Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

++++Pointsailijat puntarille++++

28.11.2005 |

Huomenta kaikki, se on taas maanantai ja eikun faktoja kehiin:

Pudotusta talla viikolla: 300g

Paino nyt 63,2 kg

kokonaispudotus kuukauden ajalta 2,8 kg.

valitavoite 62 kg

Hyva viikko takana, paljon liikuntaa ja pisteissa olen pysynyt, mutta tahti hidastuu...Grr. No olenhan mina jo aika lahella tavoitetta, mutta viela on puristettava. Mun haaste tavoite oli 62 kg, mutta vaikealta tuntuu saada 1,2 kg viikossa... Mutta yritetaan. Ostin uudet juoksulenkkarit ja olenkin kaynyt niita jo parin lenkin verran testailemassa. Ihan superhyvat. Eli eipa muutakun mars lenkille ja tiukkalinja taman viikon.

Miten muuten te joilla painonpudotus hidastunut/junnaa, oletteko vahentaneet pisteita?? Kavi sekin mielessa etta jos tama 22 on sittenkin liikaa.

Tsemppia kaikille ja otetaan yhdessa loppukiri ennen haastepaivaa.

Tarmoa taynna

Olgamaria

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on nyt mennyt. Tossa junnas paino lähes aloillaan muutamia viikkoja,mutta nyt taas pudonnut.

Aloituspaino 12.8.: 76kg

paino nyt: 65 kg

viikkopudotus: -2,3 kg (oli turvotusta)

kokonaispudotus: -11kg

tavoite saavutettu, nyt korkeintaan enää kilon pudotus ja sitten tasapainoilua

Viikko oli hyvä, pisteiden ylityksiä ei tullut kuin muutamia. Ympärysmitta lantiosta pienentynyt sentillä.Yhteensä vyötärö - 12 cm ja lantiosta - 9 cm. Reisiä tai käsivarsia en ole mittaillut, mutta selkeesti ovat pienentyneet.

Näillä linjoilla jatketaan...

Hyvää viikkoa kaikille!

Vierailija
2/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin viikonloppua kohden uhkuin hirveetä kevennystarmoa, mutta tuloksena vaivaiset - 200 g ! suunta tietty ok, mutta olen vähän pettynyt. Toisaalta tässä jo tunnistaa vähitellen näitä sudenkuoppia ja taitaapa olla kaikesta huolimatta, että ruokavälit veny ja joku ateria jäi väliinkin ja sitten huomaamatta annoskoko taas suureni. Mutta lukemat tässä vaiheessa siis:

aloituspvä: 15.8

aloituspaino: 83,6 kg

vkopudotus: 200 g

kokonaispudotus: 11,5 kg

paino nyt: 72,1 kg

tavoite: 60-62 kg

pisteiden ali-/ylitykset: aika hyvin tavallisissa rajoissa

Ens viikolla siis tavoite tuolla 71,5 kg ja vähän tiukille taitaa vetää, vaikka matkaa ei olis kuin 600 g :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt sitten plussaa kehissä! Hitto! mutta innolla tulevaan, katotaan miten ens maanantaina käy,

painonnousua: +800g

Paino nyt 71

valitavoite 69

tsemiä naiset

Vierailija
4/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä mun lukemat

Aloituspvä: 24.10.

Aloituspaino: 73,0kg

Paino tänään: 70,3kg

Viikkopudotus: -400g

Kokonaispudotus: 2,7kg (hitaasti, mutta varmasti...)

Välitavoite: 69,5kg

Tavoite: 60kg

Yllättävää kyllä paino oli tippunut, vaikka pisteet ylittyikin aika kivasti sairaalassa olon aikana. Mutta ehkä sitä on sitten kuitenkin syönyt muuten kevyemmin ja vähemmän, vaikka mitään en ole jaksanut laskea tällä viikolla. Nyt sain taas puhtia alkavaan viikkoon ja yritän jopa päästä välitavoitteeseen. Meidän nuorimmainen voi onneksi jo paljon paremmin, tänään ei tarvinnut lähteä edes limaimuun sairaalaan. Taidetaan siis olla voiton puolella tämän RS-viruksen kanssa ;o)

Vierailija
5/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luimistelen joukkoon...

vauvan allergia olikin sitä sellaista herkkyyttä, sillä nyt ei ole ollut mitään ongelmia!!

ja minähän olen ottanut siitä kaiken irti-suklaata on mennyt 3kk:n edestä joten tulos oli 300g plussaa..

palaan ruotuun NYT.

santtis

Vierailija
6/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta tuntuu kun paino tippuukin, lauantain hienoisesta pisteitten ylityksestä huolimatta.

Aloituspaino 14.11.: 70,9kg

paino nyt: 68,8 kg

viikkopudotus: -1,2 kg (oli turvotusta)

kokonaispudotus: -2,1kg

tavoite: 62 tai jopa 60

Jospa tmä antais taas voimia tälle viikolle! Tsemppiä kaikille!

Vierailija
7/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama kuin viime viikollla. Nooh.. siitä hyvä ku välillä näytti jo 500g plussaa. Mutta onneksi ei enää tänään. Tänä päivänä aloitettiin myös tytön (5,5kk) kaa kiinteät, joten pisteitä vähennetään. Tuntui, että tarve onkin myös pisteiden tiputukseen. Ku vaikka mä en liiikuntapisteitä käyttänyt taaskaan niin paino ei silti tippunut. Joo tsemillä jatkan ku ei ollu plussaakaan...

lähtö 88,6

vkopudotus -

paino 82,2

tavoite 78

Ja ensi vkon välitavoite oli 81.4, joten sinne siis...sisulla....

Vierailija
8/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on nyt kyllä tooooooosi väsynyt. Sellainen päivä taas et piti oikein miettiä mitähän se puntari mahtoi aamulla näyttää. Pitäs varmaan kirjoittaa ylös, hatara on pää. Annoin poijaalle (3,5 kk) eilen ekat maistiaiset maissivelliä, mitenhän se on niiden pisteiden kanssa, et laskenko automaattisesti sen 5 pistettä jos poika saa sitä velliä kerran päivässä muttei soseita vielä?

Hiukka on alaspäin tultu, varmaan pienempiäkin lukemia olis vaaka näyttäny ilman sitä eilisiltaista mähkimistä. Meni kuulkaa kaverit taas puoli jääkaappia ihan silkkaan v-tukseen. Kai se tästä. Kummasti aina saa rompulle pienempiä lukemia kun punnitsen keskiviikkoisin ku tänne maanantaina... Tässäpä kuitenkin tämänpäiväiset.

Aloituspvä: 14.10

Alkupaino: 78,7

Paino nyt: 76,7

Viikkopudotus: 0,5 kg

Välitavoite 5.12.: 76 kg

Päivisin on niin järjetön kiire ettei ehdi syömään mitään kunnollista ja sit ku ehtii niin on tietty jo sellanen nälkä et karkaa mopo käsistä. Jotain vinkkejä terveellisiin välipaloihin, mitä vois vaan napata jääkaapista? Porkkanaa oon koittanu popsia pahimpaan nälkään kiireen keskellä mut eihän siitä tuu ku vihaseks...

Jaksuja ja tsemppiä kaikille! (mistähän sais itellekin..)

Vierailija
9/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hyvä viikko takana, sieti ollakin kun edellisviikolla oli plussaa. Eli mulla nyt kolme viikkoa takana ja viikkopudotus oli -900g.

Kaikkiaan on nyt pudonnut 2,8 kg ja paino tallä hetkellä on 75,7.

mulla olisi 3,7 kiloa jäljellä siihen painoon joka oli ennen raskautta eli mulla olisi sitten pudonnut synnytyksen jälkeen 18 kg. Ja tyttö on nyt 4kk. Mulla olisi tavoite 65-68 kg.

Lunta pukkaa kamalasti ja kävin vaunuilla sellaisen 6 km lenkin ja olin alusvaatteita myöten märkä kun päästiin kotiin. Meillä alkoi tänään talonmiesvuoro joten jätänkin miehelle lumityöt illaksi, saapahan sekin liikuntaa:)

Reipasta viikkoa kaikille!!!

Vierailija
10/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas lähti ihan lapasesta tämä viikonloppu.Kyllä ketuttaa.Perjantaina oli vielä paino tullut alas -600g maanantaista mutta kun lauantain ja sunnuntain mässäsin ihan armotta niin tänään vaaka näytti koko viikon saldoksi +1,7kg!!!! Raivostuttavaa, ihanitkuksi pistää oma ahneus :-( Niisk!

Ja kun noin surkeita lukemia vaaka näyttää niin kamalan vaikealta tuntuu taas palataterveellisille linjoille. Huokaus.

Että surkeat on fiilikset, mutta syyttää voi vaan itseäni. Onneksi muilla sentään on hienompia tuloksia, mäkin yritän taas kunnostautua...

Ensi maanantaina sitten minäkin :-)

Vierailija
11/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituspaino: 90.4 kg

vkopudotus: 100 g

kokonaispudotus: 11,5 kg

paino nyt: 84.6

tavoite: 75 suunnilleen

Nyt jotenkin tympii koko juttu. Olen aika väsynyt ja jatkuva syömisen tarkkailu ja herkuista kieltäytyminen vie loputkin mehut. Viikonlopuna retkahdin kaikenlaiseen mössöön ja nyt pitäisi sitten kiristää tahtia. -100g lauantaina oli ihan ok saavutus siihen nähden, että koko vko meni aikalailla lepsuillessa.

Mistä löyt' isin motivaation takaisin? Auttakaa, hyvät kanssasisaret.

Mohno

Vierailija
12/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen oikeasti aika kyllästynyt tähän laihduttamiseen.Kerran aiemminkin kävi juuri näin, ja kilot tulivat takaisin, mitä mä en todellakaan tahdo!

Nyt tarttis todella motivaatiota tähän!!!

Miten olette vähentäneet niitä pisteitä, mulla ei tuo romppu ota huomioon että 5kk vauva maistelee soseita?

ja mikähän on sitten vauvalla syömistä, että ne pisteet vähenee? Annoin tytölle porkkanasosetta tänään, kun on jo kauan kiljunut kaula pitkänä jos näkee että muut syö :). Voi sitä vauvan riemua!

Makuannos 1tl meni vauhdilla :)

santtis

Vierailija
13/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Mohnolla samoja kyllästymisen oireita...

Vierailija
14/18 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne Bläbandin kuppikeitot on hyviä :)

Pussillisesta parsajuustosoppaa menee 1,5pistettä :)

(ainakin vanhan ostajan oppaan mukaan). Kertokaas mikä se oli se rasvamäärä millä meni tuo 1,5p, jos jollain sellanen kirjanen on. Makuja on paljon ja nopsaan saa tehtyä :)

santtis

Vierailija
15/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänä aamuna näytti (viikonlopun herkutteluihin nähden) tosi hyvältä, eli -300g. Ei kuitenkaan plussaa!!! : )

Saas nähä miten käy väliaikatavoitteen....

Vierailija
16/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Heinähatulle: kiva että pikkusen tauti alkaa helpottamaan!!!

Pääsin taas ruotuun tän pisteissä pysymisen suhteen, ja nyt painokin taas tipahti reilusti. Silti matkaa ens ma aika paljon... vähän jännittää miten vko menee =).

Aloituspaino 13.10.05: 72,0kg

Kokonaispud.: 6,0kg

Vkopudotus: 1,5kg (edellinen vko plussaa, joten tod. 1,1kg)

... ja huomasin muuten, että iltamässäily turvottaa ihan älyttömästi, pitänee pestä hampaat ajoissa joka ilta ;)

tavoite 5.12.05: 65kg

ja ens keväänä siis 55kg

Tsemapatkaas nyt hyvät kanssasisaret!!! Itsekin huomaan väsymykseen mussuttavani, mutta kurinpalautus aina välillä, kun sovittaessani vaatteita, mitkä ei mahdu päälle tai näyttää muuten vaan hirveeltä... Löysin lisäksi valokuvia itestä' ni teini-iässä ja alle 60kg painossa. tuli aika haikea olo, mutta toisaalta päätin tsempata. Töihinlähtö lähestyy ja haluan mahtua kivoihin vaatteisiin... Saavatpahan oppilaatkin huomata, että nuortuu se opekin ihan huomaamatta =))) (luulevat nimittäin ikälopuksi ja yhtä nuorta koulunkäyntiavustajaakin mun lapseksi... äh...).

Vois nostaa sen ruokavinkkipinon ylemmäs, jos vaan löytäis...

Vierailija
17/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 henkilö sai pudotettua yht. -6.1kiloa, yksi samassa ja kolme plussasi yht. 2.8kiloa.

Ja ahaa nyt on tsemin puutetta monella. Jaksa tsempata vielä muutama viikko. Jouluna saa sitten herkutella (ainakin itse teen niin), eikä niin paljon haittaa jos sitten vasta plussaa tulee. Tee jouluaskareita, niin et ehdi jääkaapille ja osta sinne nyt kevyttä ruokaa vaan. Juuri nuo kuppikeitot yms. olen mäkin löytänyt ilta-aterialleni. Äläkä osta suklaalevyjä/rasioita ennen joulua, sit nekin maistuu huipulta (tämän yritän pitää, sallin vain pienet dacapo-patukat...).

Voimia, ei tää niin huono viikko ollu!!!

Vierailija
18/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään yhdellä jos toisella käynnistymisvaikeuksia tähän touhuun. Mulla on nyt kans menossa jonkinlainen tsemppausvaihe (tai siis sen puute..) ja yritän kiukulla ja kiukutellenkin jatkaa vaan eteenpäin.

Tuloksena tällä viikolla oli -400g (Nyt 77,8kg pudotusta yhteensä 9,2kg) mutta se oli edelliseen hurjaan plussaan verrattuna IHAN LIIAN VÄHÄN! Ja kun viimeperjantaina punnasin itseni niin olin yli kilon kevyempi! VOIKO OIKEESTI IHMINEN SYÖDÄ ITSELLEEN REILUN KILON KAHDESSA PÄIVÄSSÄ??? HÄH??!!!

Mutta siis en halua luovuttaa enkä halua että tulee yhtään grammaa enempää takaisin. Tää on vaan tää pikkujouluaika tätä kun viikonloput menee juhliessa ja valvoessa.

Tämä siis pikaisesti tän pienen tuhotermiitin rymistellessä vieressä.

Ja Heinähatulle isot rutistukset, luin vasta tänään mitä kaikkea teille tapahtui ja onneksi nyt kaikki on parempaan päin!

Pahnu, sulla ja mulla taitaa olla samanikäisten muksujen lisäksi sama ammatti! ;)) Hauskaa! Meikä menee töihin jo kevätlukukaudeksi, mites sä?

Ei muuta kuin tsemppiä ja kohti edes mutamaa sataa grammaa kevyempää olotilaa, kaikki se on kotiinpäin!

pippa