Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla vientiä baareissa, mutta deittipalveluissa ei?

Vierailija
09.04.2023 |

Ihmetyttää tämä epäsuhta, kun deittipalveluissa olen ilmaa naisille, mutta baareissa ottajia olisi aina. Kertaakaan en ole saanut pakkeja, jos olen itse lähestynyt pilkettä silmäkulmassa. Enimmäkseen käyn tosin haastelemassa ilman taka-ajatuksia ja yövieraat ovat olleet pääosin aloitteellisia.
Deittipalveluissa toki se ero, että niissä haen elämänkumppania ja kerron millainen ihminen olen, kun taas baareissa pelataan ulkonäöllä ja hauskalla supliikilla.

Saattaa johtua ihan sosiaalisuudestakin. Luonne on vahvasti introvertti ja samanlaista kumppania etsin. Jaksan olla hauska ja supliikki vain ajoittain. Baareissa saavat väärän kuvan. En edes harrasta juopottelua, kunhan käyn joskus vähän sosialisoitumassa, etten aivan täysin erakoidu. Yksinäisyyttäni ja läheisyyden kaipuussani olen jonkun kerran yhden illan tuttuun sortunut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et feikkaa baarissa. Josko se siitä.

Vierailija
2/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet niitä jotka epäonnistuu kuvissa aina. Meitä on sellaisiakin. Ei väliä kuka kuvaa, tai mikä kamera, näytän aina kylähullulta. Live on toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet niitä jotka epäonnistuu kuvissa aina. Meitä on sellaisiakin. Ei väliä kuka kuvaa, tai mikä kamera, näytän aina kylähullulta. Live on toinen juttu.

Voi ei :D

Vierailija
4/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelata vahvuuksillaan

Vierailija
5/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo on ihan arkipäivää. Baareissa kelpaa kelle tahansa miehelle, mutta selvinpäin miehillä on eri standardit.

Ymmärrän kyllä, että teillä miehillä sama ei päde. Veikkaan itsekin tuota sosiaalisuutta. Se on meille tärkeää.

Vierailija
6/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri näin. Johtuu varmaankin siitä, että en ole käyttänyt mitään deittipalveluita.

Vierailija
7/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama pätee työnhakuun netin kautta.

Voidaan päteä livenä, mutta filmin kautta epäonnistuu.

Vierailija
8/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Jos livenä pokaa ysin ja kympin muijia niin tinderistä parhaimmillaan saa kutosen akkoja.

Vierailija
9/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sinusta ristiriitaisen kuvan kirjoituksesi perusteella. Näin varmaan käy muillekin deitti palstoilla kun lukevat tekstejäsi.

Vierailija
10/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama pätee työnhakuun netin kautta.

Voidaan päteä livenä, mutta filmin kautta epäonnistuu.

En ole päässyt mihinkään työhön nettihaastattelujen jälkeen puoleentoista vuoteen, vaikka ennen pääsin kaikkiin hakemiini paikkoihin livehaastattelun jälkeen.

Vierailija
11/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hirveää puhua tietokoneelle. Et saa mitään kontaktia. Jos on Teams, niin yrität katsoa ruudulta vastapuolta ja tsekata reaktioita. Tosiasiassa sun pitäisi katsoa koko ajan kameraa ja puhua sille, jotta katsekontakti silyy.

Vierailija
12/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sinusta ristiriitaisen kuvan kirjoituksesi perusteella. Näin varmaan käy muillekin deitti palstoilla kun lukevat tekstejäsi.

Ihmiset ovat ristiriitaisia. Helpointa tietenkin osoittaa kiinnostusta mustavalkoiselle tyypille.

-eri

Vierailija
13/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuo on ihan arkipäivää. Baareissa kelpaa kelle tahansa miehelle, mutta selvinpäin miehillä on eri standardit.

Ymmärrän kyllä, että teillä miehillä sama ei päde. Veikkaan itsekin tuota sosiaalisuutta. Se on meille tärkeää.

Anteeksi, kenelle "teille?" Et voi puhua kaikkien naisten puolesta. Meitä introverttinaisia on paljon jotka toivovat kumppaninkin olevan enemmän sitä sorttia.

Vierailija
14/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnistin itseni tekstistä. Täysin selkeää minulle vaikka nainen olenkin.

Koen kylläkin ulkopuolisuutta usein joten ehkä emme sitten ole niin suoraviivaisia kuin ihmisten "kuuluisi" olla.

Vierailija
15/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, jos/kun en ihmisenä ole riittävän kiinnostava.

Tulikin mieleeni eräs treffikumppani joka sanoi suoraan kiinnostuneensa minusta kuvien, ei tekstin perusteella. Mielenkiintoni lopahti välittömästi. Joo, olen joitakin treffejä elämäni aikana saanut treffipalvelujen kautta, mutta kokonaiskuva on, että netissä olen ilmaa.

Ap

Vierailija
16/16 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten olen ristiriitainen. Jospa se olisi jollekin positiivinen asia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän