Missä tiedekunnassa on ollut huonoin henki (perusopiskelijan kannalta)
Kommentit (4)
en yleistä totuutta
siihenhän ei mitenkään vaikuta se, millaiset ihmiset juuri sinun kanssasi ovat sattuneet samaan aikaan tai onko yksittäisellä laitoksella jonkun mielestä ollut huonompi henki kuin toisella.
En mä ole mitään henkeä huomannut ylipäänsä yliopistolla. Täällä missä mä olen, ei ole mitään yhteisöllisyyttä. Niin ei mistään hengestäkään voi silloin puhua.
siksi kysyinkin mitä olet kokenut, en yleistä totuutta
Sori, en itse pidä siitä, että tehdään yleistyksiä jonkun yksittäisen henkilön kokemusten perusteella. Ja siihenhän tällainen ketju tähtää.
ööh, no laitosten keskenkin on eroja..
Enkä ala tässä nimeämään näitä laitoksia, mutta olen ollut samassa tiedekunnassa opiskelemassa ja töissä eri laitoksilla, ja kyllä niissä on eroja ihan yhden ja saman tiedekunnan sisällä.
Kyllä se riippuu ihan yksilöistä, millaisiksi se työyhteisö (tai opiskeluyhteisö) ja ilmapiiri muodostuvat, ei siis alasta.
siihenhän ei mitenkään vaikuta se, millaiset ihmiset juuri sinun kanssasi ovat sattuneet samaan aikaan tai onko yksittäisellä laitoksella jonkun mielestä ollut huonompi henki kuin toisella.
En mä ole mitään henkeä huomannut ylipäänsä yliopistolla. Täällä missä mä olen, ei ole mitään yhteisöllisyyttä. Niin ei mistään hengestäkään voi silloin puhua.