Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa vapaaehtoista kieltäytymistä enemmästä kuin kahdesta lapsesta?

Vierailija
03.09.2012 |

Musta kaksi muksua riittää! Ei tartte hankkia isoa laumaa ympärilleen.Varsinkin pienellä ikäerolla saadut lapset menee lähes kaksosista,sen verran rankkaa hoitamista etten lähtisi enää moiseen mukaan.Toiseksi olen yh ja raskaaksi ei tulla ajatuksella.Exän kanssa olisin voinut hankkia lapsia lisää,olen sen verran vanhanaikainen etten todellakaan toisen ukon kanssa tee enää lapsia.Se on piste lapsen teolle.Kulkisivat eri sukunimillä ynnä muuta outoa.Vihaan koko uusperhe käsitettä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella outo aloitus, en ymmärtänyt pointtia?

Tai ap kiukuttelee siitä että olisi voinut tehdä lisää lapsia, mutta on nyt sinkku ja ei enää periaatteesta tee toiselle miehelle lapsia vaikka sen toisen miehen löytäisikin, joten hän kysyy nyt että saako hän kieltäytyä tekemästä lisää lapsia? =D

Vierailija
2/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kenenkään muun!

jos viittaat ehkäisykeinoihin, esim. kohdunpoistoon, eivät suostu siihen sairaalassa vaikka sanot lapsimäärän ollessa tässä ja jos olet iältäsi alle 40 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opäivä vihaavaa äitipuolta. Monella toisella kierroksella olevalla miehellä on jo lapsia tai he haluavat lapsia.

Vierailija
4/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ap kiukuttelee siitä että olisi voinut tehdä lisää lapsia, mutta on nyt sinkku ja ei enää periaatteesta tee toiselle miehelle lapsia vaikka sen toisen miehen löytäisikin, joten hän kysyy nyt että saako hän kieltäytyä tekemästä lisää lapsia? =D

Itse en myöskään halua enempää lapsia kuin nuo kaksi. Ja ajatus siitä että joskus lisääntyisin jonkun toisen kanssa on tosi epärealistinen. Just noi sukunimi hommat ja toisekseen hieman puolueellisesti nyt totean etten vaan voisi saada ihanampia tai kauniimpia lapsia kenenkään muun kanssa. Jos joku muu haluaa tehdä toisin se heille suotakoon :)

Vierailija
5/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa? Kenenkään ei ole pakko hankkia yhtään lasta jos ei halua...

Vierailija
6/6 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään halua enempää lapsia kuin nuo kaksi. Ja ajatus siitä että joskus lisääntyisin jonkun toisen kanssa on tosi epärealistinen. Just noi sukunimi hommat ja toisekseen hieman puolueellisesti nyt totean etten vaan voisi saada ihanampia tai kauniimpia lapsia kenenkään muun kanssa. Jos joku muu haluaa tehdä toisin se heille suotakoon :)

En minäkään ala lisääntymään tästä enempää (yksi lapsi ja toinen tulossa) enkä etenkään jos ero tulee miehen kanssa, mutta näin aikuisena ihmisenä ymmärrän että se että kuinka monta lasta haluaa, on ihmisen oma päätös eikä se tarvitse mitään lupaa.

Ja ap käytännössä kysyi että saako hän päättää sen itse että montako lasta ja kenen kanssa hän ne tekee. Minusta kysymys on typerä, koska tuo jos mikä on sellainen asia jonka saa ihan täysin itse vapaaehtoisesti päättää.

Aloitus on sekava, sitä nyt on turha kieltää.