Miksi mä en ole Sirpa Selänteen paikalla?
Ole ihan yhtä nätti, samaa ikäluokkaa ja ihan varmasti yhtä mukavakin.
Vaihtaisin koska tahansa tän lähiölaiffin Californiaan, noihin puitteisiin.
Olen kade :(
Ps. Lapsiani en tietty vaihtais..
Kommentit (7)
Eikö sen nyt näe Sirpastakin että tuohon kyllästyy kun minkään eteen ei tarvi tehdä mitään.
Califroniakin on niin ruma maa
Kun Sinussa on hiukkaakaan tavanomaisen av-mamman mustasukkaisuutta, pikkusieluisuutta ja ehdottomuutta (mä tahdon, että tää tehdään näin, koska mä TAHDON), niin Sinusta ei tottavie ole Sirpan hameeseen.
kieltämättä voisi olla aika mukavaa elämää. Iso talo ja muutenkin kivat puitteet. Paitsi että mies pettää joka välissä eri naisten kanssa.
Miten Sirpasta muka näkee, että minkään eteen ei tarvi tehdä? Musta vaikuttaa aika tavalliselta ja jalat maassa- tapaukselta. Jos mulla olis noin paljón rahaa niin laittaisin varmaan paljon enemmän haiseen.;) Reissaisin pitkin maailmaa ja ostaisin merkkivaatteita.
Miljardöörit painii ihan eri sarjassa. Teemulla ehkä muutama kymmenen miljoonaa. Teemun rahoilla ei montaa vähän hulppeampaa maailman ympäri matkaa tehdä
Miljardöörit painii ihan eri sarjassa. Teemulla ehkä muutama kymmenen miljoonaa. Teemun rahoilla ei montaa vähän hulppeampaa maailman ympäri matkaa tehdä
Paljonko luulet, että joku maailmanympärimatka maksaa? Ehkä joitakin kymmeniä tuhansia tai max. sata tuhatta. Teemun rahoilla tekee vaikka joka vuosi monta maailmanympärimatkaa eikä tunnu missään. Teemu tienaa tällä hetkellä 4 miljoonaa euroa kaudessa, joskus tienannut paljon enemmänkin. Eli omaisuutta sillä on taatusti kymmeniä miljoonia ja jos on sijoittanut hyvin niin potti kasvaa mukavasti joka vuosi. NHL-tähdet on Suomen mittakaavassa todella rikkaita. Suomessa sellaiseen varallisuuteen ei yllä kuin vanhat teollisuussuvut joissa omaisuutta on kerrytetty sata vuotta tai enemmänkin.
joka olis tohon elämään valmis:)