Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko katastrofi, jos lapsi on tällaisella kelillä 15 minuuttia ulkona sisävaatteissa?

Vierailija
05.09.2012 |

Asteita 14 ja kylmä tuuli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohuissa caprileggareissa ja hihattomassa mekossa. Eikä puhettakaan sukista.

Vierailija
2/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittävät päiväkodin pihassa yli tarpeen puetut lapset. Hiki valuu eikä jakseta liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut laittaa kuin kengät, kun halusi olla hetken ulkona omassa pihassaan.

Vierailija
4/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuleeko lapselle kylmä? Jos tulee, niin miksi pitäisi olla sisävaateissa?

Vierailija
5/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

collegehousuissa ja hupparissa. Tuli kuuma, kun kävelin.



14 astetta ja kylmä tuuli - paha sanoa. Täällä oli lämpimämpi.

Vierailija
6/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut täällä oli tänään lämmin ja aurinkoinen päivä, auringossa +23C ja varjossakin lähenteli kahtakymmentä. Silti puistossa oli järkyttävän paljon lapsia täydet välikausitamineet päällä haalareineen, pipoineen ja rukkasineen! Säälitti kun pikkumuksut juoksivat hiki päässä sen takia, että vaatteet oli valittu pelkästään kalenterin eikä sen hetkisen sään perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli ulkona klo 18.30-21, päällä verkkarit, trikoopaita, huppari, sukat, kumpparit (märkä maa) ja ohut pipo. Lämpöä ehkä just se +13-14 ja tuulista.. Sisällä ei ois ollu kumppareita, eikä pipoa..

Vierailija
8/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidalla oli meillä eilen justiin mies ja lapsi pihassa, kun lämpöä noin 15 ja aurinko lämmitti niin että hiki tuli ulkoleikeissä. Ollaan muuten asuttu myös Saksassa jossa talvipakkasillakin (ei nyt pakkasta kuten Suomessa mutta miinuksen puolella kuitenkin) koulun pihalla näkyi olevan suuri osa lapsista välituntisin ihan sisävaatteet päällä pihalla, eikä pienetkään lapset puistoissa/kaupungilla käytä pipoa/hanskoja edes talvella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut täällä oli tänään lämmin ja aurinkoinen päivä, auringossa +23C ja varjossakin lähenteli kahtakymmentä. Silti puistossa oli järkyttävän paljon lapsia täydet välikausitamineet päällä haalareineen, pipoineen ja rukkasineen! Säälitti kun pikkumuksut juoksivat hiki päässä sen takia, että vaatteet oli valittu pelkästään kalenterin eikä sen hetkisen sään perusteella.

Ja varmaan myös sillä perusteella, että äidit on hankkinut sadoilla euroilla asukokonaisuuksia uuteen kauteen, ja nyt syyskuussa ne saa vihdoin ottaa käyttöön :D.

Vierailija
10/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja flunssaviruksia saa ihan missä vaatteissa tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lämmön tuntuun" vaikuttaa muukin kuin lukema mittarissa: suora auringon paiste, ilman kosteus, tuuleeko kylmästi vai lämpimästi(ei siis vain se tuuleeko kovaa), mitä henkilö tekee vai tekeekö mitään jnejne.

Syyskesällä maa ei ole roudassa niinkuin monesti keväällä hohkaen kylmää vaikka mittari näyttää neljäätoista keväällä voi tosiaan vilustua.



Ihan perus suomalainen kesäkeli, plussan puolella ;-D

Vierailija
12/12 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset. Kun tullaan kotiin, vähennetään vaatetta ja jatketaan ulkoleikkejä.