Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten harrastamisesta

Vierailija
04.09.2012 |

Meillä lapset 3v ja 4v, molemmat kotihoidossa. Onko oikein jos vain 4v pääsee liikuntakerhoon kerran viikossa? Ovat kuitenkin hyvin samanikäisiä ja nuorempiki taitava taidoissaan.

Mutta kun mistään ei löydy sopivaan aikaan olevaa harrastusta johon molemmat pääsisivät.

Olisiko parempi jättää kokonaan väliin kuin pahottaa nuoremman mieli??

Ehkä pieniä asioita mutta tätä kun pyörittää niin tuntuu isolta asialta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmälle selität, että pääsee kun täyttää 4.

Vierailija
2/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan hänenki kiva päästä, mut toisaalta aina ei saa mitä haluaa. Ei se vanhempi lapsikaan varmaan kovin innoissaan ole, jos harrastus evätään nuoremman takia. Onko tuossa kerhossa ikäraja jota lapsi ei vielä täytä? Voithan yrittää selittää, että sitten kun olet tarpeeksi vanha, voit mennä mukaan. Tai sitten keksit jotain aktiviteettia itse niin, että molemmat pääsee mukaan. menette vaikka uimahalliin, leikkipuistoon tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse. Lapset menevät vuoden päästä päiväkotiin ja silloin se riittää eikä harrasteta enään iltaisin.

Näin sen itsekkin aluksi ajattelin mutta ehkä mulla on liikaa aikaa ja nyt oon alkanu miettimään pitäiskö unohtaa koko juttu kun molemmat ei pääse.

Käyvät kuitenkin normi kerhossa 3 krt vko. Mutta kyllä mun mielestä sääntöleikkien oppiminenkin olis aika tärkeetä...

Vierailija
4/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistoillaan muutenkin. Ikäraja jumppaan on 4-6v. Isommalle ei olla vielä puhuttu koko jutusta.Joten ei mieltään pahottaisi.

Ap

Vierailija
5/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa olisi vaikka 3v tai edes 2v, niin tietenkin sanoisin että pääset isompana. Nyt kuitenkin ovat niin saman ikäiset että mietityttää...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme