Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi itkee joka päivä

Vierailija
02.07.2012 |

Kohta neljävuotias lapseni itkee joka päivä jostain. Milloin tulee se aika, jolloin olisi edes yksi päivä, jolloin ei itkettäisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsi on jo seitsemän, ja itkee joka päivä. Taitaa olla lapsesta kiinni, itse en muista, että meillä olisi muut lapset olleet tuollaisia kuin tämä seitsemänvuotias.

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee lapsesta paljon.

Meillä itketään vieläkin melkein päivittäin (lasten iät välillä 4v - 8v) jos ei nukuta riittävästi, syödään sopimatonta ruokaa (allergioita) jne. Jos lapsilla on fyysisesti kaikki hyvin niin eivät enää juuri itkeskele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei pian 4-vuotiaan pojan itkut kamalasti häiritse. Aamulla melkein heti herättyä tuli eka itku, kun hän olisi halunnut mennä kakalle yläkerran vessaan, mutta se oli varattu. Alakerran vessa ei olisi millään kelvannut, koska siellä on eri värinen potta kuin mihin hän olisi juuri nyt halunnut kakata. (Yleensä se alakerran potta on mieluisampi.)

Seuraava itku tuli aamupalalla, kun isä laittoi pojalle ja pikkusiskolle puurot pöytään samaan aikaan. Kun pojan puurolautanen olisi kuulemma pitänyt laittaa ensiksi! "Kun äiti tekee aina niin! Äääää!"

Seuraava itku taisi tulla, kun poika oli lähdössä isän kanssa kauppaan ja isä erehtyi auttamaan sandaalien otossa hyllyltä. "Mä osaan itse!!! Äääää!"

Sama meno jatkunee, kun poika palaa kaupasta. Onneksi itkut eivät yleensä kestä viittä minuuttia pidempään kerrallaan.

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.v vielä potalla?

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole tosi lyhyt

4v käy normaalisti jo pytyllä ja pyyhkii itse

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttö on aika iso ja pian 4v osaa kyllä istua reunalla, jos aikuinen on tukemassa, mutta ei uskalla istua yksin, koska pelkää keikahtavansa. Potta toimii ihan hyvin isompaan hätään. Pissat tekee seisaallaan pönttöön. En usko, että hän on ollenkaan ainoa potalle kakkaava kolmevuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan