Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M:n takkien laatu?

Vierailija
04.09.2012 |

Oletteko ostaneet sieltä takkeja? Millainen laatu niissä on yleensä? Mietin vaan, että onko ihan kertakäyttökamaa vai voisiko niistä olla iloa yhden jos toisenkin talven. Talvitakkia siis ajattelin ostaa itselleni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi tyytyväinen!

Pojalle ostiin kerran talvitakin, siitä meni vetoketju rikki sitten lopputalvesta.

Itsellä on myös fleecetakki H&M:ltä ja oon tykänny.

Ai niin ja onhan mulla ulkoiluhousutki ollu jo monta vuotta :)

Vierailija
2/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kauan säilyi hyvänä, mutta vähitellen takin pinta alkoi halkeilemaan ja takki meni käyttökelvottomaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta perustoppatakki ollut käytössä 7 talvea, 8.alkaa pian. Mikään ei ole hajonnut, olen pessyt koneessakin joka vuosi, joskus parikin kertaa. Yleensähän vetoketjut ja napit ovat ne jotka hajoavat, mutta ovat onneksi vaihdettavissa helposti.

Vierailija
4/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakankaiset takit nyppyyntyvät ja nuhjuuntuvat jo yhden kauden käytössä, ja yleisesti ottaen vaaleat kankaat alkavat nopeammin näyttää nuhjuisilta. Jotkut puuvillasekoitetta, tekokuitua tai muuta materiaalia olevat kestävät käyttöä paljon paremmin.

Tuo villakangastakkien nyppyyntyminen kamalan näköiseksi tuntuisi kylläkin pätevän ihan kaikkien valmistajien takkeihin, kalliimmat vaan kestävät vähän pidempään. Siksi en enää osta villakankaisia, vaikka ne uutena näyttävätkin niin kivoilta.

Vierailija
5/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakankaiset takit nyppyyntyvät ja nuhjuuntuvat jo yhden kauden käytössä, ja yleisesti ottaen vaaleat kankaat alkavat nopeammin näyttää nuhjuisilta. Jotkut puuvillasekoitetta, tekokuitua tai muuta materiaalia olevat kestävät käyttöä paljon paremmin.

Tuo villakangastakkien nyppyyntyminen kamalan näköiseksi tuntuisi kylläkin pätevän ihan kaikkien valmistajien takkeihin, kalliimmat vaan kestävät vähän pidempään. Siksi en enää osta villakankaisia, vaikka ne uutena näyttävätkin niin kivoilta.

ap

Vierailija
6/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nyt hiukan nyppyyntynyt hihan suista ja etuhelmasta, mutta olenkin pitänyt sitä ainakin viisi vuotta kaikki talvet! Ja siis käytettynä ostinkin.

Että ei ihan huono. :)

Vierailija
7/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykästyin heidän talvitakkiinsa eikä hintakaan ollut paha. Kokemusta ei näistä ole.

Joskus omistin syystakin ja se kesti monta kautta. Lopulta myin kirpparilla kun omaan silmään ei väri enää sopinut. :)

Ylipäänsä H&M:n tuotteet ovat monenlaatuisia, eli kehoitan käymään ihan liikkeessä hypistelemässä. Netistä en lähtisi tilaamaan.

Vierailija
8/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laatu on vaihtelevaa. Olen sieltä ostanut sekä hyvää, että sutta ihan paikanpäältä kaupasta.

Viimeksi ostamani paita kutistui aivan liian pieneksi pesussa vaikka sovittaessa otin kokoa isomman varmuuden vuoksi!

Itsekin tykästyin heidän talvitakkiinsa eikä hintakaan ollut paha. Kokemusta ei näistä ole.

Joskus omistin syystakin ja se kesti monta kautta. Lopulta myin kirpparilla kun omaan silmään ei väri enää sopinut. :)

Ylipäänsä H&M:n tuotteet ovat monenlaatuisia, eli kehoitan käymään ihan liikkeessä hypistelemässä. Netistä en lähtisi tilaamaan.

Vierailija
9/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sieltä ostamastani takista hajosi vetoketju melko pian.

Vierailija
10/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on nyt noin kolme vuotta vanha ja edelleen kuin uusi. Ja pestykin sitä on vaikka kuinka monet kerrat eikä ole edes väri (musta) haalistunut, ihme kyllä. Jotenkin mulla on sellainen olo ollut muutenkin että H&M:n ulkovaatteet ovat kestävämpiä kuin sisävaatteet.

Vierailija
11/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

softshell-takin ja se oli todella hyvä!

Vierailija
12/12 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle taas ihan jotain tekonahkatakkeja tai trenssejä eikä mitään muuta pahaa sanottavaa kuin että nappeihin on saanut ommella yhteen takkiin uudet langat ettei lähde irti.