Tässä euroopan tyylittömimmät kansat kyselyn mukaan. TOP 5:
Skyscannerin tekemän kyselyn mukaan venäläiset ovat Euroopan tyylittömimpiä.
Toiseksi huonoiten pukeutuivat sen mukaan hollantilaiset ja kolmanneksi turkkilaiset.
Neljättä sijaa pitivät saksalaiset ja viidentenä olivat yllättäen ruotsalaiset.
Skyscannerin kyselyyn vastasi 12 000 ihmistä.
ja kyllä mä olen aina ihmetellyt sitä, kun ruotsalaistenkin tyyliä niin kehutaan maasta taivaisiin.
Aina Tukholmassa kierrellessä mulla tulee sellainen tunne, että kaikki paikalliset ostavat vaatteensa samasta kaupasta. Ei juurikaan uskalleta poiketa kauden muotiväristä tai -mallista.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä mun mielestä Suomessa pukeudutaan paljon värikkäämmin ja rohkeammin.
Maailmalla oikeasti luullaan, että suomi on venäjän osavaltio. Selittää kaksi kohtaa listasta. Idässä ollaan muodin edellä.
Mutta kuka tänne nyt viitsii tulla matkailemaan?
Suomalaiset itse on kaikkein kärkkäimpiä haukkumaan suomalaisia!
esim. Etelä-Euroopassa Suomea pidetään designin ja omintakeisen, graafisen ja selkeän tyylin huippumaana. Mielikuvat ihmisillä ei tosiaan ole sellaisia että tuulipukutantat siellä täyttävät kadut vaan että ihmiset kulkee viimeisen päälle mutta erikoisesti pukeutuneena, esim. värikästä Marimekkoa, rohkeita eri tyylien yhdistelmiä, musta-valkoista ja voimakaslinjaista.
Maailmalla oikeasti luullaan, että suomi on venäjän osavaltio. Selittää kaksi kohtaa listasta. Idässä ollaan muodin edellä.
Tutkittiin Suomea ja luultiin sen edustavan Venäjää.
Vaikka ei sillä, kyllä venäläisistä ainakin naiset erottuvat selvästi suomalaisista täällä Suomessa. Mutta voihan se olla, että vain "tyylikkäimmät" ja varakkaimmat matkustavat.
Vaikka ei sillä, kyllä venäläisistä ainakin naiset erottuvat selvästi suomalaisista täällä Suomessa. Mutta voihan se olla, että vain "tyylikkäimmät" ja varakkaimmat matkustavat.
Maatuskamummot ym. saavat pysytellä kotonaan ja pukeutuminenkin taitaapi olla vähän toistaluokkaa.
aina kehutaan ruotsalaisia ja venäläisiä ja haukutaan suomalaisia....