Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada iensä taas innostumaan partneristaan?

Vierailija
05.09.2012 |

Mua ei nappaa yhtään, eikä hänkään ehdottele. Ei mitään hellyydenosoituksiakaan enään. Mua jotenki ällöttää koko tyyppi. Kumpikaan ei pettäny eikä tapella, joten tekis mieli panostaa vielä suhteeseen ja yrittää vielä. Mutta miten vois saada tän ällötyksen pois ja halun tilalle?! Ollaan 30 vuotta jo täytetty mutta nuoria silti.

Itseä siis inhottaa ajatuskin vaikka pussailusta saati muusta ja syytä en osaa sanoa, ollaan ajauduttu tähän jotenkin huomaamatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä vielä jotain voi tehdä näin järjellä ajattelen..

Vierailija
2/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte toki kokeilla esim kuukauden mittaista täydellistä pusu- ja kosketuskieltoa ja katsoa, vieläkö sen jälkeen ällöttää. Jos ällöttää, erotkaa.

Tietty vois sanoa myös että miksi pitäis aina olla into piukkana toiseen? Parisuhteessa nyt on kuivia ja vähemmän kuivia kausia. Mutta teillä tuntuu olevan homma astetta vakavampi, jos nyt molempia ällöttää. Ja taas toisaalta, ällötyskin on tunne, välinpitämättömyys ei oikein mitään. Eli jotain kipinää vielä on, kun jaksaa ällöttää.

En tiedä. Kokeilkaa nyt tuota paijauskieltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi tuo, sillä ei olla oltu lähekläin aikoihin. Joskus mies yritti halata ohi mennen niin huomasi kun väistin ja kun mainitsi niin en osannut vastata miksi näin teen. Luulen että en vaan rakasta miestä enään :(( mutta kun ei ole mitään syytä eroon, riitoja kolmansia osapuolia yms... Entiedä mitä teen :( lapsi on kolme vuotta. Ja seksielämämme on aina ollut vaisua.

Vierailija
4/4 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi erillään? Todnäk ei. Tarttisitte ehkä nyt etäisyyttä, lienee niin, että molemmat leipääntyneet tilanteeseen. Emmä nyt heti lähtisi eroamaan, kun lapsikin on, ja ei pettämistä tai väkivaltaa tai alkoholismia....

Joku vois neuvoa terapiaan, mutta mä en oikein usko siihen.

Joka tapauksessa toi tilanne tulee ennen pitkää muuttumaan, joko siksi, että se menee kaikille osapuolille sietämättömäksi. Toisaalta voitte innostua toisistanne uudestaan. Se vaan, että tähän voi mennä tosi pitkä aika....jaksatteko kitkuttaa.

Ei teidän puolesta voi oikein muut päättää.

Onko sulla hyvä suhde äitiisi tai onko sulla siskoja? Paras ymmärrys joskus löytyy tältä suunnalta.