Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYMPIN KIMPPA viikko 48

Vierailija
28.11.2005 |

Huomenta!

Mun tulos on -2,9 kg!!! En tajua, en vain voi tajuta. Olin ihan varma, ettei ole pudonnut yhtään tai sitten on jopa plussaa. Kävin vaa' alla neljä kertaa, ja joka kerta tosiaan oli tuo kummallinen ja niin ihana tulos.

SILVA, nyt palaat ruotuun ja HETI. Ajattele, että jos jaksat tämän viikon, olet taas hieman lähempänä tavoitettasi. Mieti jokaisen suupalan kohdalla, että kannattaako se syödä. Ja aina jos olet retkahtanut johonkin, teet puolen tunnin superrivakan kävelylenkin.

Mä aloitin tän kymmenen kilon projektin ajattelemalla, että tämä on oikeasti elämäntapojen muutos. Mä olen laihduttanut elämässäni noin miljoona kertaa ja pudottanut ehkä 100 kiloa, joista yksikään ei ole pysynyt poissa. Nyt muutan ihan tosissani tapani ja pidän tän painonpudotuksen.

Koska en ole kuitenkaan lihonut näihin mittoihin kuukaudessa tai edes kolmessa, ei pudotuskaan varmaan tapahdu kuukaudessa. Mulla on vuosi aikaa itselleni, toki jo kesällä toivon olevani kymmenen kiloa kevyempi. Haluan siis oppia kantapään kautta uuden elämän ja hitaasti, mutta varmasti. Olen vain niin kärsimätön luonne, että vähän jännittää... Olen muuten ottanut liikunnankin ihan uudella tavalla ohjelmistooni ja aion noudattaa sitä loppuelämäni: kolme krt viikossa tunnin lenkki.

Suvussani on ollut kakkostyypin diabetestä enkä halua sitä itselleni. Nyt oli korkea aika muuttaa asenteet ja elämäntavat, jos meinaan elää yli kuusikymppiseksi.

Demo

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään ihmeen hyvä päivä laihdutuksen kannalta. Varmaan sain aamun tuloksesta puhtia.

Kävin miehen kanssa päivällä 20 minsan juoksulenkillä ja pystyin kummasti kieltäytymään töissäkin kaikist herkuista.

SILVA!!! Pysytkö mun tahdissa?

Demo

Vierailija
2/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joku onnistuu ja näyttää siten tietä minullekin, toivoa on!

Luin vasta tänään tämän viikkopinon, mutta palasin ruotuun kyllä jo maanantaina. Sinun kommennuksestasi tule taas entistä rivakampi olo tämän suhteen. En kyllä heitä kesken vaikka laiskuroinkin melkein viikon : /

Maanantaina kun punnitsin, en ollut saanut takaisin yhtään, mutta ei ollut pudotustakaan, eli paino on sama 72 kg kuin aiemassa punnituksessakin. Ensi maanantaina sen on pakko olla 71, olen päättänyt niin.

Tuo sinun 3 krt/vko tunnin lenkki, on tosi hyvä ajatus! Voisin itsellenikin ottaa käyttöön, mutta arkiset asiat tulevat esteeksi. Mies on yrittäjä=töissä aika paljon. Nyt on kiireinen aika ja hän tulee aika usein vasta klo 22 kotiin. En voi lapsia jättää yksin ja lähteä lenkille (menevät nukkumaan jo klo 19). Tarhapäivän jälkeen emme ehdi juurikaan ulkoilla lasten kanssa, kun on päästy kotiin ja syöty, kello on helposti kuusi. Sitten pitää jo aloittaa iltarituaalit ja nukkumaanmeno. Älytöntä, elämä on pelkkää työtä ja nukkumista vaan!

Viikonloppuisin tietysti pääsisi paremmin, kun miehenroikale on sunnuntain kotona. Mutta sitten on lisäksi tämä lasten sairastaminen. Ovat yhtä aikaa ja vuorotellen kipeitä, aivan hirveä kierre on pääällä ollut koko syksyn. Kuopuksella 5. korvatulehdus peräkkäin, nuhaa ja silmätulehduksia, oksennustauteja ja vaikka mitä _koko ajan_. Sekoittaa arjen aika hyvin.

Ohoh, tulipas selitystä :O Mutta, mahdollisuuksien mukaan, taidanpa minäkin aloitta lenkkeilyn, jos ainkain 2 krt viikossa ehtisi näin aluksi :)

Töissä kyllä saan hyvin arkiliikuntaa ihan koko päivän ajan, se on positiivinen juttu se.

Hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä hhyvä hyvä hyvä hyvä hyvä hyvä Demo! Olet oiva esimerkki, innoittaja, ruoskija ja ONNISTUJA! :D

SILVA, takaisin remmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun esikko oli 1-vuotias....olin vielä simpsakka neitonen. Haluan ensi kesänä käyttää mekkoja ilman, että pitää makkaroita tunkea samaan kolttuun.

Hyvä motivaattori olisi, jos saisi luonnollisessa koossa (tai edes lähelle) itsestään kuvat normaalipainossaan (mitä olin 3v sitten) ja kuva siitä kun olin 79 kg. Voisi sitten päivittäin tarkastella niitä ja miettiä, kumpi on mukavampi vaihtoehto. Veikkaanpa, että ei tulisi jääkaapilla rampattua, kun oma kuva rähmöttäisi jääkaapin vieressä vahdissa. Ja telkkarin viereen! Että ei voisi napsia mitään ihan salaa tv:tä katsellessa. Mistäköhän tuollaisia saisi ;D ?

Silva

Vierailija
4/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PeRjantai on mukava päivä, mutta kamalaa aikaa laihduttajalle. Olen niin tottunut, että viikonloppuisin jotain herkkua pitäisi olla.

Sisulla eteenpäin. En luovuta. Kesällä harmittaa, jos nyt luistan. Kymppi on helposti pois kesään mennessä, kun jaksamme sitkistellä.

Tsemppivä viikonloppuun siskot!

Silva

Vierailija
5/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, mutta vain tiukalla itsekurilla ja rautaisella tahdolla. Haluaisin perjantain kunniaksi punkkua, brietä, voileipäkeksejä... Suklaata, jäätelöä, vanukasta...

Ihan kauheaa. Pakko kuitenkin sinnitellä!

Painokin on taas tullut alaspäin, -3,3 kg tällä hetkellä. Olen kyllä aika yllättynyt, kuinka helppoa kuitenkin tää on. Ilmeisesti entisessä elämässä possuttelin kuitenkin aika railakkaasti.

Kohta lähden luennolle ja illalla sitten lenkille!

Demo

Vierailija
6/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ruotuun, ette saa luovuttaa.

Demo

Vierailija
7/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt maanantaina koko ketjua ja sen jälkeen en ole kerinnyt koneelle, ajattelin teitä kyllä pitkin viikkoa, miten on mennyt!

Demo, ihan huippua lukea, yksi porskuttaa jo kolmanneksessa tavoitteestamme!!!! Upeaa!!! Heti lisääntyi omakin motivaatio. :D

Silva, hyvä sinullakin tuo valokuva-idea! taitaa olla paras minunkin käydä kaivelemassa kansioita... ;) Tsemppiä!!!

Kyllä me tähän pystytään. Minun viikko on mennyt aika hyvin, joskin pientä lipsumista siellä täällä. Koetan taas tiiviistää tahtia. Kasviswokkia kulunut ja olen karsinut leivän syöntiä jos se auttaisi. (olen kauhea leipäsyöppö, onneksi enemmän ruis- ja täysjyväleivän kuin ihan vaalean perään.) Suklaaseen olen sortunut pari kertaa, mutta puolustaudun sillä että paljon pienempiä annoksia olen sitä syönyt kuin normaalisti... ;)

Paino oli maanantaina sen saman 69 ja nyt oli 68.5, jos oikein tulkitsin (ei oo digitaalivaaka, niin vaikea olla ihan tarkka) mutta kuitenkin edelleen suunta on oikea! :)

Tsempatkaa vielä.... Siksiköhän sitä taas sortui kun ei päässyt nettiin ;)

Tänä viikonloppuna ei mässäillä!! Pidetäänkö se yhteisenä linjana?

Totta, kyllä me tämä kesään mennessä hoidetaan ihan kevyesti, kun vaan jaksetaan!!!!!

Vierailija
8/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten ok päivä, paitsi nyt illalla otin muutaman suklaanapin. " Entisessä elämässäni" olisin syönyt tosin koko pötkön. Huomenna on taas lenkkipäivä.

Demo

Vierailija
9/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä aamulla melkein tunnin juoksu/kävelylenkillä, mutta sitten töissä repsahdin. Kirjoitanpa tähän koko päivän ruokalistan, niin näen itsekin, että mitä kaikkea on taas tullut vedettyä:

aamulla niitä saakelin suklaanappeja

ruisleipä, kinkkua, juustoa

lasagnea (kevyttä)

töissä viili

yksi rahka (kaloreita melkein 300!!!)

raparperipiirakkaa

äsken taas ruisleipä ja kinkkua

kanan rintaleikettäkin järsin...

Ei siinä kuitenkaan ihan niin kauheasti kuin kuvittelin. Suklaanapit, rahka ja raparperipiirakka on kuitenkin ylimääräistä.

Huomenna on onneksi uusi päivä ja taatusti pysyn ruodussa. Lupaan tulla illalla ruoskittavaksi, jos olen mennyt jotain sössimään.

Kuinkas teillä? SILVA, miten sujuu?

Demo

Vierailija
10/10 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpäs tuota ihan hirveän pahasti sössinyt tänään ainakaan. Se anteeksi annettakoon, mutta ET saa antaa luisua samaan kuin minulla meni : / !!

Laitoin jääkaapin oveen kuvan minusta lihavimmillani. Kylläpä pistää miettimään joka kerta kun jääkaapille menee, jotta mitä suuhunsa haluaakaan laittaa :D

Perjantaina on koetusten päivä, pikkujoulut. En onneksi ole juomari ollenkaan, niin ei tule kaljasta tai siideristä kaloreita. Mutta mitenkäs sen syömispuolen hoitaisi kunnialla...? Täytyy miettiä sopiva suunnitelma, miten torjua herkut mielestä.

t. Silva

JYYYYLLPPPYYYYYYYYYYY?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan