Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko homomies "ihastua" naiseen?

Vierailija
05.09.2012 |

ja flirttailla tälle, vaikka ei olisi kiinnostunut hänestä seksuaalisessa mielessä? Jos pitää naista kauniina siis. Olen kohdannut aivan ihanan homomiehen, ja huomaan hänen katselevan minua. Tiedän, että tästä ei tule mitään, mutta haluaisin niin tutustua häneen paremmin (ystävänä). En tiedä, miksi, mutta jotenkin hän vetää minua puoleensa karismallaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi! Se on sama asia jos minä kysyisin että voiko lehmä lentää ilmassa. Sellainen ei ole mikään homo joka kuolaa ämmien perään. Bisset ovat asia erikseen. Mutta homo ja biseksualismi ovat 2 täysin eri asiaa, ja se luulis olevan tyhmillekkin päivän selvää!

Vierailija
22/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan voi! Se on sama asia jos minä kysyisin että voiko lehmä lentää ilmassa. Sellainen ei ole mikään homo joka kuolaa ämmien perään. Bisset ovat asia erikseen. Mutta homo ja biseksualismi ovat 2 täysin eri asiaa, ja se luulis olevan tyhmillekkin päivän selvää!

Biseksuaalisuus tuntuu olevan Suomessa aika vieras käsite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koko nuoruuteni luulin ihastuneeni poikiin ja seurustelinkin heidän kanssaan, vaikka nykyään olen tajunnut olevani hyvinkin pitkälti homo. Koko seurustelukuvio oli todella ahdistava, mutta yhteiskunnan hetero-oletus on niin vahva, että meni vuosikausia ymmärtää mistä on kysymys. Koko lapsuuden ja nuoruuden kun päähän tankataan homolle sitä heteropariskunnan parisuhdeidylliä ja vuosisadan rakkaustarinaa, niin eihän siitä mitään hyvää seuraa.

Vierailija
24/34 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelekkään jos biseksualismi on vieras käsite heteroille koska suomalaisista kuitenkin suuri enemmistö on heteroita, niin heillehän kaikki seksuaalivähemmistöihin liittyvä saatta olla täysin vierasta. Mutta ihmettelen sitä kun se näyttää monille niin sanotuille "homoillekkin" eli oikealta termiltä bisseille olevan vierasta. Kun ne tyhmät luulevat että jos et ole 100% hetero niin olet heti automaattisesti homo. Mutta kun asia ei välttämättä niin ole koska hetero niin kuin homoseksualismikin ovat täysin 100 prosenttisia ja biseksualismi on sitten kaikkea siltä väliltä. Ja mies joka ihastuu tai on joskus ihastunut myös naisiin niin sellaisella ei ole varaa profiloitua homoksi koska asia ei silloin niin ole. Itse olen 100% homo, joten naiset ovat olleet minulle aina ehdoton turn off!

Vierailija
25/34 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelekkään jos biseksualismi on vieras käsite heteroille koska suomalaisista kuitenkin suuri enemmistö on heteroita, niin heillehän kaikki seksuaalivähemmistöihin liittyvä saatta olla täysin vierasta. Mutta ihmettelen sitä kun se näyttää monille niin sanotuille "homoillekkin" eli oikealta termiltä bisseille olevan vierasta. Kun ne tyhmät luulevat että jos et ole 100% hetero niin olet heti automaattisesti homo. Mutta kun asia ei välttämättä niin ole koska hetero niin kuin homoseksualismikin ovat täysin 100 prosenttisia ja biseksualismi on sitten kaikkea siltä väliltä. Ja mies joka ihastuu tai on joskus ihastunut myös naisiin niin sellaisella ei ole varaa profiloitua homoksi koska asia ei silloin niin ole. Itse olen 100% homo, joten naiset ovat olleet minulle aina ehdoton turn off!

Homoseksuaalisuus ja biseksuaalisuus eivät ole vielä nykypäivänäkään ismejä. Älä yritä niistä sellaisia tehdä.

Vierailija
26/34 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoitat sanalla ismi kun itse puhun vain suomea, mutta jos et vielä sitä tiedä mitä eroa on hetero bi ja homoseksualismillä niin selvitetään asia sitten ihan sana sanalta.

1. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut VAIN vastakkaiseen sukupuoleen, olet hetero.

2. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut VAIN samaan sukupuoleen, olet homo.

3. Jos tunnet vetoa tai olet ainakin joskus tuntenut molempiin sukupuoliin, olet bi.

Ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää. Elikkä mies joka on pelehtinyt naisten kanssa ei voi väittää itseään homoksi, ja jos väittää niin valehtelee!

Vierailija
27/34 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä suhtautumisella ja hyvällä hoidolla kenestä tahansa tulee naiselle hyvä mies.

Vierailija
28/34 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mitä tarkoitat sanalla ismi kun itse puhun vain suomea, mutta jos et vielä sitä tiedä mitä eroa on hetero bi ja homoseksualismillä niin selvitetään asia sitten ihan sana sanalta.

1. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut VAIN vastakkaiseen sukupuoleen, olet hetero.

2. Jos tunnet vetoa ja olet aina tuntenut VAIN samaan sukupuoleen, olet homo.

3. Jos tunnet vetoa tai olet ainakin joskus tuntenut molempiin sukupuoliin, olet bi.

Ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää. Elikkä mies joka on pelehtinyt naisten kanssa ei voi väittää itseään homoksi, ja jos väittää niin valehtelee!"

- En ollut se, joka alapeukutti, mutta minusta yksinkertaistit hieman liikaa... Tai oikeastaan ihmettelen sitä, että miten ihmeen suurella nautinnolla ja herkeämättömällä intensiteetillä moni ies seuraa muiden miehen touhuja esimerkiksi jääkiekko -kaukalossa, tai ajamassa autolla rataa ympäri ja tai ihailla monen action-sankarin karismaa...

En väitä, että he kaikki olisivat jotenkin bi -seksuaaleja saati kaappi homoja. Pointtinia vain on, että sitä voi ihastua, tai ihailla toista samaa, tai erisukupuolta olevaa vaikkei varsinaista seksuaalista pelehtimistä olisi tarve "sekoittaa" ihastukseensa.     

Vierailija
29/34 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoittanutkaan mitään pelkkää ihailua vaan ihastumista joko romattisessa tai seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
30/34 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En nyt tarkoittanutkaan mitään pelkkää ihailua vaan ihastumista joko romattisessa tai seksuaalisessa mielessä." Hmm. Hieman hankala vetää rajaa siihen, milloin ihailusta muodostuu  ihastuminen ja kenties jopa rakastuminen. Mutta luulen, että homomies voi jotenkin ihan oikeasti rakastua naiseenkin -siinä kuin heterona  itseään pitänyt  saattaa ihastua ja kenties rakastua samaa sukupuolta olevaan. Äkkiseltään tulee mieleen Freddie Mercury, - maailman yhden tunnetuimmista rock-bandeistä Queenin edesmenny solisti - ehti seurustella useammankin naisen kanssa, ennenkuin tuli ns. ulos kaapista. Tai suomessa "Muumien äiti" Tove Jansson ehti  seurustella useammankin miehen kanssa, ennen kuin uskaltautu suhteisiin naisten kanssa. - Tiettävästi, ainakin yhden miehen kanssa Jansson olisi ollut valmis menemään naimisiin. En usko, että tilanne olisi ollut toinen, jos Tove olisi ollut mies ja ensimmäsiet kumppanit naisia...   

Ongelma tietysti on, että jos suhteita on ollut molempien sukupuolien kanssa, niin vaikka myöhemmin, kuinka vannoisi olevansa 100% hetero tai 100% homo, niin ei auta, koska ulkopuolisista aina joku uskoo varmasti tietävänsä paremmin ja esittää silminnäkijä lausuntona, että kyllä N.n on oikasti bi-seksuaali eikä mikään xxxx homo. 

Sen sijaan, että tulis ajatelleeksi, että  aiemmin heterosuhteessa ollut ja myöhemmin "homoksi muuttunt" ei esimerkiksi aiemmin uskaltanut olla oma itsensä syystä tai toisesta. - Eihän ole esiemerkiksi pitkä aika kun Suomessakin homosesksuaaalisuus oli rikos ja vieläkin eduskunta miettii salliiko se esimerkiksi samaa sukupuolta olevien mennä keskenään naimisiin. Tai kuinka paljon löytyy edelleen epälikyjä, ettei kaksi samaa sukupuolta olevaa voi oikeasti muodostaa kahden huolellisen vanhemman liittoa, joilla olisi samanlaiset mahdollisuudet vaikkapa adoptoida lapsi kuin heteropareilla. Vai tuliko, jollekulle yllätyksenä, että myös mies tai miehet voivat, myös haluta lapsia? - Luultavasti, sillä onhan tälläkin palstalla törmännyt kirjoituksiin jossa miehet on haluttu hätistellä pois, koska vauvat ja niiden asiat nyt vain oleteaan kuuluvan enempi naisille.     

Vierailija
31/34 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt yritetään taas yksinkertaisista asioista vääntää monimutkaisia, joten tämä koko viestiketju on aivan turha. Mutta yritetään vielä kerran vääntää rautalannasta.

Elikkä homo ja heteroseksualismi on täysin 100 prosenttista mutta biseksualismi on 1-99 prosentin väliltä. Vaikka ihminen olisi kuin kiero ja epärehellinen niin kukaan aito homo ei pysty valehtelemaan teoilla itseään heteroksi, koska homomies ja nainen sopii yhtä hyvin yhteen kuin susi ja lammas. Suhde naisen kanssa oli sitten kysymys vakituisesta tai satunnaisesta on homolle kuin märänneiden rottien syöminen, kuka sellaiseen suostuisi ei kukaan. Ja nainen joka yrittää vokotella homoa on huoraakin alempana. Annoit ymmärtää että jokainen itse tietää parhaiden mikä on, no niin tietääkin mutta oletko kuullut koskaan sellaisesta kuin valehtelu? Eli bisse tai kenties hetero voi taas puheissaan valehdella itsensä homoksi, se onnistuu epärehelliseltä ihmiseltä siinä kuin kaikki muukin valehtelu. Ja nuo esimerkki tapauksesi ovat juuri niitä valehomoja. Ja mitä tulee tuohon entisajan kriminalisointi tapaukseen, niin sekään ei ole antanut perusteita valehteluun. Koska ihminen voi siinä tapauksessa elää myös sinkkuna. Ja sinkkuna eläminen ei ole ollut koskaan rikos sitä ei kielletä edes raamatussa.

Vierailija
32/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, voi Ihastua Naiseen, joka on Syntynyt Naiseksi, eli. Minuun Ihastunut Mies EI OLE H..o! Kun niin luullaan! Vaan on Naisten perään Kyllä Asia on näin , tuokin sana oli Lapsuudessani( kouluikäsenä) haukkuma sana kun jollekkin mukamas suututtiin .

Kyllä Asia on niin Minuun Ihastunut mies on mies 😍.

Vierailija
33/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! JUMALA LOI NAISEN JA MIEHEN EI MUUTA !

Vierailija
34/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI! OMPA likasia Ajatuksia!