Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen kiinnostunut vanhemmista miehistä

Vierailija
06.09.2012 |

Toisaalta kyllä siis tiedän vastauksen tähän, lähinnä kysymys onkin, mistä löytää noin 35-40v miehiä, jotka eivät ole naimisissa/seurustele ja halua vain seikkailua "nuoresta naisesta"?

Olen itse 24-vuotias ja koen jotenkin alle kolmekymppiset miehet epäkypsinä, vähemmän haluttavina, vaikka ovatkin kropaltaan ym tietysti usein aika hyviä. Olen ollut aina kiinnostunut vähän vanhemmista miehistä, siis reilu 10 vuotta itseäni vanhemmista, olen pari kertaa muutama vuosi sitten saanut kokea, miten nelikymppinen mies on "kusettanut" nuorta ja naiivia tyttöä. Silti en oikein löydä seurustelukumppania, vaikka olen varmaan joidenkin mielestä kaunis ja viehättävä.

Pitäisikö siis vain hakea oman ikäistensä seuraa, eikä elätellä toiveita noin nelikymppisestä, vapaasta miehestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena (jos saa sanoa) hyvinkin kaunis ja vanhemmat miehet halusivat minusta vain seksiseuraa tai jotain keski-iän kriisilääkettä.

Onneksi löysin 26-27 ikävuoden kieppeillä nykyisen mieheni, joka oli silloin 38-vuotias. Nyt olemme olleet 10 vuotta naimisissa ja hyvin on mennyt.

Vierailija
2/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivitosen korvilla todella lapsellisia, vaikka silloin luuli ihan toista. Kaukana kypsästä ihmisestä. Tuon ikäiset miehetkin ovat kyllä lapsellisia, ei siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha ikäero, jos vaan mies löytyy. 20-30v miehet ovat keskimäärin kyllä niin helv... lapsellisia

Vierailija
4/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha ikäero, jos vaan mies löytyy. 20-30v miehet ovat keskimäärin kyllä niin helv... lapsellisia

Vierailija
5/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta on suht' pitkä aika kuitenkin. Eikä viisikymppinen nyt maailmanloppu ole, tarkoitan ikäeroa 40 - 50.

Ei ole oma lehmä ojassa, mutta ihmettelin vain tuota.

AP:lle - miksei, ei kymmenisen vuotta vielä paha ikäero ole. Joku 15v voi taas olla.

Vierailija
6/6 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei todennäköisesti baareista, ainakaan muita kuin pettäjiä tai sitten viinaanmeneviä aikamiespoikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän