Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ehdotti työtä etsivälle pph:n työtä

Vierailija
28.11.2005 |

Itse olen harkinnut tuota mutta nuoruudessa on tullut tehtyä järjettömiä tyhmyyksiä joista merkintä rekisterissä. Osaako joku kertoa miten tämä vaikuttaa työn saantiin? Entä tuleeko tämä tietoon lasten vanhemmille vai vain kunnalle (tai kuka sitä työtä nyt antaakaan)? Ja jos sais asiallisia vastauksia, opikseni otin jo teininä ja syvästi olen katunut typeryyttäni usean vuoden ajan..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ainakin meidän kaupungissa on tullut pakolliseksi on koulutus.Jos pph niin pph-tutkinto vähintään

Vierailija
2/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin pyytäisin pph:lta jos on yksityinen. Jotkut rikokset vanhenevat kyllä mutta riippuu rikoksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui n. 8 vuotta sitten. Sain sakkoja. En nyt muista kirjoittajan numeroa mutta kun sanoit että haluaisit itse nähdä paperin niin tarkotit varmaan että rekisteri pitää toimittaa jokaiselle perheelle?

Ap

Vierailija
4/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:itse aikoinaan erittäin pahasti törttöillyt.

Vierailija
5/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisillä tarkistaa yks.hoidon ohjaaja (itse tilaat otteen rekisteristäsi).

Jos näillä alueilla on jotain, sinua ei viralliseksi hoitajaksi hyväksytä.

Vanhemmat eivät siis voi tietojasi mistään urkkia.

t:yks.pph

Vierailija
6/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisilaitokselle ja tiedustele asiaa sieltä. Kansalaisellahan on oikein kerran vuodessa maksutta tiedustella rekisterimerkintöjään... Kysy vanhentumisajat. Muistaakseni sun tapauksessa on 5v. tai 10v.

Mutta miten huumeita kokeillut soveltuu pph:ksi on taas eri juttu... HUOH

Vierailija
7/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minusta ei sitten voi tulla pph:ta? Kurja homma =( 8 Älä turhaan huokaile siellä kun et tiedä millaisessa tilanteessa ihminen on tähän sortunut ja miten hän on muuttunut tämän jälkeen.

Vierailija
8/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikoinaan sekoilin huumeiden kanssa tosi pahasti, olin koukussa, mutta nykyisin olen onnellinen 1 lapsen perheenäiti ja raskaana :)

Vierailija
9/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tiedot tarkastetaan nykyään kaikilta jotka alkavat työskennellä lasten ja nuorten parissa.

Toivotaan että olisi vanhentunut!

Äläkä välitä vaikka jotkut täällä heti alkavat tuon valituksen, hyvä hoitaja sinusta voisi tulla, vaikka nuorena olisit törttöillytkin.

t: 7 eli se pph (joka on itsekkin nuoruutensa elänyt, eipä vaan ole jäänyt " jälkiä" )

Vierailija
10/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana huomata miten jotkut osaa vastata asiallisesti =) Voiko tuota vanhentumista kysyä esim. sähköpostitse tai muuten netin kautta? Mistä pitäisi lähteä hakemaan tuota työtä?

Vierailija
11/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin että haluan tarkistaa pph:jan tiedot jos kukaan alueen ohjaaja ei ole sitä tehnyt. Ja siihen on vanhemmalla oikeus pyytää hoitajalta nähtäväksi rikosrekisteriote. Et varmaan itsekkään haluaisi palkata hoitajaa jolla on joku esim. huumausainerikos tai muu parin vuoden takaa. Mutta rikoksesi saattaa olla vanhentunut ja näköjään olet muuttunut joten toivotan hyvää jatkoa:)

Vierailija
12/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten ihan laissa. Tänä päivänä ei pääse töihin ilman tätä rikosrekisteriotetta.

Vierailija
13/13 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rekisteristä tarkastetaan nuo tietyt osat, valvoja tarkistaa tämän ennenkuin hyväksyy hoitajaksi. Sen sijaan hoitolasten vanhemmat eivät ole työnantajia, he ostavat hoitajan tarjoamaa palvelua.

Vaikka kävisit samalla parturilla joka päivä et silti ole hänen työnantajansa, ostat vain palvelun. Sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä