Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helluntailainen, kysyttävää?

Vierailija
12.05.2015 |

Siinäpä se!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko sut aivopesty lapsesta vai vasta aikuisena?

Vierailija
62/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"]

[/quote]

heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?

Mä olen löytänyt Jumalan aikuisena, eikä ketään voi syyttää aivopesusta. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"]

[/quote]

heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?

[/quote] mistä se löytyi?

Vierailija
64/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:40"]

Mikä sai sinut sekoamaan? Tunnen pari ihan fiksua uskovaista, mutta en ymmärrä miksi usko saa irtautumaan reaalimaailman syy, seuraus jatkumosta ja puhumaan asiasta aivan kuin se olisi totta, vaikka näistä korkeammista jutuista ei ole yhtään kongreettista todistetta. Aku Ankka ihan yhtä "totta" kun raamatut ja muut höpö höpö kirjat.

[/quote]

Mistä olet päätellyt, että joku on irtautunut reaalimaailman syy-seuraus -jatkumosta?

Vierailija
65/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"]

[/quote]

[/quote]ja on kyllä totta, että minulla on tosi negatiivinen kuva hellareista. Heidän toimintansa seurauksena niin moni läheiseni kärsii.

Vierailija
66/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaaka hellut Raamatun pienellä?

Vierailija
67/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:30"]Kirjoittaaka hellut Raamatun pienellä?
[/quote] kirjoittaako siis

Vierailija
68/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"] Niin onko sut aivopesty lapsesta vai vasta aikuisena? [/quote] heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?   Mä olen löytänyt Jumalan aikuisena, eikä ketään voi syyttää aivopesusta. :) -ap [/quote] mistä se löytyi?

[/quote]

Joka puolelta ;)

Vierailija
69/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"] Niin onko sut aivopesty lapsesta vai vasta aikuisena? [/quote] heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?   Mä olen löytänyt Jumalan aikuisena, eikä ketään voi syyttää aivopesusta. :) -ap [/quote]ja on kyllä totta, että minulla on tosi negatiivinen kuva hellareista. Heidän toimintansa seurauksena niin moni läheiseni kärsii.

[/quote]

kurja kuulla. Pystytkö kertomaan tarkemmin mistä tuo kärsimys on seurannut? Haluaisin itse kiinnittää toimintaani parempaa huomiota etten ainakaan itse loukkaisi muita niin usein. Aina sitä ei edes tajua :( eikä täydelliseksi tule koskaan, mutta sitä kohti menemään meidät kaikki on kutsuttu :) paremmin kohtelemaan muita. Pitkä tie edessä ainakin mulla ;)

Vierailija
70/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"] Niin onko sut aivopesty lapsesta vai vasta aikuisena? [/quote] heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?   Mä olen löytänyt Jumalan aikuisena, eikä ketään voi syyttää aivopesusta. :) -ap [/quote] mistä se löytyi?

[/quote]

Joka puolelta ;)
[/quote] eli ?

Vierailija
71/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:30"]

Kirjoittaaka hellut Raamatun pienellä?

[/quote]

Riippuu pitkälti helluntailaisesta ja monesta muustakin seikasta (itse esim. kirjoitan nyt laitteella, jolla en jaksa aina vaihtaa kesken lauseen isoja kirjaimia). Isollahan se kuuluisi kirjoittaa, mutta toisaalta se miten mä sen kirjoitan, ei vähennä sen sanomaa tai vaikuttavuutta pätkääkään :) 

Vierailija
72/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:28"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:16"] Niin onko sut aivopesty lapsesta vai vasta aikuisena? [/quote] heh, vai aivopesty :) jokainen uskoo johonkin (vaikkapa siihen, ettei ole mitään Jumalaa), eikä sellaista kuin arvoneutraalius ole olemassakaan. Miksi arvotat omat arvosi ja uskomuksesi korkeammiksi kuin minun? Miksi ajattelet, että minut on aivopesty, mutta sinua ei?   Mä olen löytänyt Jumalan aikuisena, eikä ketään voi syyttää aivopesusta. :) -ap [/quote] mistä se löytyi? [/quote] Joka puolelta ;) [/quote] eli ?

[/quote]

No oikeammin ois sanottu varmastikin että Jumala löysi mut. Sittemmin tajusin, että Jumala on kaikkialla. Jumala löysi mut mun kellariasunnosta. :)

Vierailija
73/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:40"]

Mikä sai sinut sekoamaan? Tunnen pari ihan fiksua uskovaista, mutta en ymmärrä miksi usko saa irtautumaan reaalimaailman syy, seuraus jatkumosta ja puhumaan asiasta aivan kuin se olisi totta, vaikka näistä korkeammista jutuista ei ole yhtään kongreettista todistetta. Aku Ankka ihan yhtä "totta" kun raamatut ja muut höpö höpö kirjat.

[/quote]Kongreettisuudesta en tiedä, mutta konkreettisiakin todisteita löytyy, näistä korkeammista jutuista.

Vierailija
74/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tässä elämässä on? Mistä tänne ollaan tultu ? Miksi täällä ollaan? Miksi? Miks toisilla nälkää ja sotaa? Toisilla on kaikkea ? Että kun haluisin tuntea oikeasti Jumalan ja olla varma että pääsee taivaaseen .

Vierailija
75/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen tajusit että nyt Jumala tuli kellarikoloosi?

Vierailija
76/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koit uskoontulon? Haluaisin oikeasti tietää, mikä on se juttu, mistä uskovat ovat niin varmoja Jumalan todellisuudesta. Sisäinen rauha? Tuntuu hyvältä ja oikealta? Vai sellainen "päätös" uskoa raamattuun ja "tehdä parannus"? Mä olen lukenut "syntisen rukouksen" monet kerrat. Ihan tosissani etsinyt, jopa huutanut Jumalan puoleen. Kaipaus on kova, mutta tuntuu etten saa vastausta. Ihan kuin Jumala olisi unohtanut mut, tai sitten häntä ei lopultakaan ole (se lohduttomampi vaihtoehto). Ja nyt toivon että tätä keskustelua lukevat ateistit ei tulisi tähän kommentoimaan niitä väsyneitä juttuja joulupukeista ja spagettihirviöistä. 

Vierailija
77/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi paras hengellinen biisi?

Vierailija
78/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet karismaattisuudesta? Entä näistä uusista katismaattisista seurakunnista kuten Citysrk, ESY, sienäjoen Houm ym hehkutusäkämölöylistushömppäseurakunnat? Terveisin entinen hellari

Vierailija
79/81 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdytkö Marko Selkomaan oppeihin?

Vierailija
80/81 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot mulle päin naamaa jumalan siunausta mä lyön sun leukaluun hajalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi