Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku KAIKKI lastenvaatteet ja -tarvikkeet uusina?

Vierailija
03.09.2012 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 8 ja 10.

Alle kouluikäisinä käytin myös käytettyjä.

Vierailija
2/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kyllä myyn sitten eteenpäin (esim. Huuto.netissä), mutta jotenkin en osaa ostaa omille lapsilleni toisten vanhoja.

Tai no hyvä on, pari Burberryn mekkoa olen pienelle tytölle huutanut vähän käytettynä, eli en ehkä sittenkään ihan lukeudu tähän kategoriaan. Mutta mitään perusvaatetta (joka on ollut päällä 20 kertaa) en osta, enkä edes käy kirpputoreilla, kun niissä on jotenkin niin ummehtunut meininki.

Vierailija
4/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sillä tavoin sossu, että jonkunhan täytyy ostaa uusia, että köyhäilevät mammat saavat sitten ostaa jotain käytettyä lähes ilmaiseksi kirpputoreilta ja valittaa kun kaikki on kirppareilla niiiiiinn kallista.

Vierailija
5/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle 6 vuotta sitten. Tarkoituksella mitään ei heitetty pois ja nyt jo kolmannella lapsella on käytössä.

Olihan se silloin iso raha mutta näin pidemmän päälle kannattavaa.

Vierailija
6/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimmalle lapselle. Siitä sitten nuorimmille perinnöksi :)

Vierailija
7/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet olen ostanut uusina, myyn ne eteenpäin Huuto.netissä.

Vierailija
8/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutena mutta alesta=)

Vierailija
9/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan KAIKKIEN tavarat uusina. En näe syytä ostaa niitä käytettyinä. Haluan tavarat uusina.

Vierailija
10/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ostan käytettynä hyväkuntoisena, kengät aina uutena. Jos on akuutti tarve jostain esim. vaatteesta eikä juuri sillä hetkellä satu löytymään kirppikseltä, ostan uutena. Suosin kierrätystä aina jos mahdollista.

ap

Vierailija
11/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ostan käytettynä hyväkuntoisena, kengät aina uutena. Jos on akuutti tarve jostain esim. vaatteesta eikä juuri sillä hetkellä satu löytymään kirppikseltä, ostan uutena. Suosin kierrätystä aina jos mahdollista. ap

Itse ostin esikoiselle KAIKEN uutena. Niitä vaatteita ja tavaroita on sittemmin käyttänyt hänen jälkeensä kuusi lasta (omat ja serkut). Ihan hyvä hyötysuhde mielestäni.

Vähän isommille lapsille on vaikea löytää hyviä käyttövaatteita kirpparilla - sihen etsimiseen miunlla ei ole aikaa, eikä haluakaan.

Vierailija
12/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ostan käytettynä hyväkuntoisena, kengät aina uutena. Jos on akuutti tarve jostain esim. vaatteesta eikä juuri sillä hetkellä satu löytymään kirppikseltä, ostan uutena. Suosin kierrätystä aina jos mahdollista. ap

Mutta päinvastoin. Ostan uutena ja vien kierrätykseen. Itse en myy mutta annan eteenpäin. Jonkunhan ne pitää ekan kerran uutena ostaa, ja minä teen sen ihan mielelläni.

Vierailija
13/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ostanut kaiken lapsilleni uutena (7v poika ja 5v tyttö). Myyn mielelläni kirpparilla tavaraa eteenpäin, mutten osaa ostaa sieltä itse mitään. Muistan kuinka lapsena mummo vei minut kirpparille ja osti sieltä jotain. Minä sitten kerroin muille, ja arvatkaa vaan paljonko minua kiusattiin siitä. Olen siis syntynyt 1971. Siihen aikaan oli vain pelastusarmeijan KIRPPUtoreja, En vain yksinkertaisesti pysty ostamaan lapsilleni mitään vanhaa, en edes ottamaan muilta tutuilta vastaan. Onneksi miehellä sama linja.

Vierailija
14/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ostamme. Ihan kaiken.

Vierailija
15/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan huuto.netistä ja joskus itsepalvelukirpputoreilta, sieltä löytyy erittäin hyviä, myös uusia vaatteita. Sieltä ostaan kalliita merkkeja, jotka normaali elämässä en ostaisi. Jos jotakin uutta tarvitaan, ostaan, mutta voisin sanoa, että 70% olen ostanut käytettynä ja 30% uutena. Ja lapseni saavat kehuja koko ajan, että heillä on ihanat vaatteet.

Vierailija
16/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sillä tavoin sossu, että jonkunhan täytyy ostaa uusia, että köyhäilevät mammat saavat sitten ostaa jotain käytettyä lähes ilmaiseksi kirpputoreilta ja valittaa kun kaikki on kirppareilla niiiiiinn kallista.

olen taas sillä tavalla veemäinen, että ostettuani ainokaiselleni KAIKEN uutena, heitän ne lapsen kasvettua kylmästi roskiin. Ei kiinnosta notkua kirppareilla myymässä, eikä varsinkaan kiinnosta kuunnella narinaa siitä kuinka vaikkapa 60 euron (3 kertaa käytetystä) Lacosten neuleesta 3 euroa on liikaa....

Vierailija
17/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettuani ainokaiselleni KAIKEN uutena, heitän ne lapsen kasvettua kylmästi roskiin. Ei kiinnosta notkua kirppareilla myymässä, eikä varsinkaan kiinnosta kuunnella narinaa siitä kuinka vaikkapa 60 euron (3 kertaa käytetystä) Lacosten neuleesta 3 euroa on liikaa....

Senkun kuskaat koko kasan uffin laatikkoon tai pyydät jotain kierrätyskeskusta vaikka hakemaan kotoa jos vieminenkin on liian vaikeaa.

Vierailija
18/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin löydän mieluisia vaatteita siedettävään hintaan + kuntoon mistään kirppareilta tai Uffilta. Lisäksi ei voi tietää, missä homekämpässä ne ovat olleet ennen meidän muksua.

Vierailija
19/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin aikaisemmin, vauvalle kaikki tarvikkeet ja vaatteet. Sitten sain kaverilta monta muovikassillista vaatteita ilmaiseksi ja ostin vain kenkiä uusina. Nyt ostan päiväkotivaatteita kirppiksiltä, mutta eihän pojille oikein löydy ehjää vaatetta käytettynä, joten taas ollaan tilanteessa että suurin osa on uutena ostettua.

Vierailija
20/28 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaa eikä halua shoppailla kirppareilla. Sinänsä en vastusta kierrättämistä, mutta kun lapsia on kaksi pienellä ikäerolla, en jaksa kyllä kierrellä kirpputoreilla kahden taaperon kanssa. Jompi kumpi on kumminkin kiskomassa tavaroita lattialle kun silmä välttää...

Ja ne kerrat, kun voin jättää lapset miehen vahdittaviksi, menen mieluummin vaikkapa lenkille kuin kirpparille metsästämään vaatetta.

Kauppaan meneminen on niin paljon helpompaa, oikea koko löytyy paljon varmemmin.