Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojia?

Vierailija
05.09.2012 |

(Paitsi menkkojen aikana sitte siteitä, tamppooneja, kuukuppia yms.)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä kun ei ole tarvetta käyttää.

Vierailija
2/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun joo, jos ollaan harrastettu seksiä ja pitää lähteä jonnekin. Silloin voi vähän valahtaa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käyttäisin. Vaihdan alkkarit päivittäin.

Vierailija
4/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta olen synnyttänyt ja trampoliinilla voin hyppiä. Ei karkaile pierut tai pissat. Mieskin tuntee imun seksissä.

Kannattaisko vähän jumpata?

Vierailija
5/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus täytyy oviksen aikaan mennä johonkin paremmissa vaatteissa niin silloin ehkä.

Vierailija
6/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva, alkkarit kastuu valkovuodosta ja on sitte märät.

Vierailija
7/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki käytä paitsi Pihtiputaan mummot

Vierailija
8/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olin ilman, mutta sitten taas tajusin, kuinka ne helpottavat arkea ja säästävät alkkareita

Vierailija
9/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mulla pysy ikinä paikallaan. Sitäpaitsi inhoan sekä siteitä että pikkarisuojia, sitä "vaippamaisuutta" vaikka ois kuinka invisible. Ainoa mitä pystyn käyttämään on tamponit.

Vierailija
10/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta olen synnyttänyt ja trampoliinilla voin hyppiä. Ei karkaile pierut tai pissat. Mieskin tuntee imun seksissä.

Kannattaisko vähän jumpata?

Nyt ei oo jumppaamisesta kyse! Mitään virtsankarkailua ei oo ikinä ollut, lantiopohjalihakset varmaan jopa paremmassa kunnossa, kun ennen synnytystä..

Mulle laitettiin siis hormoonikierukka noin 1v sitten ja tuntuu et sen jälkeen lähes joka päviä käytettävä pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
11/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni syytä, kun vaihdan alusvaatteet kuitenkin päivittäin.

Vierailija
12/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä luulin hetken, että semmoisilla kuuluu vuorata pöksyt mutta sitten tulin järkiini. Alushousujen vaihto riittää.

Vierailija
13/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä iho ei kestä ja alkkarit vaihdan joka päivä niin ei ole tarvetta.

Yöt nukun ilman alushousuja ;)

Vierailija
14/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuotoa kun tuli runsaasti tiettyinä päivinä, eikä märät pikkarit tunnu kivalta. Nyt jo 10v hormoniehkäisyä käyttäneenä ei ole ollut tarvetta minkäänlaisille suojille.

Vierailija
15/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, kun on jatkuvasti niin runsas valkovuoto, että pikkarit (ja välillä myös housut) märkänä. :/ Öisin olen sitten yleensä ilman alkkareitakin, jotta vähän tuulettuu. :D

Vierailija
16/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi olen mahdollisimman paljon ilman alushousuja; yöt sekä monesti kotona hame päällä.

Ei minulla ole koskaan ollut mitään vuoto-ongelmia.

Antibioottikuurista johtuen oli hiiva _valkovuotoa, johon sain lääkkeet; kerran.

Vierailija
17/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käyttänytkään, puuvillaiset alushousut ja vaihto tarvittaessa vaikka useamman kerran päivässä. Ei tuu niin paljon valkkaria, että läpi kastuis oviksen aikaankaan. Kuukautisten aikaankin kuukuppi, en tykkää vaipoista... Ja nukun ilman alkkareita, kotonakin monesti ilman.

Vierailija
18/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin runsas valkovuoto. Mut sit luin jostain että juuri pikkuhousunsuojat lisää valkovuotoa, niin lopetin. Muistaakseni pari kolme viikkoa meni että valkovuoto väheni. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käyttää.

Vierailija
19/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen joutunut konisaation takia käyttämään viikkoja ja on tosi inhottavaa... voi kunpa pääsisi taas mokomasta tuposta housuissa.

Vierailija
20/22 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin runsas valkovuoto. Mut sit luin jostain että juuri pikkuhousunsuojat lisää valkovuotoa, niin lopetin. Muistaakseni pari kolme viikkoa meni että valkovuoto väheni. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käyttää.

Jos tosiaan on noin, nii lopetan heti suojien käyttämisen. Ennen en käyttäny ikinä eikä mitään vuotoa tullut ovista lukuunottamatta. Sit kierukan jälkee tuli tiputteluvuotoa nii käytin suojia ja nyt tuntuu et lähes päivittäin tulee vähäsen valkovuotoa, mikä on inhottavan tuntusta ilman suojaa. yöt tosiaan nukun yleensä ilmankin, eikä sillon tuu mitään. Pitää kokeilla jos jättää päivälläkin suojat pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän