Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ei pilaa rintoja!

Vierailija
06.09.2012 |

Jotkut kun perustelee imettämättömyyttä jopa sillä, että imetys pilaa rinnat.

http://www.iltalehti.fi/nainen/2012090516045141_na.shtml

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli synnytyksen jälkeen aika surkeat koirankorvat ennen kuin maito nousi.

Vierailija
2/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ne väittää jotta äidit imettäisivät lapsiaan..Mulla ainakin nimenomaan imetys pilasi,aina ollut pienet rinnat mutta imetyksen jälkeen ne vähätkin katosivat. Muuten kroppa kunnossa mutta nuo rinnat ovat kuin 60-vuotiaalla,pienet kuivat riipat. 2lasta niillä nyt kuitenkin ruokittiin joten en voi katuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansallispuvun taskuiksi, joiden päässä nännit roikkuvat kuivina ruskeina rusinoina? Sellaisia näkee paljon esim. uimahalleissa ja olen kyllä aina tulkinnut ne pitkän imetyksen aiheuttamiksi. Täällä AV:llahan toki olen oppinut, että pitkäkään imetys ei näy rinnoissa yhtään...

Vierailija
4/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansallispuvun taskuiksi, joiden päässä nännit roikkuvat kuivina ruskeina rusinoina? Sellaisia näkee paljon esim. uimahalleissa ja olen kyllä aina tulkinnut ne pitkän imetyksen aiheuttamiksi. Täällä AV:llahan toki olen oppinut, että pitkäkään imetys ei näy rinnoissa yhtään...

Minä olen imettänyt yhteensä 5 vuotta eikä rintani todellakaan ole tuollaiset. Roikkuvat kyllä, mutta sen tekisivät kokonsa puolesta muutenkin. Tyhjät eivät ole, eikä nännit kuivat tahi rusinat. Isot ja täyteläiset ovat yhä ja nännit terhakkaasti pystyssä.

Vierailija
5/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat on musta vaan parantuneet. "Roikkuvat" tietty enemmän, mutta ovat kauniit ja sopusuhtaiset, toisin kuin ne ketunnokkaiset teinitissit. Nyt mulla on sellaiset tissit kuin aina halusin ja uimahallissa kateellisena vilkuilin :)

Näin siis mulla. En väitä, että kaikilla käy näin.

Vierailija
6/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se raskaus joka ne rinnat "pilasi" ei se imetys. Tuossahan tuo on tutkittukkin. Ilman imetystä tilanne voisi olla jopa pahempi.

Vierailija
7/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se raskaus joka ne rinnat "pilasi" ei se imetys. Tuossahan tuo on tutkittukkin. Ilman imetystä tilanne voisi olla jopa pahempi.

Vierailija
8/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ekaa imetin muutaman kuukauden, kolmatta melkein vuoden. Kahden ekan jälkeen palauduin aivan ennalleen, kolmannen jälkeen rinnat kulahti. Omalla kokemuksella siis sanon, että kylläpä vaan imetys pilaa rinnat.

Vierailija
9/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin hävisi rinnat kokonaan imetyksen seurauksena. Ja tarkoitan nyt todellakin, että minulla ei ole enää edes pieniä rintoja, ei siis mitään, ihan kuin pikkutytön rintakehä. Harmittaa tosi paljon :(

Vierailija
10/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 70e entinen 75c.

Ja imetyksestä aikaa sentään 5 vuotta

Vierailija
11/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin hävisi rinnat kokonaan imetyksen seurauksena. Ja tarkoitan nyt todellakin, että minulla ei ole enää edes pieniä rintoja, ei siis mitään, ihan kuin pikkutytön rintakehä. Harmittaa tosi paljon :(

Kiva kun on edes rintalasta joka kohoaa paikalta missä joillain on rinnat :(

Vierailija
12/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja perintötekijät. Ei imetys.

Minulla on kyllä A-kupit, on aina ollut sellaiset herneet, vaan ovatpa pirteästi pystyssä vielä viisikymppisenä. Ja nuorempaa en meinannut saada vieroitetuksi millään. Imetin kolme vuotta (esikoisa 10 kk.).

Vierailija
13/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia imetetty suositusten mukaan ja vähän ylikin, eli tissejä lutkutettu yhteensä yli kolme vuotta. Ja kyllä, ne on pilalla. Hienoa tietää, että ne venymisarvet, jotka ilmestyivät rintoihin ensimmäistä imettäessä johtuivat raskaudesta ja tulivatkin vain hieman jälkijunassa...

Onhan se täysin loogista, että rinnat roikkuvat raskausaikasten hormonien vaikutuksen vuoksi, eivätkä siksi, että ne on imetty tyhjiin ja sitten täyttyneet pinkeiksi kymmenisen kertaa vuorokaudessa, kuukausien ajan. Ja tuona aikana mä en pystynyt käyttämään mitään hirveän tukevia liivejä, kun jos ne liivit olisivat olleet tukevat heti imetyksen jälkeen niin parin tunnin kuluttua olisivat jo repeilleet saumoista.

Kyllä, olen todella katkera näiden tyhjien nahkapussien kanssa! Jos joskus on rahaa lasten harrastusten, asuntolainojen, jne yli niin hommaan silikonit!

Vierailija
14/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rinnat pilalla, jos vielä viisikymppisenä riittää täytettä H-kuppiin eikä ne polvissa roiku ilman liivejäkään?

Kieltämättä maan vetovoima ja kuluneet vuosikymmenet ovat vaikuttaneet, että muoto on muuttunut teinivuosista.

En usko, että nämä voisivat olla yhtään paremmassa kuosissa, vaikka olisin jättänyt imettämättä.

Entäs e-pillerit sitten, eikö nekin turvota rintoja?

Vierailija
15/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minullakaan tuskin imetyksestä johtuu että rinnat pieneni. Lihosin raskausaikana 15kg ja imetysaikana tissit oli jalkapallot. Minun kuppikoko ennen imetystä oli 75C ja olivat terhakkaat. Tällähetkellä kuppikoko on 70B, painan parikiloa vähemmän kuin ennen raskautta ja imetys on päättynyt jo 1,5 vuotta sitten. Kyllä rinnoista silti jäi semmoiset, että tyhjää siellä vähän on ja roikkuvat, mutta voi johtua siitäkin, että olin vähän pyöreämpi ennen raskautta kuin nyt joten tämä laihtuminen on tehnyt tisseistä pienemmät ja koska tissejen sisältöä on enemmän aieminkin ollut ja nyt ei enään johtuu pussimainen tyhjyys varmaankin siitä.. Vähän niinkun läski kun laihtuu niin iho roikkuu imetti tai ei.

Vierailija
16/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sipuli. Sanoo kuka mamma mitä tahansa. Esikoista imetin 3 viikkoa ja se touhu oli yhtä tuskaa, parin kuukauden päästä syntyvän kuopuksen kanssa en aio edes yrittää. Hyvin on esikoinen pullovauvana kasvanut, niin eiköhän se kuopuskin.

Ja joo, kyllä mä tiedän, ettei se kuopus välttämättä hyväksy pulloa lainkaan ja en missään nimessä ole kokeillut kaikkeani ja plaa plaa plaa.

Vierailija
17/17 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, oliko syynä raskaus vai imetys, luultavasti molemmat. Kiinteät ja kauniin pyöreät C-rinnat muuttuivat roikkuviksi E-rinnoiksi. Lihomisesta ei ole kyse, sillä painan saman verran kuin ennen raskautta. Nännit muuttuivat myös pysyvästi isommiksi ja tummemmiksi.

Muuten selvisin vähin muutoksin, mutta harmittaa tosiaan nuo rinnat välillä, kun mieskään ei ole erityisesti isojen ja roikkuvien rintojen perään. Ulkopuoliset ei niitä tOki näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä