Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia, mitä minä ja mieheni voitaisiin tehdä ensi viikonloppuna?

Vierailija
03.09.2012 |

Olen raskaana viimeisen kolmanneksen alussa ja lapset on tulevan viikonlopun muualla. Olemme siis kahden perjantaista sunnuntaihin. Ehdotuksia, mitä me voisimme tehdä, minne mennä tms. Maksimirahamäärä käytettäväksi tulevaan viikonloppuun olisi yhteensä enintään 600 euroa. Asumme pääkaupunkiseudun läheisyydessä ja auto on käytettävissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä esim. Radisson Blu-hotelleista...

Vierailija
2/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko eräretkeilyä vai hemmotteluhoitoa vai oopperaa vai Tallinnan-risteilyä mieluiten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me retkeillään niin paljon perheen(3 lasta) kanssa, että mieluummin vähän hemmottelua kuitenkin näillä raskausviikoilla... :)

Saa olla Suomessa tai lähiulkomailla(Viro ehkä vähän mieluummin kuin Ruotsi tai Venäjä). :) Kylpylä kiehtoisi ja pari päivää mieluummin kuin yksi. Kotona pitäisi olla viimeistään sunnuntai-iltana. Mutta vaihtoehdot todellakin on avoinna kaikelle. :)

Vierailija
4/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Tampere viikonlopulta. En oo varma vieläks siel menee teatterissa jotain mukavaa näytelmää tai sit Tampereen kylpylä...

Vierailija
5/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaata ja aiotaan toisena päivänä suunnata turkkusexiin. :) ei olla ikinä käyty ja monesti on mieli tehnyt lähteä. Nyt sitten päätettiin.

Vierailija
6/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätkää nyt av-palsta.

Kolmen lapsen äiti aikoo olla lapsista erossa viikonlopun pe-su ajan (Ainakin yli 48 tuntia!!!!!) ja vielä miehen kanssa.

Eikö kukaan ajattele lasten myöhempää psykologista kehitystä? Siis KUKAAN?

.

,

,

,

Itse asiaan, jos vain halut ja pahoinvoinnit antavat myöten, niin pe-la yö+päiväreissu jonnekin, joka hotellissa on ns. romantiikapaketti olemassa kun vain etsii, hyvää ruokaa ja rouvan halujen sallimissa rajoissa seksiä, romantiikkaa ja seksiä.

Sitten kotiin nauttimaan lauantaina tyhjästä lapsivapaasta kodista, kerrankin suosikkitv-sarjan katsominen onnistyy ja sitten seksiä, romantiikkaa ja seksiä.

Vierailija
7/7 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos ehdotuksesta... :D

Turkuun? Mitä ihmeellistä Turussa on? :D Vai onks siellä jotkut seksimessut meneillään - miettisin vaan sitä Turkkusex-sanaa..? :Oo

Mua kyl hirveesti kiehtoisis Tallinnan kylpyläloma..tai vaikka hotelliloma, jos ei oo kylpylälomaa saatavilla näin lyhyellä varoajalla.. Onko mitään vinkkejä, minne ei missään nimessä kannata siellä mennä ja minne kannattaa.. :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi