SisuNaiset 28.11.
Huomenia kanssasisaret!
Viikonloppu olisi taas taaksejäänyttä elämää ja vointi on hyvä. Tsemppiä riittää ja piristynyt olo muutoinkin!!
Viikonloppuna olin siis shoppailemassa ja käytiin tyttöporukalla syömässä, oli tosi mukavaa ja piristävää. Sain kehuja(laihtumisesta) ja siitä sai kyllä tosi hyvän mielen! Ostoksia tuli myös tehyä, vaikkei niin paljon kun tarkoitus oli, mutta jotain kuitenkin. Viikonloppu meni suhteellisen hyvissä merkeissä, vaikka perjantaina menikin joulutorttuja 4kpl...
Tänäaamuna paino oli vihdoin sen alle 65!!!! Maaginen raja alittui, vaikka vain 200grammalla, mutta kuitenkin.
Puppiska aloittaa siis viikon hyvillä fiiliksillä, jotka toivottavasti taas kantaa läpi koko viikon..
lähtöpaino 22.8. :84kg
Painoa viikossa pois: -1kg(jos oikein nyt muistan viime maanantain painon..)
Paino tänään: 64,8kg
Tavoite 58kg helmikuun puoleen väliin menn.
En päässyt kirjastoon vieläkään, joten olen nyt vielä juoksumattoa ja stepperiä käyttänyt, vakaa aikomus on kuitenkin etsiä joku jumppa lisäksi.
Mites muilla meni viikonloppu, köris taisikin viime pinoon vielä eilen(?) kirjoitella kuulumisia.
Iloista ja kevyttä viikkoa tytöt sisukkaat!!
-Puppiska(jouluisissa tunnelmissa)
Kommentit (26)
Mutta siis piti sanomani, ettei hyvin mene täälläkään...tilillä on roskaruokasyömistä, suklaan yliannostusta, jäätelöannoksia... huoh.
Nyt vielä piti alkaa miehen kanssa tappelemaan, ihan kait pikkujutusta, mutta kun se rontti ei osaa reilusti riidellä, vaan lähtee nukkumaan kesken kaiken, niin minähän jäin sitten keittiöön syömään... En muuten tajunnutkaan olevani tunnesyöppö! Nytkin tekis mieli sukeltaa suklaaämpäriin ja hukuttaa sinne murheet...
No, me, jotka ollaan lipsuttu; häntä pystyyn vaikka hakaneulalla, peli ei ole menetetty! Koitetaan juoda paljon ja käydä vaikka virkistävällä kävelylenkillä tai jotain!!!
Sisua kaikilla toivottelee, 90M
Minä otan haasteen vastaan, ei herkkuja ennen aattoa! Nyt tulee kyllä heti tiukka tilanne, lähden huomenna tytön kanssa sukuloimaan. Takaisin sieltä karjalaisten pitopöytien äärestä tullaan vasta tiistaina. Jos sukulaistätien herkuista selviän napostelematta ja tätejä suututtamatta selviän mistä vaan!
t.edelleen finni ongelmainen sininen (naurettavaa, en voi kantaa olkalaukkua kun toisella olkapäällä ->toisessa on kipeä ja paha finni!)
Taitaa siis olla tarttuvaa tämä laihdutuksen vaikeus ajoittain...
No alhaalta on taas hyvä nousta ja päästä niihin hienoihin pudotuksiin, kunhan ei ihan lyö läskiksi koko hommaa, kyllä joskus repsahtaa ja siitä pitää sisulla jatkaa eteenpäin!!
Ihanaa että sininen otit haasteen vastaan, kyllä me tytöt pystytään!!!!
Mulla on mennyt herkuitta ja melko kevyestikin vielä nyt pari päivää, vaikka tosi tiukkaa onkin tehnyt. Pelottaa etten vaan ratkea viikonloppuna, mutta pitää pysyä tiukkana vaan.
Veronpalautuksetkin tuli niin pitää lähteä ihmisten ilmoille shoppailemaan ja katselemaan ihania vaatteita niin kummasti herkut unohtuu!
Hitsi mun piti kommentoida teidän juttuja, mutta hatara pääni unohti jo mitä kukakin oli kirjoittanut...Anteeksi!
Mutta nyt lopettelen. Hauskaa ja silti HERKUTONTA viikonloppua, tai no edes kevyttä... Körikselle oikein hauskaa baari-iltaa, pidä hauskaa munkin puolestani!
-Puppiska
Haah, ei tietysti ole hyvä homma, että me langetaan näihin herkkuihin alinomaan, mutta toisaalta on kyllä lohdullista huomata, ettei ole heikkoutensa kanssa yksin. Justiinsa napsin salmiakki tuplan (osaa olla syntisen hyvää ;/ ) ja vähän muutakin herkkua päälle...tunnustaa...
Millä ilveellä sais itsensä hillittyä ???
Puolustukseksi selittelen itselleni, että tässä on nyt ollut -hiukka- rasittava viikko. Lumimyräkän seurauksena ensin oltiin ilman sähköjä (juu asutaan just siellä uutisten ilmoittamalla paikkakunnalla ;o) täällä sitä kynttilän valossa leikittiin laululeikkejä , ja sitten saman syyn takia oli päiväkoti ja eskari to/pe kiinni ja koko muksulauma pomppii kotona seinille. Nettiäkin uskaltaa käyttää vasta nyt .
Noh vain elämää, onneksi meillä on puulämmitys ja kompostivessa !
Uskaltaisinpa minäkin lupautua herkuttomaan joulukuuhun, mutta ei taida ainakaan heti onnistua, kun ensi viikon alussa on kaksi juhlapäivää kotona (esikoinen täyttää 6v.) ja sitten loppuviikon ollaan siellä irtiottolomalla kaupungissa miehen kanssa ;o)
Mutta josko ens viikon jälkeen ottaisikin sitten askeettisen linjan !
Palataan aiheeseen.
Kiitos vaan kaikille tsempeistä ja eritoten pinomoottorillemme körikselle !!!
Niin ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille !
:: perenna
Tällä taas..eilen en koneelle tullutkaan, kun oli hiukka huono olo, jostain kummasta syystä ;o)!!Noh..oli kyllä oikein hauskaa ja mieli taas paljon virkeämpi..jaksaa taas paljon paremmin tätä kotiäidin hommaa, kun hiukka pääsi tuulettumaan ihmisten ilmoille ;o)!
90M:Olen muuten huomannut saman, että taidan olla tunnesyöppö, sillä kun oikein ottaa päähän niin helposti sitä rupeaa etsimään, josko jotain herkkuja löytyis huushollista ;o)!!
SININEN31:Kovasti tsemppiä sinne sukulaisten pitopöytiin..toivottavasti tädit jää suututtamatta kaikesta huolimatta ;o)!!
PUPPISKA:Köris kiittää ja kumartaa hauskan illan toivotuksista..ja niinkuin jo kerroinkin niin hauskaa oli ;o)!!
PERENNA:Jaa, että ihan vaan hiukka raskas viikko..meillä kun oli kerran sähköt pois vissiin 4tuntia niin mä täällä jo hypin seinille, kun mikään ei onnistunut ilman sähköä..kyllä sitä ihmeen riippuvainen kyllä sähköstä on tää ihmiskunta ;o)!!
Onnea 6-vuotiaalle esikolle ja oikein mukavaa lomaa sinulle ja miehellesi..nauttikaa hyvästä ruuasta ja ennen kaikkea toisistanne (hyvällä omalla tunnolla!!)
Se ois sitten taas huomenna punnituspäivä..toivottavasti kaikille vaaka on ystävällinen..ja tulee miinuksia..nyt vielä viimiset rutistukset kevyesti,josko se auttais!!
Nyt kyllä tökkii ja pahasti..eilenkin haettiin heseltä ruokaa, kun toiset niin halusi enkä sitten enää pitkän kaupunkireissun jälkeen jaksanut ruveta miettimään itselleni syömisiä, joten otin sitten itsekin ruokaa sieltä..ja ei ollut muuten edes hyvää..otin sen tulisen kerroshampurilaisen ja oli tosiaan tabascon ansiosta niin tulinen, etten sitten maistanut enää suussani muita makuja..eli hukkaan meni nekin pisteet ;o(!!
Jospa tänään nyt kuitenkin pysyis taas tiukkana, kun huomenna ne pisteet ylittyy taas varmasti sen baarireissun ansiosta ja sitten taas viikonloppu tiukkaa linjaa.silti luulen, että tiputusta on turha odottaa näiden mässäilyjen jälkeen ;o(!!
Olkaa te sisukkaampia kuin minä ja pysykää tiukkoina ;o)!!
Tsemppiä siihen!!