Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Top3 eineksenne/valmisruokanne/pakasteenne tms.

Vierailija
03.09.2012 |

Mitkä on teidän perheen valmisruoka/einessuosikit? Vastaukseksi ei kelpaa, etteä meillä ei käytetä eineksiä. Jos näin on, älä vastaa :)

Aloitan:

1) Saarioisten rusinaton maksalaatikko

2) Pakastepinaattikeitto (sellainen tiiliskivi)

3) Oolannin pakasteperunamuusi (se, missä vain perunaa)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä on se kama, mitä löytyy valmislaatikoiden ja vaikka pinaattilettujen kanssa samasta hyllystä kaupassa.

Täytyy sanoa, että välillä kaipaan suomalaisia eineksiä. Täällä rapakon takana ei varsinaisia eineksiä ole, mutta sen sijaan säilykkeissä, pakasteissa ja kaiken maailman "lisäainepusseissa" (=lisää vain vesi -ateriajauheet) valinnanvaraa löytyy sitten mielettömät määrät.

Meidän perheen einessuosikkeja ja Suomen-lomien ehdottomia must have -juttuja ovat:

1. pinaattiletut

2. veriletut

3. maksalaatikko

Ekaa noista täällä pystyy toki tekemään itsekin (vaikkei se mitään pikaruokaa sitten olekaan), mutta verta en ole uskaltanut lähteä kaupoista kyselemään :D

Pakaste- ja säilykepuolelta kaipaan pinaattikeittoa ja Jalostajan hernekeittoa.

Vierailija
22/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsille se pinaattikeitto (pakaste). Oon joskus ikuisuus itse sitä syönyt ja tykkäsin kovasti, mutta jotenkin oon ajatellut, että ei varmaan uppoa lapselle. Lapsi nyt reilu 3v. Onko teillä siis tykätty? Täytyykin kokeilla joskus. Maksalaatikosta (valmis) tykkää kovasti ja sitä ehkä n.1krt/kk syö. Olen myös jonkun verran keittoihin käyttänyt niitä valmiita peruna-keittokasvikset pusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilätyt

Valkosipuliperunat

Kalapuikot

Vierailija
24/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsille se pinaattikeitto (pakaste). Oon joskus ikuisuus itse sitä syönyt ja tykkäsin kovasti, mutta jotenkin oon ajatellut, että ei varmaan uppoa lapselle. Lapsi nyt reilu 3v. Onko teillä siis tykätty? Täytyykin kokeilla joskus. Maksalaatikosta (valmis) tykkää kovasti ja sitä ehkä n.1krt/kk syö. Olen myös jonkun verran keittoihin käyttänyt niitä valmiita peruna-keittokasvikset pusseja.

pinaattikeitto on 6-vuotiaan suurinta herkkua, vähänkö nolottaa kaupassa kun se ruikuttaa pakastealtaan vieressä "pliis pliis pliis pliiiiide, saanks mä äiti pinaattikeittoooo, jooko, pliis?"

Vierailija
25/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apetitin peruna-sipulisuikalepussi

Findusin mantelikala

pakastepinaatti (ei siis keitto)

Vierailija
26/26 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinaattikeitto on 6-vuotiaan suurinta herkkua, vähänkö nolottaa kaupassa kun se ruikuttaa pakastealtaan vieressä "pliis pliis pliis pliiiiide, saanks mä äiti pinaattikeittoooo, jooko, pliis?"

Heh:) Täytyykin sitten kokeilla maistuuko meidän pojalle. Itselle kyllä juu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän