Ralastan syömistä, en jaksa liikkua ja haluaisin laihtua. Mahdoton yhtälö -kö?
Kommentit (8)
Laihduttaminen tapahtuu nimenomaan ruokavalinnoilla. Liikkuminen lähinnä lisää hyvää oloa ja antaa muuta tekemistä kuin syöminen.
Opettele valmistamaan ja syömään kaikkea äärimmäisen hyvää, mutta vähemmän kerrallaan. Vähennä rasvan käyttöä.
jos pystyt laihdutuksen ajaksi vähän rajoittamaan sitä rakkauttasi syömiseen. Minäkin rakastan ruokaa ja syömistä mutta olen laihduttanut aikanaan onnistuneesti 22 kg. Eikä siihen mitään kamalaa askeesia vaadittu kun hitaasti laihdutin, vain nautintojen kohtuullistamista.
syömistä tarvi lopettaa että laihtuu. Rajoitat ja katsot mitä suuhusi laitat niin saat jatkaa rakkautesi kohdetta ja silti laihdut.
Mikäli et ole motivoitunut pudottamaan painoasi, syömisen hillitseminen ei onnistu.
Liikunta ei vaikuta painoosi, vaan lähinnä siihen missä muodossa se kropassasi on.
mutta syö perunaa ja riisiä jne sekä muuten kuten ennenkin. painosi pudonnee!!
Mekin rakastamme ruokaa mutta meille se ei ole koskaan tarkoittanut mässyä (no, kerran kuukaudessa pizzaa tai mäkkäriä) vaan yleensä hyvälaatuista, itsetehtyä herkullista ruokaa - erityisesti jälkiruokia ja kakkuja.
Jossain vaiheessa reilu vuosi sitten fixattiin vähän ruokavaliota - lähinnä poistettiin hiilareita (kakut ja jälkkärit säilyi) ja mies laihtui 10kg, minä 5 (normaalipainoinen olin ennen laihtumistakin).
Emme juurikaan liikkuneet muuta kuin hyötyliikuntaa, nyt vuosi salilla 1-2x viikossa mutta ei se ole vaikuttanut painoon kummallakaan.
Eli on mahdollista jos osaa tehdä tiettyjä muutoksia. Nälkää ei nähdä koskaan, itse syön 2 lämmintä ateriaa päivässä jne.
Mulla ennemmin niin, että vihaan liikuntaa mutta haluaisin näyttää hyvältä. Syömistä pystyn onneksi kontrolloimaan, etten ole ylipainoinen, oonpahan vaan tämmönen laiha löysä läski. Ällöö!