Ostaisiko joku talonsa suoraan myyjältä tori.fi:n kautta?
Miksi tai miksi ei?
T: Oman tönön myyntiä miettivä
Kommentit (6)
maksaisin välittäjälle karseita summia pienestä työstä jonka voin tehdä itse?
Myyn aina siis itse.
Olen samoilla linjoilla jo vastanneiden kanssa, mutta kysymys on siitä, että suostuuko ihmiset ostamaan "ilman välittäjää"? Itse mielelläni myyn tämän ilman välikäsiä, mutta tuntuu, etteivät ihmiset oikein uskalla ostaa ellei joku Kiinteistö-Kaisa ole siinä häsläämässä ;)
Kun ostajana tiedän, kuinka paljon myyjä säästää välityspalkiossa, niin alan tinkiä pyyntihinta-välityspalkkio hintatasosta. Kauppoja on syntynyt. Välityspalkkiohyöty on siis valunut ostajalle. :)
En ostaisi. Oma kokemukseni on, että asunnosta ja siihen liittyvistä asioista on hankala keskustella myyjän kanssa. Suhtautuminen asuntoon on liian tunteellista ja nenään vedetään se kuuluisa herne helposti ihan normaaleistakin kysymyksistä. Jäi ne asuntokaupat sitten tekemättä, koska keskustelu oli kuin liukkaalla jäällä kävelemistä ja homma ei pelannut.
myy asuntonsa itse. Juuri oli otsikoissa. Osakehuoneiston myynti on helppo homma. Papereissakaan ei ole kovin kummoinen homma.
Antaisin paljon mielummin sen 20-30k€ alennusta ostajalle kuin maksuna välittäjälle!! Mutta ei - ihmiset luulee että välittäjällä on joku vastuu siitä kaupasta. Eipä ole....samat paperit tehdään ja pankissa kaupanvahvistaja tarkistaa ne riippumatta siitä kuka ne on tehnyt.
t eräs joka myi juuri tontin itse.