G:Uskotko Sähköallergiaan
Tämmöseen määkin uskon
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/voimalinja-antaa-tarskyt-pyorailijoil…
Kommentit (8)
Itse ajattelisin vähän niin että vaikkei itsellä olekkaan kokemusta niin silti jotain sellaista voi olla. Mutta onneksi ei tarvii ottaa virallista kantaa asiaan.
Koehenkilöt eivät ole koetilanteessa pystyneet erottamaan, ovatko he altistettuja sähkökentälle vai eivätkö ole.
masennukseen 99%:ssa tapauksista, laihdutuspillereihin, joulupukkiin tai jumalaan.
masennukseen 99%:ssa tapauksista, laihdutuspillereihin, joulupukkiin tai jumalaan.
Kuuluu sarjaan "ei kenelläkään voi olla kun ei mullakaan ole". Onhan monilla myös "ukkosherkkä" pää, eli päätä alkaa särkeä kun ukkonen on lähiseudulla. Ovatko nämä myös sekopäitä?
Mitä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia?
Kuuluu sarjaan "ei kenelläkään voi olla kun ei mullakaan ole". Onhan monilla myös "ukkosherkkä" pää, eli päätä alkaa särkeä kun ukkonen on lähiseudulla. Ovatko nämä myös sekopäitä?
Mitä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia?
Mun äitellä on tuollainen kuvailemasi "ukkospää"
mutta en pidä häntä sekopäänä.
Itse en tunne ukkosta tuolla tavalla.
Koehenkilöt eivät ole koetilanteessa pystyneet erottamaan, ovatko he altistettuja sähkökentälle vai eivätkö ole.
pakko tulla siihen tulokseen että psyykkinen häiriö.
Tuo on eri asia kuin sähköallergia.
Sähköallergikko saa kaikenlaisia oireita, jos vaikkapa pölynimuri on päällä tms.
Minusta sähköallergia on psyykkinen sairaus, en ymmärrä sitä muulla tavalla.
Mutta tuon tilanteen missä linkin artikkelissa on kuvattu, uskon täysin.
Menepä sopivalla säällä Jumbon lähell äolevien voimalinjojen alle bussipysäkille. Ritinä ja rätinä käy, hennot valokaaretkin menee voimalinjajohdosta toiseen.
En kuitenkaan menisi asumaan isojen enkä pientenkään voimalinjojen alle, sillä jossain tutkimuksessa niillä lapsilla, jotka asuivat voimalinjojen läheisyydessä oli tilastollisesti enemmän leukemiaa kuin samanikäiselleä verrokkiryhmällä / keskimäärin.