Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi se yllätti jälleen

Vierailija
30.06.2012 |

Tänään juhlitaan tyttäreni 4 vuotis synttäreitä..anoppi äsken soitteli että oli kutsunut MEILLE juhliin sen ja sen ja sen ja sen..siis ihmisiä jotka me toki tunnetaan mutta ei oo niin läheisiä että kutsuisimme ne synttäreille...ei voi kun nauraa enää :D ne nyt vaan sattuu olemaan anopin ystäviä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan kutsu vieraita toisten juhliin.

Vierailija
2/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa ystäviensäkin osallistuvan hänen onneensa. Herttaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää on tosi kun vesi..mun anoppi kuule pystyy ihan mihin vaan..tulee ihan omalla vara-avaimellaan huseeraan meidän kotiin ku ollaan pois yms....se voi tehdä ihan mikä häntä huvittaa..eipä tässä paljoo voi enää kun nauraa... ja tästä on muuten suloisuus kaukana...

Vierailija
4/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää on tosi kun vesi..mun anoppi kuule pystyy ihan mihin vaan..tulee ihan omalla vara-avaimellaan huseeraan meidän kotiin ku ollaan pois yms....se voi tehdä ihan mikä häntä huvittaa..eipä tässä paljoo voi enää kun nauraa... ja tästä on muuten suloisuus kaukana...

Vierailija
5/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisi kutsua meidän juhliin ystävänsä ja sukulaisensa, jotka siis ovat toki minunkin sukulaisia, mutta ei meille nyt tytön synttäreille voi tulla 50 ihmistä.

Itse se ei jaksa järjestää niin onhan se kätevää, kun muut järjestävät juhlia...

Olen sanonut suoraan, että koska sinä olet kutsunut niin voit sitten soittaa ja peruakin. Tällä konstilla se ei enää niin paljon kutsu meille "lisävieraita".

Vierailija
6/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa ventovieraan lapsen synttäreille osallistuminen?

Vierailija
7/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa ventovieraan lapsen synttäreille osallistuminen?

meidän suvussa on ihmisiä, jotka telläytyy ihan joka paikkaan ilmaisten tarjottavien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme