Huimaa lähes kokoajan ja väsynyt olo joka päivä ?
Mikähän tähän mahtaa olla syynä? Ehkä noin 2 viikon ajan minua on huimannut aika usein, ja kokoajan tosi väsynyt/kuumeinen olo. Kuumetta ei kuitenkaan ole... Onko kenelläkään ollut vastaavaa?
Kommentit (9)
tuo oli vallitseva olotila, viikosta toiseen, monta vuotta.
Onko sulla tressiä?
Aloitin kyllä juuri koulun, ja mulle koulu on aina ollu jotenkin tosi ahdistava paikka, koska mua on pienenä kiusattu.
Tulen kyllä hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta tunnen kyllä usein oloni aika ahdistuneeksi... En oo kyllä koskaan tullu ajatelleeks et tämmönen olo saattais johtuu siitä...
sulla hemoglobiini millaisiissa lukemissa... mua ainakin väsyttää ja vähän huimaakin kun hb on turhan matalalla
Flunssa, veriarvot huonona, uupumus, paniikki- tai muut psyykkiset oireet, vitamiinin tai muiden ravintoaineiden puutos, raskaus, unenlaadun ongelmat...Mitäs, jos varaisit ajan lääkäriltä ja lähtisit selvittämään asiaa?
puoli vuotta.Äsken oli kolmen kuukauden tauko ja tänä aamuna alkoi taas.
En jaksa enää,ei ole kivaa kun ei meinaa pysyä pystyssä,pelottaa.
Anemiaa ei ole,verenpaine lääkitys päällä,fysioterapia käyty,treenaan kuntosalilla.Mitä hittoa keksis..
Onko sulta otettu kilpirauhasarvoja?
seiskalle ainakaan kukaan lekuri ole edes puhunut kilpirauhasarvoista.Niska ja hartia vaivoista vain.
Miten kilpirauhanen vaikuttaa huimaamiseen?
Yllättävän yleisiä nää huimausoireet jopa nuorilla ihmisillä. Itse olen vähän vanhempi ja joka kerta jos syön erittäin laktoosipitoista tuotetta voin saada pahoja huimausoireita. Olen myös hajusteallergikko. Miesten voimakas partavesi on aiheuttanut minulle monta tuntia kestäneen kiertohuimauksen. SE menee ohi ainoastaan olemalla esim. sängyssä nojaten seinään puoli-istuvassa asennossa. Lohdutus: huimaus menee ohi, mutta voi edellyttää monen tunnin lepoa!
Mutta syynä on raskaus. RV 10+ nyt