Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä, että e-pillereitä syödessä ei tule tyhjennysvuotoa?

Vierailija
04.09.2012 |

Olen siis syönyt kaksi kiertoa yaz pillereitä. Nämä ovat ensimmäiset pillerit mitä olen ikinä syönyt. Eka lisukan jäkeen menkat alkoi normaalisti kolmantena päivänä liuskan viimeisen pillerin jälkeen. Nyt menkkoja ei näy vaikka eilen piti aloittaa jo uusi liuska.

Tätä ennen minulla oli 3 kiertoa ehkäisyrengas jolloin vuoto tuli normaalisti.

Muulloin en ole koskaan käyttänyt mitään ehkäisyä (paitsi kondomi joskus 10v sitten).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä joku valmis verisäiliö?

Ei tuu verta, jos munasolu ei irtoa.

Vierailija
2/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule oikeita kuukautisia vaan ns. tyhejnnysvuoto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jää välillä pois, tai sitten vuotoa tulee todella vähän. Joskus ei vetistä edes, vasv vain hiukan tummempaa. Pillerit vähentävät vuodon määrää.

Vierailija
4/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aina olen ajatellut että kuukautiset kun kuukautiset, käytti hormoneja tai ei. Munasolu valmis hedelmöittymään tai ei, ulos se tulee samalla lailla ja kuukautisista puhutaan. kummallinen sana koko tyhjennysvuoto:) Mutta siis mä pääsin cerazette pillereiden avulla eroon menkoista ja nyt kun on hormonikierukka niin kävi samoin.. ihanaa kun ei tarvitse aina laskeskella että koska ne alkaa ja odotella kipuja..

Vierailija
5/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vuotoja paljon näy. Yhdistelmäpillereitä käyttäessäni tuli vuoto aina säännöllisesti. Nykyään tulee ehkä kerran vuodessa ja se onkin sitten kuin suoraan kauhuelokuvasta, eipä siitä sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän