Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä minä vaan ihmettelen että miten tuollaiset salarakassuhteet pysyvät salassa puolisolta?

Vierailija
03.09.2012 |

Itse ainakin aina tiedän missä mies on ja saan hänet myös kiinni tarvittaessa. Saan myös vapaasti käyttää hänen puhelintaan ja joskus hän pyytää minua tarkistamaan sähköpostinsakin.

Taphtuuko tuollaista sellaisille pariskunnille joilla on kovin erilliset elämät? Paljon harrastuksia, työmatkoja, puhelimeen ei saa koskea jne?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäis heti kiinni, jos toisella olisi joku salasuhde. Oli se sitten miehellä tai minulla.

Mä tiedän aina tasan tarkkaan missä mies on, koskaan se ei lähde edes roskia viemään niin, ettei sitä mainitsisi. Toisekseen, miehellä ei ole mitään "poikienjuttuja". Ei siis käy kavereiden kanssa koskaan missään.

Puhelimet ja tietokone on molempien käytössä ihan vapaasti. Miksi ei olisi?

Vierailija
22/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostele mitään toisen tietämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimet ja tietokoneet käytössä aivan vapaasti ja aina mies tietää missä olen. Siis minne olen sanonut meneväni. Totuus onkin sitten toinen juttu. Kakkoskännyä en säilytä kotona ja "lenkilläkin" viivyn normaali 1,5h. Työpäiviä voi venyttää suunnasta jos toisesta. Tottakai pettäjät tekevät kotona kaikista asioista avoimia ja yhteisiä, ne salasuhteet kun hoidellaan ihan muita kanavia pitkin. Eikä munkaan mies millään varmaan uskoisi, missä välissä pystyn kaiken sumplimaan.Ihan vaan esimerkkinä tässä esittäydyn.

Vierailija
24/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen eikö hälytyskellot soi jos mies vahtii haukkana puhelintaan tai tietokonettaan?

Toki ymmärrän että jos saat vaikka tekstareita potilailtasi tms. niin ei parane jakaa puhelintaan. Mutta todellisuudessa todella harva työ on sellainen ettei puoliso voisi jonkun salasspitovelvollisuuden vuoksi puhelinta lainata.

Puhelimet ja tietokone on molempien käytössä ihan vapaasti. Miksi ei olisi?

Vierailija
25/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lenkilläkin" viivyn normaali 1,5h.

Aina ollaan joko koko perhe tai yksi lapsista mukana.

Kakkoskännykkä olisi tullut meillä ilmi. Kai sieltä laskuja tulee?

Vierailija
26/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset työaikana.Erillinen sähköposti.Ei fyysisesti tavata kovin tiiviisti,mutta silloin sitäkin parempaa.

Vierailija
27/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistin täällä ja kavereille, että mun mies ei petä. Puhelimet oli julkisesti auki, samoin sähköpostit.

En käynyt puhelimella kun en epäillyt pettämisestä. Ja mies oli tuhonnut kaikki viestit. Mies oli tehnyt myös toisen meiliosoitteen, josta mä en tiennyt mitään.

Jäi kiinni pettämisestä, vaikka en ollut aikaisemmin edes keksinyt että mistä löytäis aikaa enkä uskonut että mies pettäisi kun meillä meni niin hyvin.

Enää en usko mitään.

Vierailija
28/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin aina tiedän missä mies on ja saan hänet myös kiinni tarvittaessa. Saan myös vapaasti käyttää hänen puhelintaan ja joskus hän pyytää minua tarkistamaan sähköpostinsakin. Taphtuuko tuollaista sellaisille pariskunnille joilla on kovin erilliset elämät? Paljon harrastuksia, työmatkoja, puhelimeen ei saa koskea jne?

tietää mistä toinen vastaa! Mun mies on joskus kotitoimistolla mutta enn todellakaan voi vannoa että on kotona silloin. Tai minkälaisilla sivustoilla työpäivänsä viettää - kaikista ei jää jälkiä (oletko tietoinen esim inprivat selauksesta?). Kännykästäkin voisi tarvittaessa poistaa viestit, puhelut ja jopa lokitiedot....

Mutta luotan hänen rehellisyyteensä sillä meilläkin on puolin ja toisin lupa käyttää toisen kännykkää ja läppäriä jos oma on kiinni tms. Ja juu meillä on kovin tiivis yhteiselämä työmatkoista huolimatta.

Sinisilmäinen en silti ole;)

Vierailija
29/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan joko koko perhe tai yksi lapsista mukana. Kakkoskännykkä olisi tullut meillä ilmi. Kai sieltä laskuja tulee?

Vierailija
30/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain henkisellä tasolla. (Irstaita viestejä toiselle osapuolelle joka on ihan intopiukeena ollut siellä et "jes, kelpaan sentään varatulle miehelle")

Kiinni jää sillä sekunilla kun tulee ilmoitus naamakirjaan uudesta kaverista joka on nainen. Kun kysyn kuka on vastauksen äänensävy ja kehonkieli kertoo heti onko kyseessä uus letukka jolle aletaan irstailemaan. (Eroamassa muuten olen jahka saan asiat siihen kondikseen, mun mielestä kun varatulle miehelle ei ole soveliasta kirjotella pillun nuolemis viestejä missään muodossa vaikka ei sitä IRL aio toteuttaa!)

Vierailija
31/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä yhteinen tietokonekin, emmekä tyhjentele sivuhistoriaa. Työpaikkakin ja työn luonne on sellainen ettei siellä kyllä tule tilaisuuksia. Ainakin todella vaikeaa olisi mun tai miehen mitään salasuhdetta hoidella toisen tietämättä. ap

yksittäisiä sivuja ja sitten on tosiaan tuo inprivate selaus "sellaisia" viestejä ja sivustoja varten. Ja perus sivuhistoria näyttää ihan koskemattomalta.

Vierailija
32/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä yhteinen tietokonekin, emmekä tyhjentele sivuhistoriaa. Työpaikkakin ja työn luonne on sellainen ettei siellä kyllä tule tilaisuuksia.

Ainakin todella vaikeaa olisi mun tai miehen mitään salasuhdetta hoidella toisen tietämättä.

ap

netistä pystyy löytämään seuraa helposti. Miehillä voi olla vaikeampaa mutta jos hieman tasoa laskee niin varmasti löytyy naisia. Töistä voi mennä sinne nettiin tai käyttää vaikka kirjaston konetta. Näihin touhuihin voi olla ihan oma puhelin ja liittymä ja niitä ei tietenkään tuoda kotiin. Jos vastaa puhelimeen että on Lahdessa työmatkalla, voi ihan hyvin olla Vantaalla palkattomalla vapaapäivällä.

en ole koskaan pettänyt ja toivottavasti en petäkään. Kaverini petti puolisoaan vuosikausia ja häneltä opin että aina pystyy jos haluaa.

Vierailija
33/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan joko koko perhe tai yksi lapsista mukana. Kakkoskännykkä olisi tullut meillä ilmi. Kai sieltä laskuja tulee?

Me ollaan aina niin p.a. että jokainen euro on kummallakin tiedossa.

En väitä, etteikö mies voisi ikinä pettää, mutta ei se sitä kovin kauaa voisi salata.

Vierailija
34/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli vielä nykyinen vaimo. Heilläkin vaimo käytti vapaasti miehensä puhelinta, he kulkivat työmatkat yhdessä yhdellä autolla ja tietokone kotona oli myös yhteinen. Miehen kaveripiiri oli vaimolle tuttu ja yhdessä istuivat iltaa monen monta kertaa. Niin vaan mies pystyi pitämään yllä salasuhdetta minuun yli puoli vuotta, eikä olisi vielä silloinkaan jäänyt kiinni, mutta meni puhumaan avioerosta ja siinä sopassa vuodatti kaiken vaimolleen.

Salasuhteemme aikana meillä oli selkeät säännöt. Olimme työkavereita, molemmat tahollamme naimisissa, joten suhdetta hoidettiin pääsääntöisesti töissä (lounasaikaan ja kahvitauoilla). Olimme sopineet, että iltaisin tai viikonloppuisin ei viestitellä, juuri sen vuoksi, että miehellä oli "yhteinen" kännykkä vaimonsa kanssa. Miehen kaveripiiri sai suhteestamme vihiä kerran, kun eräs heistä näki meidät yhdessä lounaalla, mutta äkkiä oli selvää kaikille, että kukaan ei ollut nähnyt mitään. Sen jälkeen olikin helpompaa järjestää tapaamisia myös iltaisin, näitä "poikien iltoja", joissa kaverit olivat oikeasti mukana vain hengessä, oli aika ajoin. Kotona mies ei käyttänyt tietokonetta minun kanssani viestittelyyn, sekin hoidettiin töissä ja työaikana. Ja myös tässä tapauksessa miehen vaimo oli varma, että mies ei ikinä voisi pettää häntä, juuri sen vuoksi, että tilaisuutta pettämiseen ei hänen mielestään ollut. Rouva oli jopa julistanut näin jossain illanistujaisissa, joissa miespuolisten kavereiden pokka oli kuitenkin pitänyt, vaikka he tiesivät totuuden...

Vierailija
35/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielii jostain ihan muusta. Ei minulla ole salaisuuksia kännykässä, sähköpostissa tmv. mutta haluan pitää ne "itselläni". Tarkoittaa sitä, että en pakonomaisesti todellakaan em. suojele, mies joskus soittaa minun puhelimellani jne. mutta nuo kuitenkin ovat _minun_ eivät meidän yhteisiä.

Meillä on omia ja yhteisiä kavereita, jos minun kaverini puhuu jostain jutusta, en todellakaa juokse heti kertomaan miehelle, sama toisinpäin. Kyse ei ole salailusta, vaan siitä että parisuhteessakaan ei tarvitse jakaa kaikkea, ei varsinkikaan _ystävien_ asioita.

Minusta AP:n suhde kuulostaa aika kamalalta, koska heidän oma minuutensa on häivytetty pois. Jäljelle on jäänyt "me" missä ei sijaa jää omille persoonille koska kaikki pitää pakonomaisesti olla jaossa ja yhteistä.

AP:n kuvailemassa parisuhteessa puutuu se tärkein: luottamus. Rakkaudessa ja parisuhteessa on tärkeää luottaa, ja luottamus ei todellakaan ole sitä että ollaan koko ajan yhdessä ja annetaan toisen lukea omat sähköpostit ym. tuo on KONTROLLOINTIA.

Luottamusta on se, että antaa toisen pitää osa asioista yksityisinä koska luottaa eikä koko ajan vaadi "todistuksia" siitä, esim. tuolla täydellä avoimuudella. Luottamusta jos on, niin toinen voi lähteä (työ-)matkoille ym. ihan yksin/kavereiden kanssa, ilman että toinen koko ajan olettaa toisen olevan panemassa jotain toista.

Vierailija
36/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina niin p.a. että jokainen euro on kummallakin tiedossa. En väitä, etteikö mies voisi ikinä pettää, mutta ei se sitä kovin kauaa voisi salata.

Sillä puhhuu jo pitkään eikä yleensä tarvitse kuin sopia tapaamispaikka. Muut jutut voi hoitaa siellä ihan omassa privaatissa meilissä mistä vaimolla ei ole tietoa.

Vierailija
37/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies otti työkaverinsa viereisestä työhuoneesta. Aina oli illat kotona.

Mies myös poisti kaikki tekstarit ja sähköpostit samantien. Tosin puhelin meni jossain vaiheessa salasanan taakse, työpaikalta kuulemma määrättiin.

Me olimme aina kuin paita ja peppu. Liiankin tiivis elämä yhdessä.

Vierailija
38/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään kytätä. Sähköpostin lukemisessa on vaikka tilanne että mies tarvii jonkun tiedon jostain viestistä ja minä autan jos satun juuri olemaan netissä. Tai oma puhelimeni on hukassa tai mulla ei ole jotain numeroa talletettuna, ja lainaan miehen puhelinta. Siis ei nuo tietenkään yhteisiä ole, mutta tarvittaessa toki toisenkin käytössä.

Lienee ihan normaalia parisuhteessa?

AP:n kuvailemassa parisuhteessa puutuu se tärkein: luottamus. Rakkaudessa ja parisuhteessa on tärkeää luottaa, ja luottamus ei todellakaan ole sitä että ollaan koko ajan yhdessä ja annetaan toisen lukea omat sähköpostit ym. tuo on KONTROLLOINTIA.

Luottamusta on se, että antaa toisen pitää osa asioista yksityisinä koska luottaa eikä koko ajan vaadi "todistuksia" siitä, esim. tuolla täydellä avoimuudella. Luottamusta jos on, niin toinen voi lähteä (työ-)matkoille ym. ihan yksin/kavereiden kanssa, ilman että toinen koko ajan olettaa toisen olevan panemassa jotain toista.

Vierailija
39/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyttenkin oli pe-la välisen yön pois..

terveisin: Nainen 38v.

Vierailija
40/126 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja sinkkuna aion jatkaakin.

Ikinä en ole varattua vongannut.

Eikä onneksi muakaan ole ukkomiehet yrittäneet.

Kattokaas kun on luonnetta ja moraali kunnossa eikä jalkoväli ohjaa elämää; on paljon helpompaa olla.

Tuntuu, että seksi vie nykyihmisiä ihan kuus-nolla. Vaan niinpä on aina tainnut viedä.

Onko teillä pettäjillä ihan hillitön libido sitten, vai mistä johtuu tommonen salapaneminen? Jännitystä elämään? Itsetunnon pönkitys? Jonkin sortin mielisairaus? En tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän