Auttaisitteko pian lääke-asioissa?!
tänä aamuna loppui Synarela kesken kaiken,pakkauksessa ei ollut 30:a annosta! (En ole suihkutellut turhia ilmaan tms.) Nyt pitäisi lähteä hakemaan sitä lisää ja lisäksi Puregonit.Mutta,jatkuuko tuo Synarela sumute myös Puregonien aikana?Eli otanko isomman vai pienemmän pakkauksen?
Ja vielä,lääkäri määräsi puregonia 900IU ja 600IU,otanko molemmat ja kerralla??
Meni puolet lääkärin selostuksesta ohi silloin käynnillä,joten nyt kaipaisin pika-apua,kiitos...
Kommentit (6)
vastauksesta.En tiedä vielä Puregon-annostusta,sillä huomenna on nolla-ultra,lienee siinä määritellään tuo? Kuitenkin Puregonin pitäisi olla jo mukana käynnillä,joten kaipa joudun ostamaan molemmat.Kai tuolta sairaalasta muuten saa Puregon-kynän lainaan hoidon ajaksi?
Täytyy kai soittaa tuonne NKL:lle ja kysyä asiaa..
Oletko hoidossa Helsingin NKL:lla? Itse olen siellä ja IVF-hoito parhaillaan menossa. Puregon pistokset loppuivat lauantaina ja huomenna on punktio.
Saat NKL:lta mukaan " lääkelaukun" , joka sisältää Puregon-kynän, neuloja, ruiskun, steriilejä puhdistuslappuja yms. Todenäköisesti sinulla on myös huomenna pistosopetus, jonka yhteydessä pistetään ensimmäinen Puregon annos.
Jep,siellä ollaan.Huomenna käynti minullakin ;)
Soitinkin jo tuonne ja kyselin Puregon-kynästä,sama tieto tuli :)
Onnea punktioon sinulle,ehkä nähdään odotusaulassa ;) !!
Kuinka paljon marina pistelit Puregonia ja millä annoksella?
Juu, saatetaan törmätä siellä huomenna :)
Nyt pistelin Puregonia 150IU päivässä 10 päivän ajan. Meillä on toinen IVF hoito menossa. Ensimmäinen oli viime keväänä; silloin pistelin samalla annoksella 9 päivää ja tuloksena 16 munasolua, joista saatiin 6 alkiota. Tehtiin tuoresiirto ja pari pakastetun alkion siirtoa mutta eipä tärpännyt vielä ensimmäisestä hoidosta.
Yleensä Synarelan sumuttelu jatkuu Puregonien aikana mutta pienemmällä annoksella. Itse sumuttelin Puregonien aikana yhden suihkauksen 2 kertaa päivässä.
Mikä on Puregon annoksesi? Ja montako pistospäivää on alustavasti suunniteltu? Siitä voit laskea meneekö sinulla molemmat pakkaukset, todennäköisesti menee, kun lääkäri on ne määrännyt.
Tsemppiä hoitoihin!