Top 3 inhokkipuolueet
1. Perussuomalaiset
1. Kristillisdemokraatit
3. SDP
Jaettu ykkössija kun en oikeasti osaa päättää kummat on ärsyttävämpiä ja typerämpiä politiikassaan. Kolmossijasta tiukkaa kisaa kävi vasemmistoliitto, mutta ne nyt on oikeastaan täysin harmiton pienpuolue.
Kommentit (18)
1. perussuomalaiset
2. kristilliset
3. keskusta
1.Vihreät
2. RKP
3. Vasemmistoliitto
1. Perussuomalaiset
2. Vihreät
3. Keskusta
1. Perussuomalaiset, se on helppo ja itsestään selvyys.
Kakkostilasta kilpailee tasavahvasti Kokoomus, Kristilliset ja Keskusta. Mä luulen kuitenkin, että Keskusta putoo neljänneks, mutta en tiedä kumpi on inhottavampi, kokkarit vai hihhulit.
Persut, kokoomus, kristilliset... Mutta oikeastaan inhoan niitä kaikkia muitakin.
1. Persut
2. Kristillisdemokraatit
3. Tällä hetkellä Keskusta
Kaikki muut puoleet edes KUVITTELEVAT ajavansa linjaa, joka koituisi lopulta koko yhteisön hyödyksi. RKP puolestaan tietää, että heidän linjansa aiheuttaa kokonaisuudelle haittaa, mutta itsekkäistä syistä silti ajavat sitä raivoisasti.
1. Persut
2. Kristillisdemokraatit
3. Tällä hetkellä Keskusta
Mikään ei heijasta minun arvojani. Ne mitkä vähänkään menee siihen suuntaan mokaa kaiken munattomuudellaaan.
1.Vihreät
2. RKP
3. Vasemmistoliitto
täällä!
ja kolmannesta sijasta kamppailevat tasaväkisesti vihreät ja RKP.
2 RKP 3 Kokoomus
Kauhistus: Kepu ja perussuomalaiset eivät mahtuneet edes listalle, vaikka inhoan niitäkin. Inhoan myös demareita, enkä vihreistäkään oikein perusta.
1. Kokoomus
2. Kristilliset
3. Keskusta
2. Perusuomalaiset
3. RKP
Kovat arvot ja äärilinjaukset pois. Maltillisesti vasemmistolinjainen, takaisin hyvinvointivaltioksi pyrkivä, politiikka ylös.
kuten kaikilla puolueen ex-mahtiseuduilla kasvaneilla ei-kepulaisilla. demarit on kyllä hyvää vauhtia pilaamassa perintöään...