Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä minä vaan ihmettelen että miten tuollaiset salarakassuhteet pysyvät salassa puolisolta?

Vierailija
03.09.2012 |

Itse ainakin aina tiedän missä mies on ja saan hänet myös kiinni tarvittaessa. Saan myös vapaasti käyttää hänen puhelintaan ja joskus hän pyytää minua tarkistamaan sähköpostinsakin.

Taphtuuko tuollaista sellaisille pariskunnille joilla on kovin erilliset elämät? Paljon harrastuksia, työmatkoja, puhelimeen ei saa koskea jne?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei voi mitään. Kiinni ei varmaan jäisikään, koska en kyttäile. Ollaan 17v. oltu yhdessä ja toista ei voi väkisin sitoa.

Vierailija
122/126 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kolmivuorotyötä ja mies normaalia virastotyöaikaa.

Kun itse olen illalla töissä, niin uskon miehen olevan siellä missä hän kertoo olevansa, eli kotona/kaverilla/salilla jne.

Lapsikin on jo niin iso, että hänet voi jättää yksin kotiin, niin mies voisi huidella missä haluaa.

Miehelläni on myös hyvin joustava työaika. Hän voi kesken työpäivän käydä vaikka salilla tai uimassa.

Joten jos mieheni haluaisi pettää, niin se onnistuisi todella helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olisin moneen kertaan pystynyt salasuhteisiin halutessani, esim. työpaikalla ja keksityillä menoilla (tapaan kavereita, menen shoppailemaan, menen kirjastoon, lenkille, taidenäyttelyyn...), koska emme ole 24h yhdessä eikä kaikki mielenkiinnonkohteet ole samoja.

Vierailija
124/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläsiä pariskuntia - mies ei käy ikinä missään missään, rakastaa vann kotona olemista joka päivä, on niin ihanaa olla vaimon kanssa koko ajan * Hep! Näin meillä ja miehen omasta halusta

jne. Täytyy myöntää että tuo mies kuulostaa niin tylsältä, että mistä ihmeestä hän sitä naisseuraa saisikaan ;) mutta sehän on hieno tilanne jos viihdytte tuolla tavalla, ei se ole keltään palstalaiselta pois millään tavalla. Kaikkea hyvää jatkossa!

Eipä ole kukaan vielä koskaan miestä tylsäksi sanonut - on se porukan moottori joka on aina valmis keksimään jotain kivaa. Mutta mieluiten siis kotona eli meille kutsutaan ystäviä vähintään kerran kuukaudessa. Lauantaina tulossa taas 10 henkeä...

Seuraelämä on vilkasta mutta miestä ei voisi vähempää kiinnostaa poikien illat kun vain puhutaan golfista tai lasten harrastuksista (valkku sitä ja huoltajat tätä jne....). Ravintoloissa ei edes viihty örveltäjien seurassa.

Vientiä olisi, vielä tälläkin hetkellä entinen työkaverinsa olisi kovasti seuraa paitsi. Nuori kaunis nainen. No, enhän tiedä mitä mies tekee työmatkoillaan enkä urki mutta aina tuo on kotiin tullut.

Meillä vaan on niin kivaa yhdessä, minunkin olisi vaikea lähteä tyttöjen reissulle kun vain miettisin mitä kivaa jää mieheltä näkemättä. Mieluiten reissataan yhdessä tai perheen kanssa.

Eikä meitä tosiaan pidetä tylsänä parina;D

Vierailija
125/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitöissä ja harrastuksissa.

Silti en jatkossakaan ottaisi miestä,jonka kanssa kaikki olisi yhteistä ja tietäisin aina missä on ja mitä tekee. En vain jaksaisi elää niin, haluan itsekin sen oman elämäni.

Eikä minulla edes toiminut ns. naisen vaisto. Tiesin, että jotain oli pielessä suhteessamme, mutten oikeasti en arvannut syyksi toista naista.

Vierailija
126/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Treffaili naisia työajalla, lounastunneilla ekat treffit ja sitten 3 - 4 tuntia hotellissa, päiväaikaan. Tuli ihan normaaliin aikaan kotiin.

2) Lähti työmatkalle ulkomaille kahdeksi yöksi. Oli toisen yön oikeasti reissussa ja toisen yön vietti naisen luona. Soitteli, tai minä soitin, hyvät yöt ja kuulumiset päiviteltiin, ja tuli iloisena matkalta kotiin, toi tuliaisia lentokentältä jne.

3) Käytti puheluihin kakkospuhelinta, josta en tiennyt mitään. Säilytti töissä, käytti vain siellä.

4) Lähetteli suurimman osan sähköposteistaan töistä, osan kotoa - mutta yöaikaan, jolloin minä nukuin.

Jäi sitten kiinni, kun oli pitänyt excel-taulukkoa muijistaan. Uskokaa tai älkää, olemme edelleen yhdessä ja luottamus on palannut. Saan mm. aina hänen lentolippunsa sähköpostiini jne. Terapiassa on käyty, mies on käsitellyt ongelmiaan. Mutta sinisilmäinen en enää ole. Ja toista kertaa en mahdollisuutta anna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme