Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

300e rahaa ja tili tulee vasta 15. päivä

Vierailija
04.09.2012 |

Niin ja tämä ei ole provo.

Mulla on säästötilillä 5-6000e, mies hoitaa ruokaostokset, laskut on maksettu tilipäivänä laskutilille. Tässä kuussa olen käyttänyt normaalia enemmän rahaa ja nyt noin vähän jäljellä.

Mulla on tapana joka ruokatunti käydä kaupungilla ostamassa jotain (tarpeellista). Joka päivä ilmenee jotain mitä pitää hankkia. Esim nyt on kosteusvoide loppu, lapsi tarvii uuteen harrastukseensa välinetä, tankatakin pitäisi ja lauantaina on kampaaja, min 100e menee sinne. Sitten on kaverin 40v synttärit, 50-100e lahja hänelle.

En millään haluaisi koskea säästötiliin =(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa onnellinen jos minulla olisi samanlaisia ongelmia rahanmenon kanssa.

Nyt on 289e käytettävissä lapsilisiin saakka, siitä pitää maksaa bensat ja ruuat. Oikeastaan ei edes ahdista, tuo vajaat 300e on enemmän kuin mitä yleensä on. Sain jopa laitettua 200e säästöön (ja niitä säästöjäkään ei ole kuin muutama satanen).

Vierailija
22/26 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika inhottava ihminen. Ei muuta

niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaa vain sen verran kuin on pakko, vaikka vain parilla kympillä. Ja maksalaatikkoa ja kaurapuuroa pöytään.

kampaaja 100+tankki 20+lahja 80 = 200 euroa.

Vielä jää satanen.

ruokaa ei tosiaan tarvi ostaa, mies hoitaa ne.

En vaan osaa olla niin, että tili on tyhjä. Jos vaikka sieltä juhlista lähdetäänkin baariin ja pitää tulla taksilla jen. En koskaan KOSKAAN halua tilanteeseen, että kortti ei käykään kun tili tyhjä.

Mun on vaan kai otettava säästötiltä satanen pari ja saa ne sinne takaisin jos en tarvikaan.

ap.

Vierailija
24/26 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa 100€ ja sama tilipäivä, eikä ole mitään säästötilejä. En näe asiassa ongelmaa.

Vierailija
25/26 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaa vain sen verran kuin on pakko, vaikka vain parilla kympillä. Ja maksalaatikkoa ja kaurapuuroa pöytään.

kampaaja 100+tankki 20+lahja 80 = 200 euroa.

Vielä jää satanen.

ruokaa ei tosiaan tarvi ostaa, mies hoitaa ne.

En vaan osaa olla niin, että tili on tyhjä. Jos vaikka sieltä juhlista lähdetäänkin baariin ja pitää tulla taksilla jen. En koskaan KOSKAAN halua tilanteeseen, että kortti ei käykään kun tili tyhjä.

Mun on vaan kai otettava säästötiltä satanen pari ja saa ne sinne takaisin jos en tarvikaan.

ap.

Jos lähdette baariin niin älä juo kahta enempää. Ja tule bussilla kotiin. Niitä menee puolen tunnin välein.

Tai sitten lainaa itse itseltäsi. Mutta muista maksaa takaisin!

Vierailija
26/26 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan säästötililtä 300e.

Toisaalta se on sama summa kuin mitä edellisenä tilipäivänä sinne laitoin, joten säästöt ei kuluneet, tosi ei karttuneetkaan. Harmittaa silti.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi