Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekeekö kukaan LTO/esiopettaja lyhennettyä työaikaa?

Vierailija
05.09.2012 |

haluaisin kuulla kokemuksia, kuinka se onnistuu työyhteisössänne. Olen eskariopettajana Vantaalla ja mulla on 3 pientä lasta. Haluaisin tehdä joko 6-tuntista päivää tai 4-päiväistä viikkoa ensi vuoden alusta, mutta pelkään edes ehdottaa asiaa, koska kuvittelen, luulen ja oletan sen olevan mahdottomuus päiväkodissamme....

Kerro kokemuksistasi ja paikkakunta, missä asut! Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinulla ole oikeus siihen?

Vierailija
2/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsia ei pidä tehtailla, jos ei niitä hoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinulla ole oikeus siihen?

olen toistaiseksi määräaikaisella sopparilla, mutta ne vakinaistunee tammikuusta. Lakisääteistähän se on myös mulle, koska olen ollut yli 6kk samalla työnantajalla, mutta mikäli työajan lyhennyksestä aiheutuu liikaa haittaa työyhteisölle, se voidaan kiertää....

ap

Vierailija
4/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaksi työkaveria on ollut, toinen oli eskarissa, työaika oli 8.15-13.15 ja toinen oli 10.30-16.30. Olihan siinä vähän sumplittavaa työvuoroissa, mutta varsinkin eskarissa se onnistui tosi hyvin.

Vierailija
5/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon puolipäiväisiä! meidän talossa eskarissa on 2,5 aikuista, yksi tekee 4h päivää ja lähtee samaan aikaan puolipäiväisten kanssa. Perjantaivapaa on vaikeampi toteuttaa, jollei sitten ryhmässä ole paljon lapsia, joilla on vapaapäiviä juuri perjantaisin.

Vierailija
6/6 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on palkattu sijainen siksi päiväksi