Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en jaksa pahaa oloani

Vierailija
30.06.2012 |

joka jatkuu päivästä toiseen. Tuntuu henkisesti ja fyysisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joskus huomaat sen vielä helpottavankin.

Vierailija
2/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne, tosin vaan silloinkun mieheni on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joskus huomaat sen vielä helpottavankin.

Ehkä. Viimeistään haudassa.. Jos esim. olisi toinen ihminen lähellä joskus, se jo voisi auttaa.

Vierailija
4/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla paha olo? Ahdistaako? Sattuuko jonnekin? Oksettaa? Huimaa? Vai vaan yleisesti tympeä olo? Voi olla monta syytä rasittavasta läheisestä kilpirauhasen vajaatoimintaan ja kaikkea siltä väliltä. Paras ensin miettiä, mikä eniten aiheuttaa pahaa oloa. Minä tein niin - muutin pois ja hain eroa. Kummasti elämä koheni, vaikka oli ensin rankkaakin. Voimia sinulle, Tee asialle jotain.

Vierailija
5/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei, niin kun sekin voi muuttua paremmaksi vielä, siis oikeasti voi. Jos tuntuu oikein kurjalta, niin sitä voi aina ajetella etteipä se juuri prseemmäksi vois enää mennäkään, joten kaikki vähäinenkin positiivinen on pelkkää plussaa siitä eteenpäin, eikö vaan? Ja sehän on sitten oikeastaan enää asennekysymys, miten "mitättömistä" positiivisista jutuista yrittäisi lähteä etenemään, eli mahtavaa kun hengitän (no joo, tää nyt on vähän..), lintu lauloi hienosti metsäpolulla, aurinko saa värit näyttämään aika kauniilta, sade saa hengityksen kulkemaan kevyemmin, naapuri hymyili taas mukavasti jne.

3

Vierailija
6/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla paha olo? Ahdistaako? Sattuuko jonnekin? Oksettaa? Huimaa? Vai vaan yleisesti tympeä olo? Voi olla monta syytä rasittavasta läheisestä kilpirauhasen

vajaatoimintaan ja kaikkea siltä väliltä. Paras ensin miettiä, mikä eniten aiheuttaa pahaa oloa. Minä tein niin - muutin pois ja hain eroa. Kummasti elämä koheni, vaikka oli ensin rankkaakin. Voimia sinulle, Tee

asialle jotain.

Pahimmillaan ahdistaa ja levoton olo. Ja tuo tuntuu ihan fyysisestikin. Kuin pakahtuisin.

En pysty käyttämään energiaani.

Pelkään että mulle käy huonosri ihmissuhteissa, siksi en uskalla tavata

vastakkaista sukupuolta.