Sitä minä vaan ihmettelen että miten tuollaiset salarakassuhteet pysyvät salassa puolisolta?
Itse ainakin aina tiedän missä mies on ja saan hänet myös kiinni tarvittaessa. Saan myös vapaasti käyttää hänen puhelintaan ja joskus hän pyytää minua tarkistamaan sähköpostinsakin.
Taphtuuko tuollaista sellaisille pariskunnille joilla on kovin erilliset elämät? Paljon harrastuksia, työmatkoja, puhelimeen ei saa koskea jne?
Kommentit (126)
pariskuntaa joilla olisi kotona omat tietokoneet joihin toinen ei pääse käsiksi. Kukapa tuollaista pettämistarkoitukseen käyttäisikään? Helpompi olisi ostaa vaikka se oma miniläppäri jota ei edes kotiin toisi (jos nyt vaikka ajattelee henkilöä joka ei työssään ole koneella mutta haluaa sillä salakoneellaan deittisivustoja selailla)
-Töissä
-ruokatunnilla
-työmatkalla
-kahvitauolla
-uimahallireissulla
-jalkapallo treenien aikaan
-samalla kun vie lapsen harrastukseen
-kauppa matkalla
-lenkillä
-kotona, vaimon ollessa kaupassa/töissä/harrastuksessa
-koiran kusetus lenkillä
-pitsaa hakiessa
Siis koska vaan,missä vaan. Suihinotto maksullisella kustantaa n.50e, kestää n.10min ja hoituu vaikka kaupan parkkiksella.
Kaikki muu, puhelimista ja liittymistä alkaen sulle on jo kerrottukkin, mutta ihan turhaan kun sä toista vaan tota samaa mantraa, ei mun mies, ei millään ajalla.
Säälin kaltaistasi, sillä putoaisit todella korkealta.
Muista, että sulla ei ole mitään muuta kuin kuvittelemasi totuus miehestäsi ja totuushan on tunnetusti tarua ihmeellisempi ;)
tälläsiä pariskuntia
- mies ei käy ikinä missään missään, rakastaa vann kotona olemista joka päivä, on niin ihanaa olla vaimon kanssa koko ajan
- Jos mies kuitenkin lähtee esim. lenkille niin lapsi tulee mukaan.
- Miehen on koko ajan oltava puehelimen päässä
- Yhteinen tili mistä ei tosiaan nosteta edes kahtakymmentä euroa ilman että se selvitetään vaimolle
- Tietokonetta käytetään yhteisesti mutta sivuhistoriaan ei kosketa IKINÄ mistään syystä
- Miehen kännyssä on tasan kaksi naispuolista, vaimo ja anoppi
- Mies ei harrasta yhtään mitään ilman perhettään.
- Mies ei syö töissä tai jos syö niin on samalla puhelimessa vaimon kanssa.
Ei saatana onneksi mulla ja miehelläni on ihan omatkin elämät, silläkin uhalla että pettämismahdollisuuksia on satoja. En vaihtais ylläolevaan mistään hinnasta!
pariskuntaa joilla olisi kotona omat tietokoneet joihin toinen ei pääse käsiksi. Kukapa tuollaista pettämistarkoitukseen käyttäisikään? Helpompi olisi ostaa vaikka se oma miniläppäri jota ei edes kotiin toisi (jos nyt vaikka ajattelee henkilöä joka ei työssään ole koneella mutta haluaa sillä salakoneellaan deittisivustoja selailla)
Molemmilla vanhemmilla kulkee työläppäri myös kotiin. Toisen salasanaa ei tiedetä mutta tarvittaessa päästään myös toisen koneelle.
Kertaakaan en ole soittanut, viestitellyt, en puhelimella, enkä sähköpostilla minun salarakkaalleni.
jolla ei ole miespuolisia ystäviä eikä ns. poikien juttuja. Huoh, oikein ajatuskin ahdistaa että vain nyhväisi kotona töiden lisäksi ja ainoa ystävä olisin minä.
Sehän on niin helppoa, että tuosta noin vaan on kaikilla kavereita.
Se on heti jotenkin kamalan negatiivista jos mies ei vietä aikaa jossain tuntemattomassa paikassa tuntemattomien ihmisten kanssa...
Tai, hui kamala, jos on vain yksi auto ja yksi tietokone kotona.
tälläsiä pariskuntia
- mies ei käy ikinä missään missään, rakastaa vann kotona olemista joka päivä, on niin ihanaa olla vaimon kanssa koko ajan
* Hep! Näin meillä ja miehen omasta halusta
* Kyllä. Ei halua yksin käydä.
* Ei tarvi, mutta yleensä on.
- Yhteinen tili mistä ei tosiaan nosteta edes kahtakymmentä euroa ilman että se selvitetään vaimolle
* Näin. Ei kumpikaan pakota selvittämään, mutta huomataan kyllä, kun verkkopankissa käydään.
- Tietokonetta käytetään yhteisesti mutta sivuhistoriaan ei kosketa IKINÄ mistään syystä
* Ei ole tullut mieleen tyhjennellä.
* On siellä miehen siskokin! :D
* Ei niin.
* Syö töissä melkein joka päivä. No nyt se pettää prkl!
Ei saatana onneksi mulla ja miehelläni on ihan omatkin elämät, silläkin uhalla että pettämismahdollisuuksia on satoja. En vaihtais ylläolevaan mistään hinnasta!
En ole koskaan ajatellutkaan, että meillä olisi jotenkin epänormaalia, mutta kai sitten on. :D
Se on heti jotenkin kamalan negatiivista jos mies ei vietä aikaa jossain tuntemattomassa paikassa tuntemattomien ihmisten kanssa...
Tai, hui kamala, jos on vain yksi auto ja yksi tietokone kotona.
Mies voi pettää myös miehen kanssa.
..naapurin auttaminen on unohtunut tästä ketjusta ;-) Tuttu mies kävi naapurin rouvaa "auttelemassa" yli puolen vuoden ajan. Oma avokki ei tiennyt mitään eikä myöskään rouvan aviopuoliso.
tälläsiä pariskuntia
jne.
Täytyy myöntää että tuo mies kuulostaa niin tylsältä, että mistä ihmeestä hän sitä naisseuraa saisikaan ;)
mutta sehän on hieno tilanne jos viihdytte tuolla tavalla, ei se ole keltään palstalaiselta pois millään tavalla. Kaikkea hyvää jatkossa!
tälläsiä pariskuntia
jne.
Täytyy myöntää että tuo mies kuulostaa niin tylsältä, että mistä ihmeestä hän sitä naisseuraa saisikaan ;)
mutta sehän on hieno tilanne jos viihdytte tuolla tavalla, ei se ole keltään palstalaiselta pois millään tavalla. Kaikkea hyvää jatkossa!
Eikös ne kaikkein kilteimmät ja tylsimmät jne. ole juuri pahimpia pettäjiä, 'no-en-olisi-ikin-uskonut' -tapauksia.
..naapurin auttaminen on unohtunut tästä ketjusta ;-) Tuttu mies kävi naapurin rouvaa "auttelemassa" yli puolen vuoden ajan. Oma avokki ei tiennyt mitään eikä myöskään rouvan aviopuoliso.
Oma mieheni kävi auttelemassa parasta kaveriani aina silloin tällöin. Kävi siellä myös kahvilla, mikä ei herättänyt minussa mitään epäilyksiä koska olimme läheisissä väleissä, ja parhaan kaverini mies myös mieheni hyvä ystävä. Mutta niinpä vain paljastui myöhemmin mikä noiden vierailujen todellinen tarkoitus olikaan..
Muutenkin on niin typerää olla noin sinisilmäinen että vakuuttaa ettei oma mies ikinä pettäisi. Vasta siinä vaiheessa jos vahdit puolisoasi 24/7/365, voit vannoa tuon valan.
tälläsiä pariskuntia
* Kyllä. Ei halua yksin käydä.
* Ei tarvi, mutta yleensä on.
* Näin. Ei kumpikaan pakota selvittämään, mutta huomataan kyllä, kun verkkopankissa käydään.
* Ei ole tullut mieleen tyhjennellä.
* On siellä miehen siskokin! :D
* Ei niin.
* Syö töissä melkein joka päivä. No nyt se pettää prkl!
En ole koskaan ajatellutkaan, että meillä olisi jotenkin epänormaalia, mutta kai sitten on. :D
ei harrasta juuri mitään eikä yhtään kavereita.
Töistä kaasu pohjassa kotiin.
apua mikä kammotus olis mulle.
Työkaverin kanssa voi olla suhteessa ihan työaikana. Seksiäkin voi harrastaa työaikana..
Mies lähtee esim. lentopalloharkkoihin, mutta meneekin treffeille salarakkkaansa luo.
Tai vaimo on työmatkalla ja mies kutsuu salarakkaansa yöksi kotiinsa kun lapset ovat nukahtaneet.
Onhan noita mahdollisuuksia.
ei harrasta juuri mitään eikä yhtään kavereita.Töistä kaasu pohjassa kotiin.
apua mikä kammotus olis mulle.
:)
Aina on mahdollisuus pettää. Millään kyttäämisellä tai jatkuvasti yhdessäolemisella sitä ei voi estää.
Meillä ei käytetä toistemme puhelimia tai tietokoneita. En myöskään aina tiedä, missä mieheni on. Harrastaa paljon kaikenlaista aikaavievää; metsästystä ja rakentaa. Liikun myös itse vapaasti missä tahdon.
Luotan mieheeni, koska olemme onnellisia yhdessä. Usein hän pyytää minua mukaan harrastuksiinsa ja teemme kaikenlaista yhdessä.
Elämää ei kannata tuhlata turhaan epäilyyn. Kyllä naisen vaistolla huomaa jos jotain on pielessä. Ihmissuhde on niin herkkä.
ja monestihan kiinnijääneistä "ei olisi ikinä uskonut" jne. Keskellä työpäivää voi työpaikalla puuhata vaikka mitä ilman, että puhelimeen tai sähköpostiin jää dokumnettia :/
jos puolisot käyttää samaa autoa työmatkalla ja kotonakin tietokone on yhteiskäytössä.