Onko sulla ollut kummallisia naapureita?
Mua jotenkin häiritsee meidän naapuri. Heillä on kaikki ikkunat peitetty todella paksulla kankaalla (siis ihan kaikki, jopa sellainen pikkiriikkinen ikkuna lähellä seinänrajaa, josta ei taatusti kukaan näe sisälle eivätkä he ulos. Ovat tosi epäsiistejä, eivätkä koskaan tervehdi jos kohdataan. Kun tervehdin, eivät katso silmiin vaan mumisevat jotain. Talvella eivät poistu tuolta asunnostaan päiväkausiin. Ainoat kontaktit jotka ollaan heilä saatu, on olleet valituksia aivan käsittämättömistä asioista, jotka ei ole ihan terveen mielen juttuja minun mielestäni.
Mä tiedän, että juu, onhan toi heidän oma elämänsä, mut ei musta ole normaalia kököttää pilkkopimeässä asunnossa päiväkausia kyttäämässä naapureita. Harmittaa, koska lapset kuitenkin leikkivät siinä heidän ikkunoidensa edessä, ja noi kyttäilee niitä verhojenraoista.
Kommentit (5)
Jos tuolla asunnossa ois lapsi tai eläin, olisin tehnyt ilmoituksen.
Mä en oikeasti osaa sanoa mikä noissa niin kovasti pistää silmään. Olen asunut vaikka missä, ja on mulla ennenkin ollut pikkasen vinksahtaneita naapureita, eikä se ole häirinnyt. Nämä on jotenkin vaan ihan eri ulottuvuudesta.
Naapurit laittoivat aamuisin ennen kuutta koiransa ulos ja se sit tietysti haukkui meidät hereille. Sanoin tuosta naapurille ihan asiallisesti. Naapuri sit tuumas siihen, että kunhan koirasta aika jättää, hän hommaa Kukon. Mä tuumasin, että taidan alkaa harjoitella metsästyskorttia ja asetta varten. Ei tullut Kukkoa naapuriin :D
On minusta todella outo. Ei koskaan moikkaa ja katsoo minua niin kauan kun olen näkyvissä. jotenkin todella pelottavaa. Katsoo silleen kulmien alta. puistattaa. yritän vältellä häntä. mutta se on vaikeeta kun hän käy taukoomatta tupakalla ulkona, rappu käytävän edessä polttaa. siitäkään en pidä yhtään kun lapsia häärää edestakas ja tupakantumppeja sielätäällä. Ja ei ole mikään slummi alue missä asutaan vaan uusi alue.
Asun nykyään yksin, ja mulla on oikeastaan aina verhot ikkunoiden edessä, koska silmäni ovat ärsyttävän valoherkät. Lisäksi teen yötöitä, joten liikun myöhään illalla ja aikaisin aamulla. Silloin ei paljoa ole naapureita tervehdittäviksi :-)
asuin vuosia sitten kerrostaloaluella, jossa talot olivat tosiaan aika lähekkäin. Vastapäisessä talossa asui henkilö, joka tykkäsi olla kotonaan alasti. Verhoja hänellä ei tainnut olla. Siellä hän iloisesti ilkosillaan kokkaili keittiössä ja imuroi asuntoaan estottomasti takapuoli ikkunassa vilkkuen. Myöhemmin sama henkilö paljastui sosiaalitoimiston virkailijaksi.