Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitejä Espoosta

03.09.2012 |

Olen 29vuotias kahden lapsen äiti Espoon keskuksen lähettyviltä. Lapseni ovat tyttö, joka pian 2 vuotias ja poika joka pian 3kk.tta.

En tunne täältä päin oikein ketään äitejä ja on aika kurja lähteä aina kauemmas vierailulle kun haluaa seuraa muistakin äideistä ja lapsista.

Etsinkin nyt siis äitejä ihan mistä päin vaan Espoosta. Ei väliä minkä ikäinen olet tai miltä näytät. Olisi kiva löytää vaan muita samassa elämäntilanteessa olevia ja mahdollisesti saada tyttärellenikin leikkikaveria, jota nähdä ainakin viikoittain jos ei useamminkin. Itse ja tyttäreni tykätään paljon olla ulkona. Aamupäivät vietetäänkin lähes aina ulkona ennen pvunia. Joten jos ulkoilu, kahvittelu toisten luona tai vaunutteluseura on se mitä vailla olet sinäkin, niin otappa yhteyttä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOIKKA . täällä olis 28 v 2 lapsen äiti vaikkka kans kamua :) mulle saa laittaaa viestiä tai lisätä facebookkiin :)

Vierailija
2/2 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan palstaa, koska itsellä sama tilanne, ettei oikein ole kavereita joilla olisi lapsia. Olisi tosiaan kiva joskus nähdä jotain ihan sellaisissakin merkeissä missä lapsista ei ole haittaa. :)

Olen 26-vuotias ja asun myös Espoon keskuksen lähettyvillä. Meillä on tyttö 2v ja toisen lapsen laskettu aika marraskussa. Olisi tosiaan kiva jos tytöllekin saisi leikkiseuraa. Naapurustossakaan ei ole ketään samaa ikäluokkaa ja muutenkin kaikki ovat hoidossa päivät paitsi meidän lapsi. :/

Jos kiinnostaa nähdä niin laita viestiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla