-ajanvietteeksi, jos oot innostunut miehen seurasta ja suostut näkemään aina kun hän haluaa, mutta "ymmärrät" väliajat olla häiritsemättä häntä. Palvelee ehkä hyvin ei-kauhean-kiinnostuneen miehen tarpeita, mutta sitä tuskin olisit itse halunnut!
Itselleni on käynyt samoin. Pystyin oppimaan siitä. Ja edessäni odotti parempaa. Kamaluus kestää aikansa, mutta sitten kun se helpottaa, katso myös taaksepäin ja yritä ottaa oppia siitä missä mokasit. Puhun kokemuksesta, olen 41 v nainen.